saunaseurana äidille

Anonyymi

Menin käymään vanhempieni luona kun kotona oli vain äitini. Äitini oli laittanut saunan päälle ja halusi totta kai että mennään eri aikaan ja sanoin että äitini voi mennä ensin. Tähän täytyy mainita että edellisestä suhteestani on vuosi aikaa enkä ollut harrastanut vuoteen seksiä. Menin kuitenkin pienessä humalassa äitini vuorolla lauteillle kalu kovana. Äitini oli hämillään ja sanoi että petri toi ei oo todellakaan soveliasta käytöstä pillu edelleen levällään jalat minuun päin. Sanoin että anteeksi, mutta ei sul oo ollu faijankaan kans tälläsiä hetkiä jolloin nousin hieromaan 57 vuotiaan äitini pillua. Mä oon sun äitis, mikä sua vaivaa et sä voi... Niin vaan sen takia että mä oon sun poika? kysyin. No jos joku saa tietää.. sanoi äitini noustessa istumaan. Ei kukaan ainakaan multa kuule että oon menny äitiäni painamaan ja jatkoin pillun hyväilya. Nyt me mennään kylppäriin ja laitetaan suihku päälle sanoin äidille ja talutin hänet suihkun alle läpsäisten hänen peppuaa auh äitini kiljaisi. Pyysin häntä ottamaan seinästä mutta meni kontilleen lattialle. Laitoin kovan paksun kyrpäni äitini pilluun takaa päin, ja äidin muhkeiden pakaroiden läiskähtely ja äidin voihkinta kuului jossain vaiheessa äiti alkoi voihkia että petri, nussi vanhaa lutkaäitiäs kunnolla. Saamas pitää äiti rakas lutkani. Nussin äitiä yhteensä ehkä 40 minuuttia kunnes äitini sai useita orgasmeja peräkkäin ja kouristeli ja voihki. Laitoin sormen äitini perseeseen liutellen sitä siellä jonkn aikaa. Otin kyrpäni ulos pillusta ja työnsin sen osittain anaaliin ja kohta lastini oli jo sisällä. Spermaani pulppusi ulos perseestä melkein heti. Kiitos rakas poikani. Kiitos sulle rakas äiti vastasin

2

17625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lisää näitä!

• Anonyymi

Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      152
      6309
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1753
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1414
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1033
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      47
      928
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      876
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe