saunaseurana äidille

Anonyymi

Menin käymään vanhempieni luona kun kotona oli vain äitini. Äitini oli laittanut saunan päälle ja halusi totta kai että mennään eri aikaan ja sanoin että äitini voi mennä ensin. Tähän täytyy mainita että edellisestä suhteestani on vuosi aikaa enkä ollut harrastanut vuoteen seksiä. Menin kuitenkin pienessä humalassa äitini vuorolla lauteillle kalu kovana. Äitini oli hämillään ja sanoi että petri toi ei oo todellakaan soveliasta käytöstä pillu edelleen levällään jalat minuun päin. Sanoin että anteeksi, mutta ei sul oo ollu faijankaan kans tälläsiä hetkiä jolloin nousin hieromaan 57 vuotiaan äitini pillua. Mä oon sun äitis, mikä sua vaivaa et sä voi... Niin vaan sen takia että mä oon sun poika? kysyin. No jos joku saa tietää.. sanoi äitini noustessa istumaan. Ei kukaan ainakaan multa kuule että oon menny äitiäni painamaan ja jatkoin pillun hyväilya. Nyt me mennään kylppäriin ja laitetaan suihku päälle sanoin äidille ja talutin hänet suihkun alle läpsäisten hänen peppuaa auh äitini kiljaisi. Pyysin häntä ottamaan seinästä mutta meni kontilleen lattialle. Laitoin kovan paksun kyrpäni äitini pilluun takaa päin, ja äidin muhkeiden pakaroiden läiskähtely ja äidin voihkinta kuului jossain vaiheessa äiti alkoi voihkia että petri, nussi vanhaa lutkaäitiäs kunnolla. Saamas pitää äiti rakas lutkani. Nussin äitiä yhteensä ehkä 40 minuuttia kunnes äitini sai useita orgasmeja peräkkäin ja kouristeli ja voihki. Laitoin sormen äitini perseeseen liutellen sitä siellä jonkn aikaa. Otin kyrpäni ulos pillusta ja työnsin sen osittain anaaliin ja kohta lastini oli jo sisällä. Spermaani pulppusi ulos perseestä melkein heti. Kiitos rakas poikani. Kiitos sulle rakas äiti vastasin

22

25593

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lisää näitä!

• Anonyymi

Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

• Anonyymi00037

Kovin matalalla sun hilse sitten sijaitsee…

• Anonyymi00045

Buaahaa spede tietää buaahaa.

• Anonyymi00035

Äitini oli raskaana kulki sisällä usein alusvaatteissa, katselin pyöreitä rintoja ja pyllyä takaapäin katsottuna haarainväli oli leviä ja pillu pullotti kiihottavasti.
      Äiti istui vieressä sohvalla ja söi jäätelöä nauroi tulee kaikkia himoja kun on raskaana ja antoi lusikalla minullekkin, huokasi isäs on pitkiä aikoja työmatkalla jäätelöä tipahti rinnalle äiti nauroi nyt sotken itseni, käännyin ja nuolin pois äiti hätkähti ei olis tarvinnut.
      Kaadoin äidin kupista jäätelöä rinoille nauroin voi sitä näinkin syödä äiti sanoi olet pervo.
      Nuolin jäätelöä osa valui rintojen väliin, ennen kuin äiti kerkis mitään laskin olkaimet ja nuolin tissien välistä ja aloin lähestyä nännejä äiti huokasi, ei sitä sinne mennyt, imin nänniä äiti huokasi älä, kaadoin lisää suoraan rinnoille ja nuolin imin nänniä pitkään ja toiselle nännille tein samoin.
      Kaadoin molemmille jaloille ja nuolin painoin kädellä pillua,silloin äiti huokasi lopeta nuolin housun päältä äiti huokasi Asko älä, vedin housua alas ja maistoin pillua. Äti siirtyi sohvan selkänojaa vasten sain samalla housut pois. Äit sanoi älä. tee tämä tyttökaverisi kanssa nostin päätä mulla ei ole ketään, en ole nähnyt naista alasti,
      Äiti piti päästä kiinni ja katsoi, löysäsi kädet huokasi miten osaat noin, nuolin äitiä pitkään pidin käsiä vatsalla mikä jännittyi muutama kerran kunnolla, kysyin eihän satu äiti kuiskas ei ei sinne päinkään saan norgasmin äiti kouristeli ja vapisi huudahti nuole kovaa, äiti vapisi sohvalla.
      Nousin pesemään kasvoja kun tulin, äiti oli pukenut nauroi jäätelön syönti riittää.

Katselin televisiota jonkin aikaa, äiti luki kirjaa kun menin viereen taputti sänkyä menin viereen. Äiti sanoi en tiennyt että sinulla ei ole ollut tyttöjä ja minä näin tein sinulle.
      Äiti kääntyi minuunpäin, sanoin opetit sievästi suutelin rintoja äiti huokasi hyvin olet oppinut hymyili, ime vaan kuljetin kättä housulle äiti katsoi silmiin kun tunsin huulet housun päältä äiti kysyi halluatko ja poisti housuja nousin päälle ja työnnin sisään äiti kysyi olenko ensimmäinen suukotin rintaa ja sanoin olet, äiti hieroi hiuksiani ja sanoi tehdään sievästi halasi oli ensimmäinen kokemuksesi liikuin sievästi tunsin olen liukkaassa tiukassa lihassa, äiti katsoi miltä tuntuu, painoin kokonaan äiti kiljahti tuntuuko noin hyvältä? Halasin kyllä tuntuu.
      Äiti suuteli, nostin päätä sanoin se oli ensi suudelma, äiti suuteli sievästi pitkään. Pekäsin että laukean laskeuduin nuolemaan nyt äiti oli halukas huokali ja puristeli rinojaan äidin lantio liikkui kunnolla kuiskas tule.
      Kun pääsin sisään kuiskas tule milloin haluat panin nopeaan äti vapisi silloin ja annoin mennä ja laukesin äiti kiljahti ihanaa, kun nousin viereen äiti sanoi ihanaa kun sain ollaensimmäinen nukahdettiin.
      Aamulla äiti sanoi isästulee tänään kun tulin kotiin illalla isä ja äiti istui sohvalla isä sanoi näkeehän sitä poikaakin, ei mennyt pitkään kun lähtivät makkariin mennessä äiti sammutti valon tiesin miksi, haluaa että näen.
      Odottelin ja hiippailin katsomaan, äiti imi kalua ja sanoi tässä pillu maistuu ja imi sanoi olet nainut,kerro. Isä tunnusti olen nainut Mirjaa se on töissä eri firmassa.
      Äiti oli rauhallinen nousi päälle ja nai, isä hyväli rintoja äiti sanoi olen sinun toinen hutsu äiti nai halukkaana tiesin että miettii meidän tekemisiä. Äiti nai isän paineet pois ja tuli olohuoneeseen hymyili ja näytti sormella hiljaa.

Kun isä taas lähti olalla äiti suukotti ja sanoi jotain isän korvaan. Äiti tuli heti läpinäkyvässä yöpuvussa laittelemaan keittiöön astioita. Odotin että jotai tapahtuu äiti hävisi makuuhuoneeseen kuulin musiikkia, kurkistin ovelta kysyin onko kaikki hyvin nauroi on on.
      Tule tänne viereen, äti kertoi että se Mirja on nuori melkein tyttönen lupasin isälle että voi nauttia.
      Äiti kääntyi me nautitaan kans ja nousi imemään sanoi nyt saadaan olla vapaasti kunhan isä ei saa tietää.
      Äiti imi rauhallisesti ja nousi päälle sievästi kuiskas tuntuu ihanalta ja keinui sievästi pitkää laski rinnat alas kuiskas, ime isäs hutsua se nuori tyttö haluaa kuulema edestä ja takaa äiit sanoi haluan raskaana aina.
      äiti nousi ja meni kontalleen katsoin avonaista punaista pillua ja työnnyin kiimaiseen piluun äiti sanoi ota rajusti pidin lantiosta ääni väristen äiti sanoi olen sinun hutsu pane pane, nain liian liukasta pillua tuntuma katosi nain ääntelevää pillua kaluun tuli vaahtoa äiti sanoi odota odota ja kääntyi, nyt äkkiä äiti sanoi haluan nähdä sinut ja nosti rintoja pystyyn kuiskas ime nännit olo kovina imin ja äiti huokaili sinusta tulee hyvä rakastaja kun jatketaan näin nyt mulla on oma lupa äiti kuiskas nyyt haluttaa nosin jalat ja katsoin äitiä koko ajan äiti sulki silmät nyyt laske sisään kun laukesin oli erilainen orgasmi tunsin kuinka äiti haluaa kovasti kun nousin pois äiti sanoi levähdän vähän, laitoi peiton päälle äiti hymyili olet sinä huomaavainen.

Meni useampi päivä kävin salilla tulin aina noin kahdeksan illalla, äiti oli laittanut lihaa haudutettuna ja peruna muusia,.

• Anonyymi00036

Tää "SIEVÄSTI" vois lopettaa nää paskajuttunsa, on niin saatanan lapsellista tekstiä... !

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tää "SIEVÄSTI" vois lopettaa nää paskajuttunsa, on niin saatanan lapsellista tekstiä... !

No sittenhän ne ovat sinulle ihan sopivaa luettavaa.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Lopeta lukeminen. Nalle puh sopii sulle pösilö.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Lopeta lukeminen. Nalle puh sopii sulle pösilö.

Sää mää ja bää on nalle Puh pösilö buaahaa

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Sää mää ja bää on nalle Puh pösilö buaahaa

Buaahaa sää mää ja bää mitäs olet buaahaa. Meehän takas hinaja purkeilles buaahaa.

• Anonyymi00041

Saunoin äitini kanssa noin 16 vuotiaaksi asti ja muistan että hänellä oli aina hyvin siistityt pillunkarvat. Ne ei rehottanneet sinne tänne. Sitten parikymppisenä kun muutin pois kotoa ja kävin heillä niin huomasin suihkussa sakset ja partahöylän. Höylässä oli karkeita karvoja. Ynnäsin mielessäni yhteen että nyt on varmaan saaneet kaikki karvat kyytiä.

Kerran sitten olin häntä kuskina kauppaan ja kysyin: Äiti muuten, ootko sä koskaan ajellut pilluasi posliiniksi? Äiti sanoi: EN!! Sitten hän alkoi punastella, nytkähdellä ja nauraa. Lisäsi vielä: ....ainakaan muistaakseni.

Sitten kului vähän aikaa ja otin autossa taas asian puheeksi ja ajoin häntä ns.vähän nurkkaan ja sanoin: Sun on äiti aivan turha väittää vastaan karvojen ajelusta, koska mä oon sun kans niin paljo saunonu ennen. Siihen äiti: No voi olla. Ja pientä naurua päälle.

Ei vaan myönnä suoraan.

• Anonyymi00044

Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Sää mää tietää speden pierut buaahaa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Buaahaa spede buaahaa.

• Anonyymi00053

Onhan tuo selvä juttu.

• Anonyymi00049

Tänne ei kannata näköjään kirjoittaa enää yhtään mitään. Poistun täältä pysyvästi.

• Anonyymi00050

Muistoni on suurin osa on ysäriltä ja niissä on parasta kun mulla oli mutsi nasta. Kun perjantai ilta koitti, niin äidin riisuminen aina Nintendon voitti. Kun sulta alkoi vaatteet lähteä, muistutit aivan stripparitähteä. Joka kerta näytöksesi toistit ja kerta vedolla myös pikkuhoususi poistit. Usein näin pepun muhkean ja sen välissä jotain punaista, sain katsella siis tosi naista! Vaikka mun tuijottelut aina huomasit, niin sä viekkaasti vain hymyilit.
      Saunassa istuit aina lauteilla niin, että pillu näkyi kokonaan ja vaivuin melkein taivaisiin. Esillä oli klitta ja huulet, silloin sain maistaa erotiikan tuulet. Sekään sua koskaan häirinnyt ei, vaikka silmäni sun pilluun aina vei.
      Pesulla hoidit sen aina huolella ja vaahtoa oli joka puolella. Posliiniksi ajelua et koskaan myöntänyt etkä kiistänyt, vaikka olit sen kyllä hyvin aina siistinyt. Olis siinä saattanut vielä kiivaammin sydän takoa jos olisin saanutkin joskus katsella sun karvatonta vakoa.

• Anonyymi00054

Kirjoitin tuon runon muotoon kun se oli siten vaivattomin tuoda julki. Kyllä mulla hyviä muistoja noista ajoista on. Äiti oli aina hyvin estoton ja rohkea. On sitä toki vielä nykyäänkin. Yksi muisto on myös se kun äiti kulki usein sukkahousuissa ja niiden alla oli jotku seksikkäät pikkuhousut. Hänellä oli vielä sellainen tyyli että hän nosti ne aina melko korkealle ja näin ollen ne oli todella kapeat edestä. Hänellä on vielä leveä lantio, niin se näytti todella sexyltä.
        Kerran kun hän oli töissä, niin sain päähäni idean leikata hänen sukkahousuistaan haaraosan pois. Koskaan ei mitään puhetta siitä tullut :D

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Kirjoitin tuon runon muotoon kun se oli siten vaivattomin tuoda julki. Kyllä mulla hyviä muistoja noista ajoista on. Äiti oli aina hyvin estoton ja rohkea. On sitä toki vielä nykyäänkin. Yksi muisto on myös se kun äiti kulki usein sukkahousuissa ja niiden alla oli jotku seksikkäät pikkuhousut. Hänellä oli vielä sellainen tyyli että hän nosti ne aina melko korkealle ja näin ollen ne oli todella kapeat edestä. Hänellä on vielä leveä lantio, niin se näytti todella sexyltä.
        Kerran kun hän oli töissä, niin sain päähäni idean leikata hänen sukkahousuistaan haaraosan pois. Koskaan ei mitään puhetta siitä tullut :D

Näitkö koskaan niitä käytössä? Rohkeasti oot kyllä tehny 🤣👍

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Näitkö koskaan niitä käytössä? Rohkeasti oot kyllä tehny 🤣👍

Valitettavasti en nähny. Olishan se ollu kyllä kiva nähdä miltä se pillu olis näyttäny niissä "kehystettynä" .

• Anonyymi00051

Lisää näitä.

• Anonyymi00052

Ihana tarina! Olen itsekin päässyt naimaan äitini kanssa kun olin 19.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      583
      1210
    2. 76
      869
    3. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      269
      672
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      55
      646
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      179
      633
    6. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      161
      622
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      580
    8. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      122
      569
    9. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      203
      536
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      496
    Aihe