Onko ruuhkaa lentoasemalla.

Anonyymi

Kuinka ruuhkainen lähtöselvitys on etelä Teneriffan lentoasemalla. Elikkä montako tuntia tarttis varata aikaa.

27

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ainakaan pari viikkoa sitten ollut. Mutta.. oltiin Aurinkomatkojen reissulla ja Yölento takaisin kotiin. Kaikki taxfree kaupat kiinni. Sinne jäi tuliaisviinakset kauppaan. Yks kioski auki mistä sai jotain syötävää. Kyllä otti pattiin....ja kello oli siis vähän yli 22.00

    • Anonyymi

      Ei ollut ruuhkaa Las Palmasin kentällä.. Reilu tuntia ennen lähdettiin Inglesistä taksilla ja hyvin ehdittiin koneeseen.

      • Anonyymi

        Me olimme Las Palmasissa emmekä menneet matkayhtiön kyydillä kentälle. Meitä oli 8 jotka otimme kimpassa tilataksin. Lähdimme siten, että meille jäi yli tunti aikaa ennen koneen lähtöä. Olimme kentällä juuri kun suurimmat jonot olivat jo ohitse. Mitä sinne kentälle nyt jonottamaan lähtisi.


      • Anonyymi

        Me otettiin botski Las Palmasin satamasta ja seilattiin Teneriffan kentälle.


      • Anonyymi

        Minulla ei ole tapana trollata. Ne ihan muut henkilöt jotka sellaista tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole tapana trollata. Ne ihan muut henkilöt jotka sellaista tekee.

        Sinulle vastannut taas oli trolli. Tuskin kukaan lentää kaikilla Las Palmasin lennoilla....


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Sinulle vastannut taas oli trolli. Tuskin kukaan lentää kaikilla Las Palmasin lennoilla....

        Nämä rikkaat poukamiehet lentää 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä rikkaat poukamiehet lentää 😉

        Kateus haisee paskalta tänne saakka. Miten voit tuolla hajulla elää itsesi kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus haisee paskalta tänne saakka. Miten voit tuolla hajulla elää itsesi kanssa

        Tekeepä taas minunkin mieleni lähteä muutamaksi viikoksi Inglesiin kuntolomalle. Pitkiä kävelylenkkejä laskuveden jättämällä, lenkkeilylle sopivan kovalla rantahiekalla ohi homo- ja nudistirannan Inglesin rantakeskukselta Farolle saakka, siellä kevyt lounas, ja takaisin bussilla Aquila Rojan kulmille, jossa suomenkieli sointuu. Tosin en ole koskaan käynyt Inglesissä, mutta mieleni on tehnyt sinne monesti ennenkin.


    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3643
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2252
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1969
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1844
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      397
      1279
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1081
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      970
    Aihe