Vitamail lähettää pillereitä pyytämättä ja laskuttaa niistä. Tulee, kuin entisen ministerin faxit pyytämättä. Lopuksi perintäkirje 5,-€ korotuksella ja lasku vain kasvaa, ellet maksa heti.
Soitin heidän numeroon, niin heillä on mukamas tilaukseni ja koneeni IP-numero (aika äkkiä oli selvitetty), joten pyysin kopion jota ei ole tullut. Täytyisi mukamas ilmoittaa poliisille. Tuskin siellä on aikaa puuttua jonkun huijarifirman tekemisiin.
Menköön luottotietoni ja haastakoot itse minut oikeuteen velkoineni ja voivat ulosmitata muutaman roinan, kunhan ei vain tietsikkaani.
Onko Vitamail huijannut sinua
16
623
Vastaukset
- Anonyymi
Ostan kaikki tuoteostokseni suoraan kaupasta, niin leivän, kuin vitamiinitkin.
Ei tule laskuja, eikä minua huijata!
Jos et ole tilatessasi lukenut pienellä präntättyä tekstiä, olet jäänyt tilaaja koukkuun.
Tarkista, mitä olet tilannut!- Anonyymi
Minä en taatusti ole tilannut mitään pillereitä netistä, ...niin paitsi jonkun matkan joskus. Hain Vitamail nimellä edellisiä kirjoituksia ja niitähän löytyi, joten en ole ainoa huijatuksi tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en taatusti ole tilannut mitään pillereitä netistä, ...niin paitsi jonkun matkan joskus. Hain Vitamail nimellä edellisiä kirjoituksia ja niitähän löytyi, joten en ole ainoa huijatuksi tullut.
Täytyy tietää mitä tilaa ja mistä eli tehdä ainakin jonkinlaista nettitutkimusta
sillä huijaaminen on joidenkin elinkeino.
Noita huijareita riittää.
Kuulemani mukaan niitä ei pitäisi mennä maksamaan. Kun kerran et ole mitään tilannut, silloin heillä ei voi mitään todisteita ollakaan.
Poliisille ilmoittaminen on ihan asianmukaista. Kyllä käsitykseni mukaan niihin tartutaan.
Sitä parempi, mitä useampi ilmoittaa.- Anonyymi
Jokaisen järkevän eläkeläisen pitäisi ymmärtä: Jos lisäravinteita vitamiineja halutaan? Ostetaan ne omasta apteekista. Farmaseutti voi katsoa samalla sopivatko ne niiden reseptilääkeiden kanssa joita syötte? Vai tuhoaako lisäravinteet lääkeen vaikutus ja maksanne? Asiasta vitamiinien turha syönti oli vasta Tv ohjelma. Mutta kun valitan mielummin kauniit ja rohkea,ymm saipua oopperat tv katsotavaksi .Asiaohjelmista viis veisataa. Liian raskasta katsoakko?
- Anonyymi
Entä kuluttaja-asiamies?
- Anonyymi
Apteekki on jonkinasteinen monopoli ja sen käsikauppahivenaineet ovat kalliita ja rajoittuneita
Vitamiinien lisäksi 5 tärkeintä on kofeiini natriunbikarbonaatti kreatiini jokin nitraatti ja karnosiini tai vastaava esiaste
Ei kuluttaja-asiamiestä kannata vaivata
TE OLITTE NIIN laiskoja ettette äämestäneet itsellenne VANHUSASIAMIESTÄ vaan ajattelitte MITÄ VÄLII
Lähelle pääsihttps://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3086 - Anonyymi
Ensin ei poliisilla ole aikaa tuohon tapaukseen, toiseksi ei sinua voida laittaa ulos ottoon kun mulla on ollut samantyylinen tapaus.
Minun identiteetilläni tilasi joku naisten alusvaatteita muutamalla kympillä noin 10 vuotta sitten, ilmoitin etten maksa, perintätoimisto karhusi tätä lähes kymmenvuotta kunnes kyseinen perintätoimisto laitettiin toiminta kieltoon.
En välittäny karhumakirjeistä, lopulta muutama kymppi oli kasvanut korkoineen kuluineen lähes 300 euroon, ihmeen sitkeitä vaikka ilmoitin sähköpostilla ette tule saamaan senttiäkään, eivät saaneet eikä se ole ulosottokelpoinen. - Anonyymi
Ahaa olitko Alektum Oyn pihdeissä se oli pyörittänyt alusvaateperintää
vietiinkö sinultakin alushousut loppujen lopuksi? - Anonyymi
Joku Alektum oli, miksi olisin maksanut joita en tilannu, muistan hämärästi kun laskuja alkoi tulla, lähetin viestejä heille tuloksetta.
Ei perintä firma voinut laittaa ulosottoon millään perusteella, en maksanut senttiäkään, millä alushousun lähettäjä voi todistaa että juuri minä olin tilannu, ei millään.
Identiteetti varkaus ei se onnistu ihan noin vaan, olisin voinut jättää poliisi viranomaisten hoidettavaksi tuskin olisi johtanut mihinkään.- Anonyymi
Nyt muistin lähettäjän, joka oli Rektum AB. Göteborgista!
- Anonyymi
"Kovin moni sen sijaan ei tiedä, että lisäravinteissa on olemassa kolmea eri laatuluokkaa, Feed grade(eläimille tarkoitettu), Food grade(elintarvikelaatuinen) ja Pharmaceutical grade(farmaseuttinen laatu).
Erään tutkimuksen mukaan maailmalla myytävistä lisäravinteista n.97% on korkeintaan Food grade laatuisia, joten niitä erittäin korkealaatuisia tuotteita ei ihan joka hyllystä löydy. "
https://www.suomenparasvitamiini.fi/40849
Tuli tuosta tekstistä vain mieleen että kuinkahan monen postimyyntifirman ja verkostomarkkinoinnin vitamiinit on oikeasti huippulaatua? Olet ehkä vastaillut netissä johonkin kyselyyn tai galluppiin ja antanut tietämättäsi yhteystiedot huijarille.
Netissä surffailu voi johtaa monenmoisiin syövereihin. Itse en koskaan osallistu kyselyyn, jossa pyydetään yhteystietoja ja lupaillaan arpajaisvoittoa ja muita etuja vastaajalle.
Olenkohan liian epäluuloinen?- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään antaa omia tietojaan netissä mihinkään kyselyyn
tai galluppiin tai vastaavaan.
Ne voivat levitä miljooniin lähteisiin. Tietoja myydäänkin eteenpäin.
Ei voi tietää minkälaiseen liemeen joutuu, pahimmillaan taloudellisiin.
En koskaan tilaisi mitään netistä minkä saa apteekista
jolloin tietää, että se on testattu tuote eikä "sahanpurua" tai
pahimmillaan vielä haitallisempaa ainetta.
Iäkästä sukulaistani oli puhelinmyynnissä harhautettu tilaamaan
ilmainen näytepakkaus nilkkasukkia.
Sukkia alkoi tietenkin tulla joka kuukausi ja lasku mukana,
uloston uhalla maksettava.
Lähettäjätiedot oli niin hämärät, ehkä täysin keksityt,
ettei meinannut millään saada peruttua sitä väkisinmyyntiä.
Millä perut, kun et saa lähettäjään yhteyttä ?
Joudut maksamaan, ettet joudut ulosottoon ja menetä luottotietojasi. - Anonyymi
Joku ehdotti tätä oikeustointa:
JoukkoKANNE on ratkaisu, tehdään joukolla kanne huijaria vastaan.
Ilman tilausta ei saa lähettää mitään.
Posti on nykyisin epävarmaa, paljon katoaakin.
Onko se meidän maksettava.
Maksakoon tilaamattoman pilleripussin lähettäjä.
Ilman tilausta ei pidä mitään maksua vaatia meiltä keneltäkään.- Anonyymi
Uhkana on joutua ulosottoon ja menettää luottotietonsa.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820