Onko Vitamail huijannut sinua

Anonyymi

Vitamail lähettää pillereitä pyytämättä ja laskuttaa niistä. Tulee, kuin entisen ministerin faxit pyytämättä. Lopuksi perintäkirje 5,-€ korotuksella ja lasku vain kasvaa, ellet maksa heti.

Soitin heidän numeroon, niin heillä on mukamas tilaukseni ja koneeni IP-numero (aika äkkiä oli selvitetty), joten pyysin kopion jota ei ole tullut. Täytyisi mukamas ilmoittaa poliisille. Tuskin siellä on aikaa puuttua jonkun huijarifirman tekemisiin.

Menköön luottotietoni ja haastakoot itse minut oikeuteen velkoineni ja voivat ulosmitata muutaman roinan, kunhan ei vain tietsikkaani.

16

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostan kaikki tuoteostokseni suoraan kaupasta, niin leivän, kuin vitamiinitkin.
      Ei tule laskuja, eikä minua huijata!
      Jos et ole tilatessasi lukenut pienellä präntättyä tekstiä, olet jäänyt tilaaja koukkuun.
      Tarkista, mitä olet tilannut!

• Anonyymi

Minä en taatusti ole tilannut mitään pillereitä netistä, ...niin paitsi jonkun matkan joskus. Hain Vitamail nimellä edellisiä kirjoituksia ja niitähän löytyi, joten en ole ainoa huijatuksi tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en taatusti ole tilannut mitään pillereitä netistä, ...niin paitsi jonkun matkan joskus. Hain Vitamail nimellä edellisiä kirjoituksia ja niitähän löytyi, joten en ole ainoa huijatuksi tullut.

Täytyy tietää mitä tilaa ja mistä eli tehdä ainakin jonkinlaista nettitutkimusta
        sillä huijaaminen on joidenkin elinkeino.

• Noita huijareita riittää.
      Kuulemani mukaan niitä ei pitäisi mennä maksamaan. Kun kerran et ole mitään tilannut, silloin heillä ei voi mitään todisteita ollakaan.
      Poliisille ilmoittaminen on ihan asianmukaista. Kyllä käsitykseni mukaan niihin tartutaan.
      Sitä parempi, mitä useampi ilmoittaa.

• Anonyymi

Jokaisen järkevän eläkeläisen pitäisi ymmärtä: Jos lisäravinteita vitamiineja halutaan? Ostetaan ne omasta apteekista. Farmaseutti voi katsoa samalla sopivatko ne niiden reseptilääkeiden kanssa joita syötte? Vai tuhoaako lisäravinteet lääkeen vaikutus ja maksanne? Asiasta vitamiinien turha syönti oli vasta Tv ohjelma. Mutta kun valitan mielummin kauniit ja rohkea,ymm saipua oopperat tv katsotavaksi .Asiaohjelmista viis veisataa. Liian raskasta katsoakko?

• Anonyymi

Entä kuluttaja-asiamies?

• Anonyymi

Apteekki on jonkinasteinen monopoli ja sen käsikauppahivenaineet ovat kalliita ja rajoittuneita

Vitamiinien lisäksi 5 tärkeintä on kofeiini natriunbikarbonaatti kreatiini jokin nitraatti ja karnosiini tai vastaava esiaste

Ei kuluttaja-asiamiestä kannata vaivata
      TE OLITTE NIIN laiskoja ettette äämestäneet itsellenne VANHUSASIAMIESTÄ vaan ajattelitte MITÄ VÄLII

Lähelle pääsihttps://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/3086

• Anonyymi

Ensin ei poliisilla ole aikaa tuohon tapaukseen, toiseksi ei sinua voida laittaa ulos ottoon kun mulla on ollut samantyylinen tapaus.

Minun identiteetilläni tilasi joku naisten alusvaatteita muutamalla kympillä noin 10 vuotta sitten, ilmoitin etten maksa, perintätoimisto karhusi tätä lähes kymmenvuotta kunnes kyseinen perintätoimisto laitettiin toiminta kieltoon.
      En välittäny karhumakirjeistä, lopulta muutama kymppi oli kasvanut korkoineen kuluineen lähes 300 euroon, ihmeen sitkeitä vaikka ilmoitin sähköpostilla ette tule saamaan senttiäkään, eivät saaneet eikä se ole ulosottokelpoinen.

• Anonyymi

Ahaa olitko Alektum Oyn pihdeissä se oli pyörittänyt alusvaateperintää
      vietiinkö sinultakin alushousut loppujen lopuksi?

• Anonyymi

Joku Alektum oli, miksi olisin maksanut joita en tilannu, muistan hämärästi kun laskuja alkoi tulla, lähetin viestejä heille tuloksetta.
      Ei perintä firma voinut laittaa ulosottoon millään perusteella, en maksanut senttiäkään, millä alushousun lähettäjä voi todistaa että juuri minä olin tilannu, ei millään.

Identiteetti varkaus ei se onnistu ihan noin vaan, olisin voinut jättää poliisi viranomaisten hoidettavaksi tuskin olisi johtanut mihinkään.

• Anonyymi

Nyt muistin lähettäjän, joka oli Rektum AB. Göteborgista!

• Anonyymi

"Kovin moni sen sijaan ei tiedä, että lisäravinteissa on olemassa kolmea eri laatuluokkaa, Feed grade(eläimille tarkoitettu), Food grade(elintarvikelaatuinen) ja Pharmaceutical grade(farmaseuttinen laatu).
      Erään tutkimuksen mukaan maailmalla myytävistä lisäravinteista n.97% on korkeintaan Food grade laatuisia, joten niitä erittäin korkealaatuisia tuotteita ei ihan joka hyllystä löydy. "
      https://www.suomenparasvitamiini.fi/40849

Tuli tuosta tekstistä vain mieleen että kuinkahan monen postimyyntifirman ja verkostomarkkinoinnin vitamiinit on oikeasti huippulaatua?

• Olet ehkä vastaillut netissä johonkin kyselyyn tai galluppiin ja antanut tietämättäsi yhteystiedot huijarille.
      Netissä surffailu voi johtaa monenmoisiin syövereihin. Itse en koskaan osallistu kyselyyn, jossa pyydetään yhteystietoja ja lupaillaan arpajaisvoittoa ja muita etuja vastaajalle.
      Olenkohan liian epäluuloinen?

• Anonyymi

Ei tulisi mieleenkään antaa omia tietojaan netissä mihinkään kyselyyn
      tai galluppiin tai vastaavaan.
      Ne voivat levitä miljooniin lähteisiin. Tietoja myydäänkin eteenpäin.
      Ei voi tietää minkälaiseen liemeen joutuu, pahimmillaan taloudellisiin.

En koskaan tilaisi mitään netistä minkä saa apteekista
      jolloin tietää, että se on testattu tuote eikä "sahanpurua" tai
      pahimmillaan vielä haitallisempaa ainetta.

Iäkästä sukulaistani oli puhelinmyynnissä harhautettu tilaamaan
      ilmainen näytepakkaus nilkkasukkia.
      Sukkia alkoi tietenkin tulla joka kuukausi ja lasku mukana,
      uloston uhalla maksettava.

Lähettäjätiedot oli niin hämärät, ehkä täysin keksityt,
      ettei meinannut millään saada peruttua sitä väkisinmyyntiä.
      Millä perut, kun et saa lähettäjään yhteyttä ?
      Joudut maksamaan, ettet joudut ulosottoon ja menetä luottotietojasi.

• Anonyymi

Joku ehdotti tätä oikeustointa:

JoukkoKANNE on ratkaisu, tehdään joukolla kanne huijaria vastaan.

Ilman tilausta ei saa lähettää mitään.

Posti on nykyisin epävarmaa, paljon katoaakin.

Onko se meidän maksettava.

Maksakoon tilaamattoman pilleripussin lähettäjä.

Ilman tilausta ei pidä mitään maksua vaatia meiltä keneltäkään.

• Anonyymi

Uhkana on joutua ulosottoon ja menettää luottotietonsa.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe