Koronarokotukset Laukaassa

Anonyymi

Kunnan kotisivujen mukaan Laukaa kaikissa rokotuspäivissä on käytössä Pfizerin rokote.
Hesarissa "WHO:n johtava tutkija: Eri valmistajien rokotteiden yhdistäminen on ”vaarallinen trendi”
Olen saanut aiemmin Modernan rokotetta kaksi piikkiä.
Onko mahdollista saada kolmaskin piikki Modernaa? Vai onko ainoastaan Pfizeria hankittu?
Kannattaako odotaa että saa samaa tai jättää väliin?

10

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa oottaa kun koko laukaa joutuu mottiin pääsee teistä hörhöistä eroon

    • Anonyymi

      Miten ihmeessä laukaassa jyllää korona isot luvut joka päivä pysykää siellä jos ette oo rokotettuja ja kannattaa ottaa aina sama rokote

      • Anonyymi

        Jyllää siellä kaikki muutkin pöpöt ei yllätä


    • Anonyymi

      Tätä kannattaa varmaan kysyä terveydenhuolto henkilöstöltä :)

    • Anonyymi

      Sekoittamalla rokotteet saadaan poistettua viimeinenkin mahdollisuus selvittää haittojen alkuperä.

      Lienee tarkoituskin.

      • Anonyymi

        Koko kylä rokottaa alimpaan tuonelaan


    • Anonyymi

      Laukaassa ei rokotukset toimi.Esimerkiksi riskiryhmäläisten kolmannet rokotukset kovin hitaita.Yhteydet katkaistu rokottajiin. Pitäisi tehdä puolueeton tutkimus mikä mättää.

      • Anonyymi

        Laukaassa kaikki kusee yllätys yllätys


    • Anonyymi

      Kävin Laukaan terkkarissa tuon polven takia joku viikko sitten. Ei ollut montaa asiakasta. Kuulemma kovin on hiljaista, ei ole ollut vuosiin.
      Osaston toinen kerros on väliaikaisesti suljettu kun katutasoon mahtuvat kaikki. Hoitajia ja lääkäreitä on lomautettu.

      Jyväskylässä keskussairaalassa sama tilanne. On todella hiljaista. Ollut jo toista vuotta.

      Oheisen linkin videolta pääset katsomaan virallisia tilastoja. Korona-ajan kuolleisuus Suomessa on pienempää kuin vuonna 2018. No tämähän ei nyt käy mitenkään järkeen kun meillä on tämä korona. Kyllä minuakin ihmetyttää.
      Sama kuin tämä jatkuva merenpinnan kohoaminen napajäätiköiden sulatessa. 30 vuotta sitten meille vakuutettiin että metenrantamökkimme jää veden alle viimeistään 2010. Mutta niin vain on ranta mennyt kauemmas vuosi vuodelta ja kahlata saa pitkälle jos uida haluaa. Tämä on minun havainto, mutta virallinen totuus on päin vastoin.

      Tuttu myy arkkuja parissakin liikkeessä ja on hyvin perillä hautausalan toiminnoista. Korona-aikana on mennyt todella hiljaiseksi. Kuolleisuus on virallisesti korkealla, mutta vainajia ei näy. Tämän voi hyvin nähdä koko Suomessa suosituimmilla hautuumailla. Vainajat ovat vähissä. Tämäkin on vastoin virallista totuutta.

      Tässä on vähän alkanut jo itse miettiä mikä tässä heittää. Uutisointi ei mene mitenkään yksiin omien havaintojen kanssa.

      Vähän kuin Ukrainan tilanne. USA on siirtänyt 8500 miestä toiselta puolen maapalloa palkkasotureita vieraan maan Ukrainan maaperälle ilman Ukrainan hallituksen lupaa. Hallitus on jopa pyytänyt Venäjältä apua kriisin ratkaisemiseen. Venäjä ei voi mennä ja ei mene rajojensa yli, mutta kuitenkin valtamedia kertoo että Venäjä uhittelee. Mene ja tiedä miten tämäkin sitten oikeasti on. On hyvä tietää että Ukraina ei ole liittynyt natoon vaatimuksista huolimatta. Siellä kansa saa päättää.

      Jos haluat herätä niin katso tämä.
      https://rumble.com/vr8zmb-erilainen-nkemys-koronapandemiasta.html

      Tämä on myös valaiseva sivusto
      Pelastetaansuomenlapset.fi

      Noista piikeistä olisin sen verran tuumannut. Nyt kun THL ja WHO (ja kaikki lääkärit) ovat sitä mieltä että rokotteet eivät estä yhtään sitä etteikö rokotettu voisi saada tartuntaa jollain variantilla, tai sitä etteikö rokotettu tartuttaisi eteenpäin ihan samoin kuin rokotettu, niin mikä on rokottamisen idea??
      No tätä ihan tarkoituksella olen kysynyt lääkäriltäni ja kahdeltakin. He sanovat että heidän virallinen kanta on oireiden lieventäminen. Se mitä oireet ovat, ei virallisesti ole tiedossa. Vähän keskustelun edetessä tulee kyseenalaiseksi koko korona. Koronavirusta ei oikeasti ole eristetty, jolloin sellaista tautiakaan ei ole, eikä myöskään rokotteita. Näyttää kun keskustelee ja tuumailee, että eihän koko rokottamisessa ole mitään järkeä. No olen kyllä yhden vanhemman lääkärin saanut yhtymään ihan tähän samaan kantaan.

      Onkohan tämä koko rokotephjelma valetta? On siitä ainakin jätetty rikosilmoitus.

      https://rapsodia.fi/wp-content/uploads/2022/01/Rikosilmoitus-18.1.-19.1.2022-joukkotuhonta-ja-torkea-petos-1.pdf

    • Anonyymi

      Ei ole tullut rokotuksista mitään haittavaikutuksia

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe