Oon siis 13v tyttö ja oon siis yhessä yhen pojan kanssa joka asuu aika kaukana musta, mutta mun luokalla on yks tyttö joka on ihastunut muhun ja mä siihen. Apua mitä pitäis tehä?
Oon yhessä pojan kanssa mutta ihastunut tyttöön
3
105
Vastaukset
Ei ole mitään väliä miten toimit.
- Anonyymi
Eroat pojasta ja alat seurustelemaan sen tytön kanssa tai sitten et eroa pojasta jos hän on nii ihana ja koitat kestää sen tytön ihastumisen.
Eikai siinä muutakaan - Anonyymi
Tuossa iässä voi tunteet ja mieli muuttua moneen kertaan ja kun kokeilee jotain, niin voi huomatakkin ettei tämä ollukkaan mun juttu vaan se voi olla omassa fantasia maailmassa ihan erillaista, joten mee ja tee mitä mieleen juolahtaa... mutta järjellä menemällä voisi olla joskus fiksumpaa, niin ei tarvitisi katua jälkikäteen tekemisiään.
Jos ei nuorana kokeile kaikkea, niin tulevaisuudessa sekin voi jäädä harmittaa.
Ei kukaan voi sulle oikeeta vaihtoehtoa antaa ...vain sinä itse !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593215Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242739Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822