Oon siis 13v tyttö ja oon siis yhessä yhen pojan kanssa joka asuu aika kaukana musta, mutta mun luokalla on yks tyttö joka on ihastunut muhun ja mä siihen. Apua mitä pitäis tehä?
Oon yhessä pojan kanssa mutta ihastunut tyttöön
4
155
Vastaukset
Ei ole mitään väliä miten toimit.
- Anonyymi
Eroat pojasta ja alat seurustelemaan sen tytön kanssa tai sitten et eroa pojasta jos hän on nii ihana ja koitat kestää sen tytön ihastumisen.
Eikai siinä muutakaan - Anonyymi
Tuossa iässä voi tunteet ja mieli muuttua moneen kertaan ja kun kokeilee jotain, niin voi huomatakkin ettei tämä ollukkaan mun juttu vaan se voi olla omassa fantasia maailmassa ihan erillaista, joten mee ja tee mitä mieleen juolahtaa... mutta järjellä menemällä voisi olla joskus fiksumpaa, niin ei tarvitisi katua jälkikäteen tekemisiään.
Jos ei nuorana kokeile kaikkea, niin tulevaisuudessa sekin voi jäädä harmittaa.
Ei kukaan voi sulle oikeeta vaihtoehtoa antaa ...vain sinä itse ! - Anonyymi
Oooooooo!!!!!! Rakkaus on ihanaaaa!!!! Ja monimutkaista.
Rupee oleen sen kaa kenestä tykkäät eniten😘
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694