Homo- ja biseksuaalit löytävät huonommin seuraa kuin heterot.
Eli miten muille viestitetään, että tykkää samasta sukupuolesta? Jos on vaikka jossain esim risteilyllä ja etsii seuraa. Ei sitä nyt varmaan kannata huudella. (okei, yliliioittelua..)
Itse olen aika huono tekemään aloitetta, joten onko kellään mitää vinkkejä miten saan naisseuraa? Ala-ikäisenä en voi oikein missään lesbobaareissa pyöriä.
Jos muilla vinkkejä ja tietoa asiasta, voisi kirjoitella :)
Jumppaseuraa risteilyllä
Anonyymi
2
97
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuo tietty haasteellista, kun laivalla on niin miehiä kuin naisiakin.
Itse olen mies ja kyllä niitä sattuu kohdalleen, kun rohkeasti menee vaan juttelee niitä näitä. Seuraavan kerran itsenäisyyspäivän viikonloppuna kokeillaan...pitkästä aikaan.- Anonyymi
Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60824
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111783- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla220618- 43558
- 53544
- 76533
- 22516
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82493Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37490