Homo- ja biseksuaalit löytävät huonommin seuraa kuin heterot.
Eli miten muille viestitetään, että tykkää samasta sukupuolesta? Jos on vaikka jossain esim risteilyllä ja etsii seuraa. Ei sitä nyt varmaan kannata huudella. (okei, yliliioittelua..)
Itse olen aika huono tekemään aloitetta, joten onko kellään mitää vinkkejä miten saan naisseuraa? Ala-ikäisenä en voi oikein missään lesbobaareissa pyöriä.
Jos muilla vinkkejä ja tietoa asiasta, voisi kirjoitella :)
Jumppaseuraa risteilyllä
Anonyymi
2
99
Vastaukset 2
- Anonyymi
Onhan tuo tietty haasteellista, kun laivalla on niin miehiä kuin naisiakin.
Itse olen mies ja kyllä niitä sattuu kohdalleen, kun rohkeasti menee vaan juttelee niitä näitä. Seuraavan kerran itsenäisyyspäivän viikonloppuna kokeillaan...pitkästä aikaan.- Anonyymi
Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.181158Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke57955Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63923- 52849
- 51761
- 61715
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81696- 81655
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le37650Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29596