Elikkäs olis tarkotus hankkii tollanen emo, mut sen piirisarjatuuletin on kuulemma pikkasen vinkuva ja helposti rikkoutuva. Olisko jollain kokemusta kyseisen tuulettimen korvaamisesta hiljaisemmalla ja ennen kaikkea kestävämmällä vaihtoehdolla? Haluaisin vain tietää että onnistuuko sellanen ja miten on toiminut alkuperäiseen ratkaisuun verrattuna, pysyykö lämmöt kurissa jne.
ASUS A8N-SLI-DELUXE
5
544
Vastaukset
- nörtti
eise mitään vingu / sitten hajoa
- tai jyristä
Löytyy juttua emolevyjen piirisarjojen tuulettimista
http://www.duxcw.com/digest/guides/mb_chip/chipfan/chipfan.htm
Eli on muillakin emolevyillä ongelmia. Omassa Asuksen emolevyssä (A8V-E Deluxe) myös kesti noin kaksi kuukautta ennen kuin se tuuletin alkoi meluta hiukan ja nyt meluaa välillä enemmänkin ja on koko ajan tietokoneen meluisin tuuletin. Taidan kohta vaihtaa siihen Zalmanin jäähdytinsiilen vaikka takuu siinä menisikin...
- parappa
Niin passiivisella jäähdytyssiilellä saa ainakin hiljaisuutta.
Jäähdytyssiili täytyy sitten vain mitoittaa tarpeeksi suureksi. - parappa
Voi että kun sais tälläsen emon. Vaikka siis jostain käytettynä.
- --------------------
Mitä sä tollasella kun parempiakin on edullisesti saatavilla?
Vai kaipaatko noita vanhoja nostalgiasyistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294