Sammonlahteen entisen plan b tilalle, on avautunut 5.11.2021 bar Q niminen baari 0,5l karjala 5.80€ ja jos joku kysyy mites koronapassi niin ei tossa ei tarvitse mitää koronapassia ollenkaan.
sammonlahti baari
9
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Tietää ainakin mihin baarii ei mene, ei taida baarin omistaja välittää mistää mitään kun kerran koronspassia ei tarvii olla. Näinköhän on keskustan baareissa sama juttu onneksi saa kaupasta olutta ja paljon halvemmalla
- Anonyymi
Sama baari imatralla muuttui "henkilöstöravintolaksi", kun pandemia alkoi. Tää ravintoloitsija osaa kaikki temput.
- Anonyymi
Turhan kallista on kalja, taijan hakee kaupasta ja juuva kotona.
- Anonyymi
Näin se korona tarttuu ku porukka menee baarii, eikä omistaja välitä onko koronapassia vai ei.
- Anonyymi
Ei se nyt aivan noin ole ? Ps. Korona on voitettu !
- Anonyymi
Varmaan vaikeeta kun ei voi kävellä sateella.
- Anonyymi
joopa joo
- Anonyymi
Klo 17:00 asti saa olla siellä ne henkilöt jolla ei ole korona passia, ja ne henkilöt jolla on korona passi saa olla siihen asti kunne paikka menee kiinni.
- Anonyymi
Muutan kerran olen käynyt kahvia juomassa, hinta 1,60€ ja santsi kuppi ilmainen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978