Tyydytettiin yhdessä

Anonyymi

( Tarina on fantasiaa. )

Kerran, kun olin vielä nuori ilman säännöllistä seksiä, tapahtui tämä.

Minulla oli hyvä ystävä, eri sukupuolta, jota en osannut ajatella kohdallani
seksuaalisena olentona tai objektina. Ystävä ystävyyttä varten. Asuimme hetken aikaa kämppiksinä ja se sujui hyvin.
Niinpä uskalsin kulkea vähäpukeisena hänen läheisyydessään, kunhan en ihan liki tunkenut.
Myös hän suhtautui suihkussa käyntiin, samassa huoneessa nukkumiseen ynnä muuhun sellaiseen mutkattomasti. Täysi-ikäisiähän tässä oltiin, ja luotettiin toisiimme.
Kunnes...

11

1958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eräänä päivänä, kun kävin etsimässä jotain hänen makuuhuoneestaan, silmiini osui peiton alta puolittain näkyviin jäänyt seksilelu.
      Niitä oli pari itsellänikin, mutta silti nolotti vähän. Kuin olisin yllättänyt ystäväni housut kintussa. Eikä tämä näyttänyt tekopillulta, jota luulisi miehen käyttävän.

      Aluksi yritin olla kuin se ei kiinnostaisi, mutta katse hakeutui siihen väkisinkin.
      Jos tutkisi ihan vähän, ja laittaisi sen sitten takaisin...
      No mutta, tämähän esittää miestä. Tässä on anus ja kassit. Pitääkö kaverini sellaisesta? Luulin hänen olevan vain muuten ilman naista, ujoudesta tai sellaisesta.

      Samassa käsitin että väline todella oli käytetty, ja kätkin sen pikaisesti niin hyvin samaan asentoon kuin olin sen löytänytkin.
      Hakemaani en löytänyt, ja poistuin tieheni nopeasti.

    • Anonyymi

      Hiukan jännitti, kun hän tuli myöhemmin kotiin. Huomaisiko hän, että olin penkonut hänen huoneessaan?
      Yritin kokata sovitulla vuorollani sen oloisena, kuin en tietäisi mistään mitään.
      Ruokapöydässä tunnelma tiivistyi entistä kiusallisemmaksi. Ystäväkin vaikutti vaivaantuneelta, kuin olisi tahtonut kertoa jotain, muttei uskaltanut.
      Viimein hän karautti kurkkuaan ja aloitti: "-Mun on pitänyt kertoa sulle jotain..."

    • Anonyymi

      - Ei kai sinua haittaa, jos ja kun olen bi-suuntautunut? hän kysyi lopulta.
      - No ei tietenkään, miksi se minua haittaisi? vastasin kuin mihin tahansa puheenaiheeseen.
      - Eihän meillä mitään suhdetta ole, eikä muutenkaan.
      Ystäväni vaikutti helpottuneelta. Hän alkoi kertoa, että asia oli hänellekin uusi. Tai nyt hän vasta uskalsi tulla sen kanssa kaapista. - Tahtoisin kutsua tänne erään, jonka kanssa minulla on virinnyt vanhat vibat. Edellisellä kerralla emme uskaltaneet, mutta kuin tyydyttää salaa himomme. Se oli olevinaan vain paineen purkua paremman puutteessa. Mutta mitäs minä näillä sinua pitkästytän...
      - Päinvastoin, pitkästytä vaan, vastasin. - Minäkin pidän miehistä. Mitä enemmän, sen parempi, vitsailin, vaikka olin jo tulikuuma.

      Aihe liukasti minut saman tien. Ensimmäistä kertaa tunsin halua harrastaa seksiä hänen kanssaan. Olisin voinut vetää housut jaloista meiltä molemmilta, tarttua hänen kaluunsa ja vedellä sitä, kunnes minun olisi ollut pakko saada sen kärki sisääni.

    • Anonyymi

      - No, jos sinua kiinnostaa kuulla jonkun homosteluyrityksistä... mennäänkö olohuoneeseen? ystäväni ehdotti.
      - Tietysti kiinnostaa. Kerro kaikki, älä säästele! jatkoin hilpeällä linjalla, mutta pillu räjähdyspisteessä.
      Se oli ollut pitkään tyydyttämättä. Liian pitkään, ymmärsin nyt. Kestäisinkö ystäväni tarinan kiemurtelematta, oli eri asia.

    • Anonyymi

      - Tämä vanha kaverini on ollut näissä asioissa aloitteellinen. Hän ehdotti aikoinaan, että voisimme kokeilla saadaanko seisomaan yhtä aikaa. Meidän ei pitänyt kuin vähän vertailla ja kilpailla, en itse edes uskonut että minulla ottaa eteen siinä tilanteessa.

      Hiukan jännitti, mutta kun olimme saaneet yhdessä kalut esiin, olinkin pian kovana. Niin hänkin, kun näki miten kiihottunut olin. Hän tuli ja alkoi hangata omansa nuppia minuun, niin että olimme pian märkiä ja valmiita tulemaan.
      Niinpä vähensimme vaatteita ja aloimme varovasti runkata. Aluksi itseämme, mutta sitten toinen toistamme.
      Ennen kuin tulimme käteen, menimme makaamaan kaverin sängylle. Hän asettui päälleni ja alkoi liikkua. Märät kullit olivat välissämme, kivekset koskettivat toisiaan. Sitten kaverini otti kalut yhtä aikaa käteensä, eikä hänen tarvinnut vetäistä kuin pari kertaa, niin räjähdimme voimalla.
      Spermamme lensivät vatsalleni, ja sitä riitti!

    • Anonyymi

      -Se oli upea ja hämmentävä kokemus, mutta ajattelin että tilaisuus teki sen.
      Olen kuitenkin vuosien varrella muistellut sitä ja haaveillut kaikesta mahdollisesta, mitä voisimme tehdä... mutta sinähän näytät jo siltä, että olet kuullut tarpeeksi. Anteeksi jos menin liikaa yksityiskohtiin, mutta mehän olemme yleensä tosi avoimia.
      Näin sanoen ystäväni nousi ja poistui huoneeseensa. Minusta näytti, että hänen kalunsa seisoi ahtaissa housuissa. Olin itse siinä pisteessä, että halusin vain saada klitorikselleni jotain joka purkaisi kiihkoni.
      Menin omaan huoneeseeni, suljin oven ja etsin vaatekaapista värisevän lelun. Muistelin sanasta sanaan äsken kuulemaani tarinaa, annoin mielikuvien lentää, painoin lelun itseäni vasten,...
      ja lukoton ovi avatui.

    • Anonyymi

      Ystäväni seisoi edessäni, kädessään peiton alle kätketty seksilelu. Nähdessään minut hän ei suuremmin hämmästynyt, vaan kaivoi esiin jäykän kullinsa ja näytti sitä minulle.

      Olin sen verran yllätetty ja nolo, etten tiennyt mitä tehdä. Sammutin lelun ja jäin paikoilleni, kiihottuneena mutta hämmentyneenä.
      - Tahtoisitko, että jatkettaisiin yhdessä? ystäväni kysyi.
      Saatoin vain nyökätä.
      Riisuuduimme, istuimme sängylleni.

    • Anonyymi

      Ystäväni oli liukastanut lelunsa valmiiksi. Hänen kullinsa oli märkä, pitkä ja kapea. Näin miten se sykki ja liikahteli. Levitin pilluni, että hän saisi katsella sitä.
      - Saanko runkata sinua? kysyin. Otin käteeni hänen kivikovan kalunsa ja tyydytin sitä, hitaasti ja varovasti. Levitin tipat sen kärkeen.
      - Kosketa pilluani, pyysin.
      Ystäväni pyöritti sormiaan aukollani, joka kostui siitä litisevän pehmeäksi. Hän levitti kosteuttani klitorikseen, joka oli herkimmillään.
      - Tulen pian, tehdään loppuun, sanoin.
      - Voitko auttaa kullini tämän sisään? hän kysyi ja otti lelunsa käteen.
      Pitelin hänen kaluaan, kun hän liu'utti sen tekoanukseen. Vetelin sitä hiukan edestakaisin.
      Sitten otin oman leluni ja aloimme tyydyttää itseämme, toinen toistamme katsellen.

    • Anonyymi

      Näin kuinka ystäväni kiihdytti tahtiaan tyydyttäessään itseään lelullaan. Ensin hän työnteli siihen, sitten runkkasi sillä. Oli kiihottavaa nähdä miten kulli meni sisään ja kuinka hänen laukeamisensa läheni. Se, että hän oli naivinaan toista miestä, oli kaikkein parasta. Sitä ajatellessa lisäsin kierroksia omaan leluuni. Hän katseli kiihkoani ja kuuli, miten litisin.
      - Tehdään loppuun toisillemme, hän ehdotti.
      - Tee pian, haluan tulla, vastasin.
      Ystävä painoi väristimen minua vasten, kun otin kiinni hänen lelustaan ja aloin runkata häntä sillä.
      - Tämä on nyt sinun kaverisi. Hänellä seisoo kuin viimeistä päivää. Hänen kyrpänsä sykkii ja valuu.
      Hän tahtoo vain tulla, nussi häntä,pane, pane, PANE!!!
      Tunsin, kuinka lelu antoi periksi kaverini pumppaavalle kyrvälle, joka työntyi siihen uudelleen ja uudelleen. Pitelin kiinni siitä niin hyvin kuin mahdollista, kun klitorikseni räjähti yhtä aikaa orgasmiin, loputtomaan, vielä ja vielä...
      ystäväni luovutti vieressä spermansa viimeistä pisaraa myöten.

    • Anonyymi

      Minusta tuntui, kuin olisimme olleet todella toistemme sisällä, samalla kun kolmas osapuoli olisi tyydyttänyt kummatkin.
      Lepäsimme sängyllä voimattomina ja raukeina.
      Kun ystäväni otti kalunsa pois lelun sisältä, se oli yltäpäältä spermassa. Itse valuin reisilleni.
      - Koska se sinun kaverisi on tavattavissa, tuleeko hän tänne? kysyin.
      - Ensi viikolla, ystäväni vastasi. - Tänne juurikin.
      - Toivottavasti häntä ei häiritse, jos olen kotona. Aina voi pitää oven kiinni ja korvan kiinni seinässä, vitsailin.
      - Sehän on kiihottava idea. Mutta jos olet kiltisti, voi olla että saat nähdä jotain. Tai antaa.

    • Anonyymi

      - Siitä en lupaa mitään. Mutta jos olen tuhma, niin sitten vasta annankin.

      Olin kyllä, annoin ja sain, mutta se on kokonaan eri tarina.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe