Tietokoneen keskusyksikkö ei tunnista Tulostinta

Mikä neuvoksi. Tietokoneen keskusyksikkö ei tunnista Tulostinta. Tulostin ei mene edes päälle normaalisti virta nappulasta vaan pitää käyttää virta johto pois ja sitten menee päälle. Hetken on valo Vihreänä ja sitten menee punaiselle. Ehdottivat, että ajaisin ajurin uudelleen, mutta eihän se onnistu kun Tulostimen ja Keskusyksikön välillä ei ole yhteyttä. Olen kokeillut niin, että vaihdoin USB pistokkeen eri USB porttiin mutta ei se auttanut. Onko Tulostin jo heitettävä roskiin. Sillä on tulostettu todella vähän mutta takuu on mennyt jo umpeen. Merkki on Samsung ML-1672

11

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi on. Oletko varma ettei MW-lukemat täsmää Tulostimen kanssa? Niiden pitäisi olla synkroonissa.

    • Anonyymi

      Ajuri menee tietokoneeseen, ei kirjoittimeen.

    • Anonyymi

      Lataa Manjaron Live Media USB-tikulle, pistä kirjoittimeen virrat päälle, ja käynnistä kone USB-tikulta, kirjoittimesi pitäisi olla käyttövalmis ilman että tee muuta.

      Ja ellei ole, on vika kirjoittimessa.

      • Anonyymi

        HUOM: Älä lataa sitä Manjaro Minimaal levykuvaa, se ei sisällä kirjoitin eikä muitakaan ajureita, on tarkoitettu niille, jotka itse haluavat päättää mitä koneeseen asennetaan.


      • Anonyymi

        Missä kohtaa se pyytää pankkitunnuksia?

        Oikeasti kun käynnistät tietokoneen ja annat sen käynnistyä. Vasta sitten laitat virrat päälle tulostimeen ja koneen pitäisi alkaa asentamaan tulostinta.
        Tätä ennen poista koneestasi kaikki tulostimet.


      • Anonyymi

        Anonyymi 19.11.2021 20:15
        Anonyymi 19.11.2021 20:34

        Nuo yllä olevat viestit on kirjoitettu kiusaa tehden, ylläpito voisi ottaa asian huomioon ja seurata kaverin kirjoittelua tarkemmin.


    • Anonyymi
      • Kiitoksia paljon! Nyt se toimii. Olin jo valmis heittämään tulostimen roskiin. Tv.Jouko


      • Anonyymi
        joukojuhani1957 kirjoitti:

        Kiitoksia paljon! Nyt se toimii. Olin jo valmis heittämään tulostimen roskiin. Tv.Jouko

        Ai se olikin Windowsista kyse.


    • Anonyymi

      No että siIIeen. Tulostin. Tosi on. Sattumatulostin ja haihattelukone, jolla yritin tulostaa.

    • Anonyymi

      Taitaa se ajastetulla automaatilla pornomainoksia tehtaileva tuottaa noita viestien poistoja kun on noin paljon.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2754
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      925
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      82
      631
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      586
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe