Uimahalleissa käynti

Anonyymi

Minua on pitkään vaivannut eräs asia. Silloinkun käyn uimahallissa ja nään komeita kroppia niin sorrun aina vilkaisemaan ohimennen. Oonko jotenkin sairas pervo kun sorrun tämmöiseen. Mutta alastoman urheilullisen kroppa on niin kaunis. En kumminkaan tuijottelemalla vahtaa enkä iske, enkä käpälöi. Pitäskö lopettaa uimahalleissa käyminen.

53

3337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs pahaa tossa on?

    • Anonyymi

      Ei tossa mitään pahaa ole. Kenenkään ei käy kuinkaan, johonkin ne silmät pitää kuitenkin laittaa ja pieni eroottinen vire arjessa vain piristää.

    • Anonyymi

      Et ole. On täysin normaalia uimahallissa kuolata hyväkroppaisia miehiä, harrastaa seksiä tai vetää käteen.

    • Anonyymi

      Älä murehdi turhaan. Ensinnäkään et ole edes tehnyt mitään väärää, jossakinhan ne on silmänsä pidettävä niin kuin eräs toinenkin tuolla jo mainitsi. Ja toiseksi mitä tulee noihin muihin mainitsemiisi seikkoihin mitä et ole tehnyt niin ainoa mikä noista on tuomittavaa on käpälöinti koska se menisi jo ihan oikeasti seksuaalisen häirinnän puolelle. Mitä tulee sitten pitempi aikaiseen tuijottamiseen niin kenelläkään ei ole vara syyttää sinua mistään sellaisesta mihin kohde itsekkin syyllistyy. Nimittäin eihän kukaan voi edes tietää että tuijotat jotakuta jos hän ei itse tuijota samallalailla sinua, koska kenelläkään ei ole selässä silmiä. Ja mitä tulee iskemiseen niin riippuu siitä mikä on iskemistä?

      • Anonyymi

        Pimee
        Näkee sen sivusilmälläkin näkökentässä kiiluvien silmien katseen suunnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimee
        Näkee sen sivusilmälläkin näkökentässä kiiluvien silmien katseen suunnan.

        Jos ihminen on tarpeeksi vainoharhainen niin sivusilmällähän näkee vaikka mitä. Jopa kuolleita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on tarpeeksi vainoharhainen niin sivusilmällähän näkee vaikka mitä. Jopa kuolleita ihmisiä.

        Sulla on putkinäkö.
        Syynä voi olla silmäsairaus tai psyykkinen häiriötila!


      • Anonyymi

        Kyllä voi kun kuola valuu suupielistä ja katse on toisen tapissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ihminen on tarpeeksi vainoharhainen niin sivusilmällähän näkee vaikka mitä. Jopa kuolleita ihmisiä.

        Ei kun minä en kuvittele asioita millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mutta jos sinulla on sellaiset luulot päässä että sinua aina tuijotetaan niin pysy kotona lukitse ovet ja pidä kaikki verhot tiukasti kiinni niin kukaan ei varmasti pääse sinua tuijottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun minä en kuvittele asioita millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mutta jos sinulla on sellaiset luulot päässä että sinua aina tuijotetaan niin pysy kotona lukitse ovet ja pidä kaikki verhot tiukasti kiinni niin kukaan ei varmasti pääse sinua tuijottamaan.

        Mitä sun omadiagnoosilla on tekemistä himokkaiden"vaivihkaisesta" tuijotuksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sun omadiagnoosilla on tekemistä himokkaiden"vaivihkaisesta" tuijotuksesta?

        Vaivihkaan kuila valuen ja käsi käyden


      • Anonyymi

        "Nimittäin eihän kukaan voi edes tietää että tuijotat jotakuta jos hän ei itse tuijota samallalailla sinua, koska kenelläkään ei ole selässä silmiä."

        Siinä vaan usein käy niin, että jos suihkutiloissa tulee vastaan joku hyvännäköinen, nuorehko alaston mies, niin katse tahtoo ihan väkisinkin hakeutua sinne jalkoväliin. :D Siinä kyllä helposti huomaa, vaikkei tarkoitus olis häiritä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nimittäin eihän kukaan voi edes tietää että tuijotat jotakuta jos hän ei itse tuijota samallalailla sinua, koska kenelläkään ei ole selässä silmiä."

        Siinä vaan usein käy niin, että jos suihkutiloissa tulee vastaan joku hyvännäköinen, nuorehko alaston mies, niin katse tahtoo ihan väkisinkin hakeutua sinne jalkoväliin. :D Siinä kyllä helposti huomaa, vaikkei tarkoitus olis häiritä.

        No joo katseet voi mennä joskus ristiin. Eli samaan aikaan kun toinen katsoo silmiin niin toinen jalkojen väliin. Mutta itselläni on kuitenkin sen verran kääntyvät silmät että onneksi ei tarvitse koko päätä kääntää alaspäin. Joten jalkojen väliinkin voi vilkaista paljon huomaamattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo katseet voi mennä joskus ristiin. Eli samaan aikaan kun toinen katsoo silmiin niin toinen jalkojen väliin. Mutta itselläni on kuitenkin sen verran kääntyvät silmät että onneksi ei tarvitse koko päätä kääntää alaspäin. Joten jalkojen väliinkin voi vilkaista paljon huomaamattomasti.

        Meidän ihmisten aivot ovat erikoistuneet näkemään silmien pupillien kohteet ja liikkeet.
        Valitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän ihmisten aivot ovat erikoistuneet näkemään silmien pupillien kohteet ja liikkeet.
        Valitan.

        "Joten jalkojen väliinkin voi vilkaista paljon huomaamattomasti."

        Kyllä joskus joku pukuhuoneessa havaittu kolli on laittanut kättä munansa eteen, vaikka kuinka yritti vain varovasti tiirailla. Kuten tuossa jo todettiin, voi varovaisenkin vilkuilun huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joten jalkojen väliinkin voi vilkaista paljon huomaamattomasti."

        Kyllä joskus joku pukuhuoneessa havaittu kolli on laittanut kättä munansa eteen, vaikka kuinka yritti vain varovasti tiirailla. Kuten tuossa jo todettiin, voi varovaisenkin vilkuilun huomata.

        Se on vain niin että uimahallit kuuluvat samalla lailla homoille kuin heteroillekkin. Pukuhuoneissa suihkussa ja saunassa ollaan alasti. Vanha sananlasku kertoo että katsoa saa mutta ei koskea. Ja jos mieli on niin ahdas ettei kestä edes muiden miesten katsetta niin silloin täytyy pysyä kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain niin että uimahallit kuuluvat samalla lailla homoille kuin heteroillekkin. Pukuhuoneissa suihkussa ja saunassa ollaan alasti. Vanha sananlasku kertoo että katsoa saa mutta ei koskea. Ja jos mieli on niin ahdas ettei kestä edes muiden miesten katsetta niin silloin täytyy pysyä kotona.

        Ei se koskemista oo, jos vähön saunassa imasee


      • Anonyymi

        No jos tuijottaja ei käy käsiksi eikä ala puhumaan levottomia niin vika ei ole tuijottajassa vaan tuijotettavassa. Sellaisella on liian hyvin asiat jonka ainoa murhe on se että joku tuijottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tuijottaja ei käy käsiksi eikä ala puhumaan levottomia niin vika ei ole tuijottajassa vaan tuijotettavassa. Sellaisella on liian hyvin asiat jonka ainoa murhe on se että joku tuijottaa.

        Vogue saunassa pienet kätöset työntyivät lihaksikkaan rintakehäni päälle.
        Se oli tuskallisen säikäyttävä kokemus.
        Inhotti paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vogue saunassa pienet kätöset työntyivät lihaksikkaan rintakehäni päälle.
        Se oli tuskallisen säikäyttävä kokemus.
        Inhotti paljon.

        Siellä ei tunnetakaan sanaa ei, heti ollaan lerssisdä kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos tuijottaja ei käy käsiksi eikä ala puhumaan levottomia niin vika ei ole tuijottajassa vaan tuijotettavassa. Sellaisella on liian hyvin asiat jonka ainoa murhe on se että joku tuijottaa.

        On se häiritsevää jos seurailee saunaan ja suhkuun ja tuijottaa koko ajan, vaikka toinen ei selvästi ole kiinnostunut. Joskus itsekin tulee katsottua turhan pitkään jos toinen ei näytä tykkäävän pahaa, mutta en kyllä seuraile.


    • Anonyymi

      Hyi. Tuijottaisit ennemmin naisia.

      Heteropride

    • Anonyymi

      Mä yritän tuosta navan alle tuijottamisesta päästä juuri eroon. En tiedä mihin katseeni suuntaan, kun vastaan tulee hyvännäköisiä kundeja kadulla, uimahalleissa jne. Oli jalassa sitten farkut, uikkarit, shortsit, urheilutrikoot tai mitä tahansa.

      Näen ihmisiä ammattini puolesta jokapäivä ja useita satoja.
      Mua kiinnostaa pullotukset jne.
      Uimahallilla tuntuu, että osa ei siitä tuijottamisesta hirveästi itse välitä.
      Jokainen on yksilö ja luoja on luonnut meille sen mitä meillä on. Me voimme olla siitä iloisia tai pettyneitä, mutta kaikki on normaalia ja se on ihan ok.

      Kyllähän naisetkin vertailee mm. rintojen kokoja.
      Kuka tykkää mistäkin. Kaikki on kaunista.

      • Anonyymi

        Epämukavaa kun sun kaltaiset tasottomat tiirailee.


    • Anonyymi

      No, mielenkiintoista. Jokainen kulkee kuten haluaa. Olen muutaman kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että, jos on jotain näytettävää, niin miksi ei näyttäisi. Tämä pätee ihan loistavasti naisen näkökulmasta katsottuna. Turha piilotella. Naisilla rinnat ja miehillä jotain muutama näkyvää.

      • Anonyymi

        Homoilla harvoin hyvä rintakehä.
        Latteaa kuin niiden jutustelukin.


      • Anonyymi

        "Turha piilotella. Naisilla rinnat ja miehillä jotain muutama näkyvää."

        Juuri tollain aika neutraalisti sitä kannattais ajatella. Naisilla yksinkertaisesti keikkuu näkyvillä rinnat, miehillä pippeli. Toinen tarjoaa naisellista ja toinen miehistä silmänruokaa sen mukaan mikä ketäkin kiinnostaa. Isoja rintoja pidetään naisellisuuden symbolina ja isoa penistä miehisyyden merkkinä, mitä niitä jossain pukkareissa häpeämään. Esim. se kädellään paikkansa peittänyt jätkä oli sen verran hyvin varustettu, ettei joka päivä näe. Mutta mistä se olis voinut tietää, onko jonkun vilkuilussa kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta, vai ihan vaan ihmetyksestä harvinaisen isoa miehistä elintä kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Turha piilotella. Naisilla rinnat ja miehillä jotain muutama näkyvää."

        Juuri tollain aika neutraalisti sitä kannattais ajatella. Naisilla yksinkertaisesti keikkuu näkyvillä rinnat, miehillä pippeli. Toinen tarjoaa naisellista ja toinen miehistä silmänruokaa sen mukaan mikä ketäkin kiinnostaa. Isoja rintoja pidetään naisellisuuden symbolina ja isoa penistä miehisyyden merkkinä, mitä niitä jossain pukkareissa häpeämään. Esim. se kädellään paikkansa peittänyt jätkä oli sen verran hyvin varustettu, ettei joka päivä näe. Mutta mistä se olis voinut tietää, onko jonkun vilkuilussa kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta, vai ihan vaan ihmetyksestä harvinaisen isoa miehistä elintä kohtaan?

        Karvainen eli ei suomalainen rintakehä, jalat ja kunnon parta ( tämä ei minulla) ovat miehistä, kalun koko hyvin yli keskikoko 13,7cm suomalaisilla on tärkeää samalla kyllä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Turha piilotella. Naisilla rinnat ja miehillä jotain muutama näkyvää."

        Juuri tollain aika neutraalisti sitä kannattais ajatella. Naisilla yksinkertaisesti keikkuu näkyvillä rinnat, miehillä pippeli. Toinen tarjoaa naisellista ja toinen miehistä silmänruokaa sen mukaan mikä ketäkin kiinnostaa. Isoja rintoja pidetään naisellisuuden symbolina ja isoa penistä miehisyyden merkkinä, mitä niitä jossain pukkareissa häpeämään. Esim. se kädellään paikkansa peittänyt jätkä oli sen verran hyvin varustettu, ettei joka päivä näe. Mutta mistä se olis voinut tietää, onko jonkun vilkuilussa kyse seksuaalisesta kiinnostuksesta, vai ihan vaan ihmetyksestä harvinaisen isoa miehistä elintä kohtaan?

        Kyllä sen eron näkee. Toinen vilkaisee kun taas toisella kuila valuu, silmät pullistuu päästä, rupeaa runkkaamaan ja käy käsiksi heti,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen eron näkee. Toinen vilkaisee kun taas toisella kuila valuu, silmät pullistuu päästä, rupeaa runkkaamaan ja käy käsiksi heti,

        Liioittelevan heteron silmät ovat pudonneet jo yli kymmenen vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liioittelevan heteron silmät ovat pudonneet jo yli kymmenen vuotta sitten.

        Ei ole pudonneet mihinkään, enkä heterosta sano mitään. Toiset osaavat käyttäytyä siellä, mutta eräät tuijottavat, kuolaavat ja hyvä etteivät käsiksi käy, kun iso näkyy


      • Anonyymi

        Helppo sanoa jos itse ei kiinnosta ketään. Kun vuodesta toiseen samat läskit tai vanhat miehet kyylää ja seurailee niin varmasti alkaa kyllästyttää. Eikä se ole nuorillakaan fiksua tuijotella alastomia jos itse eivät uskalla riisua uikkareitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karvainen eli ei suomalainen rintakehä, jalat ja kunnon parta ( tämä ei minulla) ovat miehistä, kalun koko hyvin yli keskikoko 13,7cm suomalaisilla on tärkeää samalla kyllä!

        Sinun kannattaisi muuttaa Aasiaan tai venäjälle niin ei tarvitsisi hävetä pientä 13,71 cm piliäsi.


    • Anonyymi

      Minä aina vahingossa liukastun ja saan hallissa moloa joka reikään!

    • Mä katson aina vähän ympärillä. Mua kiehtoo ihmisten karvoitusta tai ei karvoitusta. Itse useimmiten posliini niin välillä tule myös katseja muhun. En näe siinä mitään pahaa.

    • Anonyymi

      Vilkaisu on ok, kunhan et tuijota ja kuolaa

    • Anonyymi

      Meizi käy joka päivä uimahallissa tai rannalla kattoon poikii. Sit megamolo pystyssä kuljen poikien ohi. Uuuh miten kiimassa pojat on, heti kaikki peba pystyssä että nuzzi mua! Ja sit pääsen paneen.

      Tercuin megamolo Kalle

    • Anonyymi

      Olen kanssa huomannut nykyään huomaavan miesten vartalot. Hyvät perseet on silmän ilo ja lepokoossakin isot kulli. Joillakin vielä pallitkin posliinia. En ole käynyt Voguessa mutta olen miettinyt millaista olisi miesten kanssa saunassa kun saisi katsoa rauhassa ja olla katsottavanakin.

      • Anonyymi

        Varmasti on kiva ja kiihotta ku katso toisen kulli oma kullakin heti rupea seisomaan vogue on tosi kiva


      • Anonyymi

        Hyväperseisiin miehiin kiinnittää aina ekaks uimahallissa huomion ja usein tulee sellaisesta ajateltua, että tosta kun sais itelleen hyvän bottomin. Voguessa en oo koskaan ollut, mutta ehkä siellä vois joskus päästä jonkun kanssa jotain hommaileekin.


    • Anonyymi

      Uimarihomo osaa vaihtaa asentoaan myös sängyssä. Parasta 5-iskun sarjat
      doggy-asennossa.

    • Anonyymi

      Itse käyn nykyään ylisissä saunoissa vain Voguessa, koska en voi mitään sille, että minulla alkaa välittömästi seisomaan kun näen alastomia miehiä. Eikä niiden tarvitse olla edews mitenkään hyvän näköisä. No, Voguessa on se hyvä puoli ettei siitä seisomisesta kannata välitää vaan melko nopeasti saa sitten jonkun seuraansa tuota seisotusta helpottamaan.

      • Anonyymi

        Itsellä myös alkaa kovenemaan kun näen paljaita kulleja. Vaikka yritän muuta niin ajatukset harhailee niiden imemiseen. 🙈
        Voguessa en ole käynyt mutta siellä saisi kai seisotella kullin himoissa...


    • Anonyymi

      Kyllä voisit pysyä pois uimahalleista.

      Ällöttää, kun kuntosalin pukuhuoneessa nuoret kiimaiset naiset vahtaa suu kuolassa kun riisuu vaatteitansa. Ei ees vaivaudu teeskentelemään vaan ihan suoraan katselee kun jotain hyvää elokuvaa. Törkeätä.

      Samat velvollisuudet homoseksuaaleille, kun heteroillekkin.

      Ei heteromiehetkään saa tulla naisten pukuhuoneisiin kuolaamaan, tuo on seksuaalista häirintää🤬👎

      • Anonyymi

        Mutta miksi naiset saa tulla miesten puolelle "siivoilemaan" ja kuolaamaan.


    • Anonyymi

      Off topic, oletteko huomanneet uimahalleissa suurin osa isomolomiehistä on niitä joita kukaan ei katso kun ne tulee vastaan kaupungilla

      • Anonyymi

        Pikkupilsiksi tiedetyt ei varmastikaan kiinnosta monia, mutta ainakin itse saan enemmän huomiota kuin haluan ja naisetkin katselee myös pullotusta.


      • Anonyymi

        Joo on huomattu. Karsastavia ukkoja, äijiä joiden pituus 1.65 ja puolipultsareita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo on huomattu. Karsastavia ukkoja, äijiä joiden pituus 1.65 ja puolipultsareita .

        Painoa yli 100kg ja pieni pili, aina kun katsot peiliin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painoa yli 100kg ja pieni pili, aina kun katsot peiliin :)

        Niinkö sinulla on? Saatko ongelmaasi apua?


    • Anonyymi

      Onko tuo nyt sen kummempaa kuin se että heteromies katselee viehättäviä naisia julkisella paikalla?

      • Anonyymi

        Ei, kysymys on mielestäni täysin samasta asiasta.


    • Anonyymi

      Iso penis aiheuttaa enemmän kateutta kuin raha, ulkonäkö tai mikään muu, niin se vaan on. Sitten kun vielä on komea, lihaksikas ja luullaan varakkaaksi eikä ole kinnostuntu seksistä niin katkeruutta riittää :)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe