Meillä etä maksaa mulle yh-äitylille kahdesta lapsesta yhteensä 380E. Onks tää enemmän vai vähemmän ku teillä muilla? Lapset 7 ja 11 vuotta.
Paljonko teille maksetaan elatusmaksuja?
36
1040
Vastaukset
- Anonyymi
Enemmän
- Anonyymi
Vähemmän
- Anonyymi
Paljon enemmän
- Anonyymi
Erittäin paljon vähemmän - 61€/kk
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin paljon vähemmän - 61€/kk
Olet niin köyhä.
- Anonyymi
Olet varmaan varaton, kun noin pieni maksu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaan varaton, kun noin pieni maksu
En ole varaton -lapset vieraannutettuna
- Anonyymi
Enemmän minun ex vaimo maksaa enempi mulle yh- isukille.
- Anonyymi
Lapsen etu on yhteishuolto, vuoroasuminen, ei elatusta
- Anonyymi
Virheellisen tiedon jatkuva julkinen levitys on rikos..
- Anonyymi
Meillä ollut aina 0€ puolin ja toisin. Lapsi ollut molemmilla kirjoilla riippuen tilanteesta. Asuu puoliksi molempien luona.
- Anonyymi
Lapsi ei voi olla Suomessa kirjoilla kuin toisen vanhemman luona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi ei voi olla Suomessa kirjoilla kuin toisen vanhemman luona
Niitä voidaan myös muuttaa, ei ole pakko olla saman vanhemman luona kirjoilla maailman tappiin.
Meillä poika halusi olla mun luona kirjoilla, koska lukio oli lähempänä minua ja tyttö jäi äidille kirjoille, kuitenki molemilla läheiset välit äitiinsä sekä isäänsä.
- Anonyymi
750€/lapsi/kk
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa - On elätuskykyä - ei halua vieraannutettuna "lastensuojelun" menettelyssä
- Anonyymi
On elatuskykyä- ei halua vieraannutettuna; Erittäin paljon vähemmän - 61€/kk
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa - On elätuskykyä - ei halua vieraannutettuna "lastensuojelun" menettelyssä
- Anonyymi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa- "lapsesi" eivät edes halua olla sun kanssa. Heillä onneksi uusi isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"isä todettiin varattomaksi"
61€/kk on surkea elatuskyky vaikka laittaisit millaisen etumerkin tahansa siihen. Sitä paitsi se sana ei ole elätuskyky vaan elatuskyky. - Anonyymi
-61€/kk
- Anonyymi
Ei mitään vuoroasuminen lapsella , toimii erittäin hyvin .
- Anonyymi
Meillä 290€/lapsi/kk.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ketä niistä tarkoitat- on useampia tuon nimisiä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä niistä tarkoitat- on useampia tuon nimisiä???
Sinua
Ketjusta on poistettu 106 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398