Onko äö 69-85,äö

Anonyymi

Onko lievän älyllisen kehitysvamman saaneilla 69-85äö? Joka minulla psykologi papereissa lukee. Mitä tarkoittaa jos psykologi papereissa lukee Matriisipäättely 10 standardi pistettä oli harmaalla rivillä mennyt? Ja luki koko testi Heikkolahja tasolla. Onko Heikkolahjaisuus sama kuin Lievän älyllisen kehitysvamman älykkyys taso? Ja jos ei ole kumpi on ADHD rinnakkais diagnoosi näistä kahdesta. Lievä älyllinen kehitysvamma vai Asperger eli Autismin kirjo? Ja mihin näistä kolmesta kuuluu että vihaa yhteiskunnan sääntöjä ja tuntuu elämä sujuu paremmin ilman mitään sääntöjä ja tuntuu haluaa yksin erakoutua johon missä kukaan ei tee minulla sääntöjä? Ja jos concetta lääkkeen annostuksen noston myötä tämä on on ADHD laitettu minulle väärin eli pitäisikö minua ohjata kuten autisteja. Tietämättä olen tutustunut 2018 en tiennyt että yhdellä miehellä oli Asperger kunnes nyt talvella mesessä kysyin tunteeko ketään jolla olisi entinen Asperger eli nykyään Autismin kirjo ja kyseisen kaveri kirjotti että sillä on Asperger. Kesällä näin sen Tampereella sen kartta suunnistus oli hyvä ja minä katsoin Omenahotelli ovi koodin yhden kerran ja näppäillin ulkoa sisälle eli ilmeisesti huomasi minun numeromuistin. Ja jotenkin jos yritin kävellä johonkin toiseen suuntaan se Asperger mies tuli ja oli eka kaveri jonka kanssa ei tullut riitaa tulkinnasta johtuen joka muiden Kehitysvammaisten parissa jatkuvasti käytös häiriöitä pahentava tekijä. Jos Lievän älyllisen kehitysvamman diagnoosin olen saanut olen ja jos kehitysvamman saaneilla ei ole 69-70äö ja minua ei saa ohjaajat muokattua. Voisikohan olla että itse näyttely roolin avulla saan parhaiten muokattua itseni kuten ohjaajat yrittää saada minulla onnistuu eli jos alan vetää näytelmä roolin aina muiden Kehitysvammaisten parissa että olisin muka heidän älykkyys ja ymmärrys tasolla näin ollen käytös häiriöt vähenee minulla Kehitysvamma puolella ryhmissä. Ilmeisesti minun täytyy näyttelyn avulla oppia vihaamaan kehitysvamma sanaa ja en tiedä miten minun Lievän älyllisen kehitysvamma diagnoosin saaneena pitäisi osata toimia ryhmässä ohjatusti josta saa jatkuvasti ohjaajilta kuulla. Ja tästä syystä kehitysvamma puolella taas sanoo toinen taho että en kyllä kuulu kehitysvamma puolelle kun minua ei saa muokattua ja vahva psyykkisen keskustelu ohjaus tarve ainoa eli ja silloin kun psyykkinen hyvinvointi on kunnossa siihen vedotaan kehitysvamma puolella heti kun kehitysvamma puolella ohjaajat istuu eikä niiden tarvitse tehdä ruokaa ja käydä kaupassa ja enemmän kyllä kait se on keskusteltu ohjaus kun ohjaajat tivaa mihin omasta mielestäni avun tarvitsen.

2

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voit aivan rauhassa elää ja olla, kuten haluat. Yhteiskunnan sääntöjä ei tarvitse noudattaa, kunhan hoidat omat asiasi itse ja maksat itse kulusi.

      Voit erakoitua minne haluat. Tontteja, asuntoja ja vaikka saaria myydään kaikille. Ei ole mitään rajoituksia.

      Päivänselvää on, että muiden siivellä elellen noudatat maksajien käskyjä.

    • Anonyymi

      kylä kylä kylä näin on näreeet....

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe