kyllähän ne ensin pitäisi sotepäälliköiden palkat tarkistaa ylös päin ennekun aletaan mitään lääkäreitä hommaamaan tänne
Vastaukset 7
- Anonyymi
Venäjältä kyllä saa lääkäreitä paltamoon, samoin balttian maista. Helsingin terveysasemilla on paljon lääkäreitä venäjältä, balttiasta, puolasta, bulgariasta ,iranista, afganistanista ja afrikasta.
- Anonyymi
Juu, ja paltamossahan toimii pakkomielteinen orjatyö ja aktivointimalli, nyt äkkiä työttömät arvauskeskukseen tohtoreiksi naputtelemaan burana-reseptejä. siinä vois luppoaikana hoitaa omat vaivat, kun muuten näissä orjahommissa ei terveyshuoltoa ole.
- Anonyymi
On todellakin kummallisia kitisijöitä täällä Paltamossa, kyllä normaali aikuinen ymmärtää että asioilla on tärkeysjärjestys. Kuinka voitte edes odottaa Kainuun soten toimivan kunnolla jos esim. päällikkötason henkilöstön palkkaus laahaa jäljessä muuta kehitystä?
- Anonyymi
Niin pitäisi, on helppoa saada säästöjä sitten hoitohenkilöstön ja lääkäreiden palkkakuluista kun ei niitä saa kuitenkaan tarpeeksi palkattua, eiköhän nykyiset työntekijät tee omien töiden lisäksi puuttuvienkin työt. Säästöä tulee.
- Anonyymi
Ei kukaan halua paltamoon lääkäriksi kun täällä on vaan ihme vinkujia ja kestosaikuttajia jotka tulevat naama väärällä valittamaan ja kuormittavat hoitohenkilöstöä. Diagnoosit on itse katsottu Googlen avulla ja itketään jos ei pikkukurkkukipuun saada antibioottikuuria. Kiire on saada sairaslomaa jotta pääsis tissuttelemaan.
- Anonyymi
Äläpä Höpötä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä Höpötä!
Laitapa sinä se pullon korkki kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564