Apteekista lähti tänään tavaraa kolmen romaninaisen mukaan. Ovat käyneet pari kertaa aiemminkin. Nyt jäivät kiinni valvontakameraamme. Onkohan kellään tietoa esim. millä autolla liikkuvat? Rekkari? Helpottaisi rikosilmoituksen tekoa
Himanka apteekki
21
1414
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kolmikko kävi suorittamassa hankintoja myös k-kaupalla. Jos piha-alueelta ois kamerakuvaa.
- Anonyymi
Auto oli neljällä turbolla ahdettu v 12 lada compi.nigerian kilvissä.
- Anonyymi
Tämä avaus poistettu kaksi kertaa. Tuntuuko totuus näin pahalta?
- Anonyymi
painukaa himankalle.rekkarit on tiedossa ja poliisi tietää homman.
- Anonyymi
Poliisin aika menee syödessä ja munkkikahvilla istuessa ihan ok virka kun saa palkan syömisestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisin aika menee syödessä ja munkkikahvilla istuessa ihan ok virka kun saa palkan syömisestä
Hmm...mielenkiintoinen kommentti: mitäs sä syöt kahvitauolla, vai oletko työelämässä lainkaan?
- Anonyymi
Yhteiskunta maksaa kaiken jos näitä loisia vastaan syytteitä nostetaan. Millä nämä mitään korvaa koska elävät valtion ja kuntien antamilla almuilla.
- Anonyymi
Kannuksen uudisasukkaat hakee vain rajojaan.
- Anonyymi
Pohjanmaan poliisi hakee myös rajojaan etenkin virka-aikana ruokatunnilla veronmaksajien piikkiin,sama koskee eräitä Soiten lääkäreitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjanmaan poliisi hakee myös rajojaan etenkin virka-aikana ruokatunnilla veronmaksajien piikkiin,sama koskee eräitä Soiten lääkäreitä
Noh noh: onko poliisi joutunut nuhtelemaan ja lääkärit eväämään pilleripyyntösi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh: onko poliisi joutunut nuhtelemaan ja lääkärit eväämään pilleripyyntösi?
Ne ahmatit syö työaikanaan minun nmaksamillani rahoilla,työaikana ei sa syödä työaikana tehdään työtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ahmatit syö työaikanaan minun nmaksamillani rahoilla,työaikana ei sa syödä työaikana tehdään työtä
Ei mannet tee töitä ne loisii sun rahoillas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mannet tee töitä ne loisii sun rahoillas.
Milloin manneista on tullut kyttiä?
- Anonyymi
Miten mannet pärjää pakkasella kun niillä ei ole kuin nuo samat vaatteet päällä kesät talvet?
- Anonyymi
Jos siellä alla on talviryysyt?
- Anonyymi
Tummelia veivät useita purkkeja.
- Anonyymi
Auttaako se pakkasessa? luulen ettei paljoakaan auta
- Anonyymi
Valkaisee ihoa ja tekee herkän hipiän.
- Anonyymi
Tummeli on monitoimi voide,sopii niin herkälle iholle kuin runkkaamiseen.
- Anonyymi
Olivatko oikeasti Kannuslaisia?
- Anonyymi
Kannuksessa asuvia irtolaisia jotka liikkuvat ruotsin rekisterissä olevilla autoilla ja kannuksen kaupunki majoittaa ilmaiseksi,
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279