moi miksi veikkauksessa pitää olla ikäraja18 kun kuitenkin nuoret pelaa hedelmä pelejä ite oon helmikuussa 17 ja itekkin käyn välillä pelaamassa hedelmäpelejä mä haluisin päästä jo kokeilemaan veikkausta ja varmaan moni muukin
uhkapeli\rahapelit
2
1602
Vastaukset
- Anonyymi
Peliriippuvuus on siihen syynä miksi ikäraja on 18v eikä enää pääse pelaan ilman tunnistautumista. Jotkut ovat ns sairastuneet pelaamiseen ja hävinneet satoja tuhansia ja velkaa päälle. Joskus aikonaan markkaikanahan ikäraja oli 15v, mutta tätä kiristettiin, koska jostakin nuorista tuli peliriippuvaisia. Kaikkia ei tämä ongelma tietysti koske. Kaikista ei tule juoppoja eikä peliongelmaisia , mutta peliriippuvuuden takia näin.
- Anonyymi
Jos ikärajalla ja peliongelmilla haluttaisiin pelata, niin ikä olisi oltava 21 tai kaikki lailliset pelit pitäisi kieltää. Toinen tapa olisi asettaa häviörajat todella alas, jos nyt saa hävitä ”tonnin” kuukaudessa niin joku on pahasti pielessä. Niin no joo. Jollakin voi olla niin hyvä tilanne ettei tonni tunnu missään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151121
- 115991
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa209582- 49559
- 40559
- 25525
