on aivan liikaa pyydetty. Miettikää ostajat sitä tosi tarkkaa. Ei tuollaista tarvitse hyväksyä. Saati sitä että maatias kissojen hinnat ovat liian korkeita. Eikö tärkeää ole löytää hyvä koti kissalle eikä rahastaa niillä.
Varausmaksu maatiaiskissoista
8
87
Vastaukset
- Anonyymi
Vahinkopennuista maksetaan ns. omantunnon mukaan. Meidän tytöstä ei olisi emon omistaja halunnut mitään maksua, mutta annettiin kuitenkin kahvipaketti ja suklaa.
Bisnestä homma ei saa olla, rotukissat erikseen, mutta rotukissaa ei missään nimessä kannata hankkia vain koska se on kivan näköinen, koska kodittomia maatiaisia on aina rakkautta vailla.- Anonyymi
Lemmikin hankkiminen sen vuoksi, että lemmikki on rakkautta vailla.
En ymmärrä tuota yhdistelmää. Kyllä lemmikin hankimisen ratkaisee se, että lemmikin hankkija on hoivavietin kourissa. - Anonyymi
Näin juuri. Vain sisäsiittoisilla rotukissoilla saa rahastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri. Vain sisäsiittoisilla rotukissoilla saa rahastaa.
Kissamaa Egyptiä johdettiin vuosisatoja sisäsiittoisesti.
- Anonyymi
Kissoille laitettava kova hinta ettei niitä otettaisi hetken mielijohteesta eikä hylättäisi omille teilleen kuljeskelemaan!
- Anonyymi
Ei kannata suosia kissatehtailua maksamalla puolivillien kissojen pennuista jotka muuten ehkäistäisiin leikkauttamalla pihakissatkin.
- Anonyymi
Kissan hinta on aina myyjän ja ostajan välinen sopimus, joka ei kuulu muille.
Kenelläkään ei ole velvollisuutta myydä kissanpentua tiettyyn hintaan tai ollenkaan. - Anonyymi
Emme ole koskaan maksaneet kissoista penniä-/senttiäkään. Silti ne on kyllä hoidettu niin hyvin kuin mahdollista. Samalla ne ovat tarjonneet suunnattoman paljon mielihyvää meille. Täällä on se etu että mirrimme ovat saaneet elää lajinmukaista elämää. Yleensä kissoja on ollut yksi. Paitsi niiden elon saumakohdassa on voinut olla kaksi. Nuori kasvamassa vanhemman rinnalla hiirenpyytäjäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384770Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092454- 651578
- 581310
Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101226Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201- 2611177
Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34887Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.41829