Tietävätkö palstalla vierailevat herrat ja naiset mistä saisi hankittua karhun taljoja.
Mistä karhuntalja
36
9815
Vastaukset
- lomalainen
Hiukan keskikokoa pienempi, asianmukaisesti muokattu karhuntalja oli myytävänä ainakin muutama viikko sitten. Pää ammattilaisen preparoima ja mukana kopio CITES-todistuksesta.
- Sisustaja
Missähän hinnoissa talja pyörii?
- lomalainen
Sisustaja kirjoitti:
Missähän hinnoissa talja pyörii?
Muistaakseni 2000 eunukkia oli pyyntö.
- talja.
Jotta soittele sinne. Yhteystiedot löytyy netistä!
- aatu
laita sähköpostiosoite.olis talja(muokattu)
- Nisäkäs
miehellä on parikin.Toista ei kyllä ainakaan myy.Ootko jö löytänyt?
- pekkakana2
Minulla olisi yksi myynnissä, eikä todellakaan tarvitse maksaa 2000€!
Laita tarjousta tulemaan: [email protected]
http://www.huuto.net/kohteet/karhuntalja/230124335 olis yksi, tarjoa!!
- henrik7
Löytyykö vielä ? [email protected] laita tuohon osotteeseen sähköpostia ja kuvaa Karhuntaljasta... Koko ja hinta
- SatuMG
henrik7 kirjoitti:
Löytyykö vielä ? [email protected] laita tuohon osotteeseen sähköpostia ja kuvaa Karhuntaljasta... Koko ja hinta
Multa löytyy kans myytävä talja.. Tiedustella voi [email protected]
- kaikilletaljoja
http://www.huuto.net/hakutulos?words=karhun talja&search-button=Hae
Löytyy - Rahikka
tartteis lainaksi saada taljoja kuvauksiin. Alue Uusimaa
- naimma-aslakki
Nyt kun syksyllä alakkaa karhunmehtuuaika, niin aivan ensmäesenä meet asekauppaaan ja ostat joko 7.62x53r, 8.2x53r tai isompi kaliiperisen asseen ja patruunoita pari laatikkoa. Sitte mänet asseen kansa ampumaraalle harjottelemmaan. Ja kun oot omasta mielestäsi tullu ns. sinuiksi asseesi kanssa, ilimottauvut karhun koeamuntaan. Sen läpästyäsi hyväksytysti meet joko yksin tai porukalla luvallisena aikana kahujahtiin ampujaksi. Ja aina kun karhu sattuu hollille, niin ampua posautat karhun, nii jotta se kaatuu kenttään. Sitten vain lasket veret kankaalle ja nylet karhun. Jos metästät yksin, saat karhun lihat ja nahkan ommaan käyttöösi. Porukkamehtuusta en ossoo sanua mikä on käytäntö.
- Nashville
Mulla olisi tavallist a
suurempi talja.Hyvin hyvän näköinen. Tuotu Kanadasta laillisesti paperit löytyy. 0408275726- Anonyymi
Onko vielä myynnissä?
- Karhunpää
Löytyisi karhuntalja pää täytettynä. Pari kynttä irti. Sähköpostiosoitetta alle jos tarvitsee joku.
- Karhunpää
Hinnasta jutellaan spostin puolella.
- TeleskooppiTimo
Huh, tollasta tarjousta tulee harvoin vastaan mitä Alizabzan juuri esitti, tiukkaa homoilua karhuntaljalla takkatulen ääressä. Jos omistaisin karhuntaljan, niin ottaisin oitis yhteyttä, mutta valitettavasti asia ei näin ole. En omista edes kahta euroa, karhua en ole nähnyt edes televisiossa. Toivottavasti nimimerkki "karhunpää" ymmärtää asioiden todellisen laidan, ja hyväksyy tarjouksen. Huh huh!
- Alizabzan
Oikeastaan mulle on aivan vitun sama kuka sen taljan mulle myy. Kuhan saan sitä parrua perseeseen, takan voin karsia mutta nussittava on taljan päällä ja vaikka allakin. Jotta voin tehdä ostopäätöksen. Saan siitä taljasta myös depotti paskapaperia. Pesee vain noin kerran kuussa niin voi sutia persettä jälleen rattoisasti. Ps. Mul seisoo
- TeleskooppiTimo
Myykää Alizabzanille! Perkele ku ei itellä oo tollast taljaa, kaupat ois jo käynnissä. PS. Vituttaa PPS Alizabzan jos saat sen vitun taljan jostain, niin pääsenkö mäkin sun kanssa testaa? Mul on vieläkin se 2e, voin antaa sen sulle hyvitykseks jos voidaan homoilla kunnolla miesten kesken Karhun taljalla takkatulen ääressä
- TeleskooppiTimo
Asiaa, nyt puhut asiaa, Alizabzan! Jäbä on asian ytimessä! Meitsi tulee, oon rasisti mut tässä hädässä teikäläisetki menee, tunnistat mut Suomi leijonapaidasta ja likaisista maastohousuista, ne lähtee kyl heti pois jalasta kuha takka on lämmin! Perkele nyt homoillaan, oli taljaa tai ei niin ainaki otetaan juoksu kaljaa! Perkele! On mul puolikas subutex voidaan vetää se
- Alizabzan
Vois blugata sen texin ruutalla perseesee ni sais salee yht hyvät kiksit ku iv! Saanko tunkee kyrvän sun maihareihin?
- TeleskooppiTimo
Saat, ilman muuta. Perseeseen on ollu itelki tapana ruuttailla mitä erilaisempia asioita, rupee noi suonet olee nii tukossa ettei oikee taho mennä läpi sitä kautta enää. Nähään kohta arvon Alizabzan! Oon aivan helvetin ruma kaveri sitten.
- lasivillaa
aikonaan rakennuksiin laitettiin karhuntaljaa.lasivillaksi myös sanottiin.kelpaa siin loikoilla.tuu hakee löytyy 1 paketti.heh.
- Anonyymi
Mulla olis ku muokkuutan 140kg
- Anonyymi
Löytyiskö vielä 2021 jostain kellarin perältä?
- Anonyymi
Minulta löytyis vuonna 1987 karhuntalja. Todella hyvässä kunnossa ja kaunis edelleen. Laita viesti 0413141666 jos kiinnostaa edelleen!
- Anonyymi
Minulta löytyisi kaksi tarhuntaljaa (a ja b). A) täytetty pää, suu auki, kynnet mukana, väritys tumma B) ilman kalloa, kynnet mukana. Sijainti Kuopio. Ota yhteyttä: nolla 4 nolla 749 509 nolla
- Anonyymi
On talja vielä myytävänä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On talja vielä myytävänä ?
Onko talja myynnissä ja millä hinnalla
- Anonyymi
Ammut karhun, nyljet sen, kaavit nahan, liotat sen, sitten parkkiin ja lopulta pemmennys ja sitten talja latialle.
- Anonyymi
Eihän kenelläkään enää vuonna 2023 olisi myynnissä karhun taljaa järkevään hintaan?
- Anonyymi
Turvalla vai kallolla?
- Anonyymi
Eipä sen kai ole väliä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1177522- 525638
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72673Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2031494Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931129Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501091Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30966