Mistä karhuntalja

sisustaja

Tietävätkö palstalla vierailevat herrat ja naiset mistä saisi hankittua karhun taljoja.

36

8873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomalainen

      Hiukan keskikokoa pienempi, asianmukaisesti muokattu karhuntalja oli myytävänä ainakin muutama viikko sitten. Pää ammattilaisen preparoima ja mukana kopio CITES-todistuksesta.

      • Sisustaja

        Missähän hinnoissa talja pyörii?


      • lomalainen
        Sisustaja kirjoitti:

        Missähän hinnoissa talja pyörii?

        Muistaakseni 2000 eunukkia oli pyyntö.


    • talja.

      Jotta soittele sinne. Yhteystiedot löytyy netistä!

      • aatu

        laita sähköpostiosoite.olis talja(muokattu)


    • Nisäkäs

      miehellä on parikin.Toista ei kyllä ainakaan myy.Ootko jö löytänyt?

    • pekkakana2
    • olis yksi, tarjoa!!

      • henrik7

        Löytyykö vielä ? [email protected] laita tuohon osotteeseen sähköpostia ja kuvaa Karhuntaljasta... Koko ja hinta


      • SatuMG
        henrik7 kirjoitti:

        Löytyykö vielä ? [email protected] laita tuohon osotteeseen sähköpostia ja kuvaa Karhuntaljasta... Koko ja hinta

        Multa löytyy kans myytävä talja.. Tiedustella voi [email protected]


    • Rahikka

      tartteis lainaksi saada taljoja kuvauksiin. Alue Uusimaa

    • naimma-aslakki

      Nyt kun syksyllä alakkaa karhunmehtuuaika, niin aivan ensmäesenä meet asekauppaaan ja ostat joko 7.62x53r, 8.2x53r tai isompi kaliiperisen asseen ja patruunoita pari laatikkoa. Sitte mänet asseen kansa ampumaraalle harjottelemmaan. Ja kun oot omasta mielestäsi tullu ns. sinuiksi asseesi kanssa, ilimottauvut karhun koeamuntaan. Sen läpästyäsi hyväksytysti meet joko yksin tai porukalla luvallisena aikana kahujahtiin ampujaksi. Ja aina kun karhu sattuu hollille, niin ampua posautat karhun, nii jotta se kaatuu kenttään. Sitten vain lasket veret kankaalle ja nylet karhun. Jos metästät yksin, saat karhun lihat ja nahkan ommaan käyttöösi. Porukkamehtuusta en ossoo sanua mikä on käytäntö.

      • ktalka

        Vieläkö joltain löytyisi karhuntaljaa myyntiin? Laittakaa viestiä kuvineen [email protected]


      • uskauk

    • Nashville

      Mulla olisi tavallist a
      suurempi talja.Hyvin hyvän näköinen. Tuotu Kanadasta laillisesti paperit löytyy. 0408275726

      • Anonyymi

        Onko vielä myynnissä?


    • Karhunpää

      Löytyisi karhuntalja pää täytettynä. Pari kynttä irti. Sähköpostiosoitetta alle jos tarvitsee joku.

      • Karhunpää

        Hinnasta jutellaan spostin puolella.


    • TeleskooppiTimo

      Huh, tollasta tarjousta tulee harvoin vastaan mitä Alizabzan juuri esitti, tiukkaa homoilua karhuntaljalla takkatulen ääressä. Jos omistaisin karhuntaljan, niin ottaisin oitis yhteyttä, mutta valitettavasti asia ei näin ole. En omista edes kahta euroa, karhua en ole nähnyt edes televisiossa. Toivottavasti nimimerkki "karhunpää" ymmärtää asioiden todellisen laidan, ja hyväksyy tarjouksen. Huh huh!

    • Alizabzan

      Oikeastaan mulle on aivan vitun sama kuka sen taljan mulle myy. Kuhan saan sitä parrua perseeseen, takan voin karsia mutta nussittava on taljan päällä ja vaikka allakin. Jotta voin tehdä ostopäätöksen. Saan siitä taljasta myös depotti paskapaperia. Pesee vain noin kerran kuussa niin voi sutia persettä jälleen rattoisasti. Ps. Mul seisoo

    • TeleskooppiTimo

      Myykää Alizabzanille! Perkele ku ei itellä oo tollast taljaa, kaupat ois jo käynnissä. PS. Vituttaa PPS Alizabzan jos saat sen vitun taljan jostain, niin pääsenkö mäkin sun kanssa testaa? Mul on vieläkin se 2e, voin antaa sen sulle hyvitykseks jos voidaan homoilla kunnolla miesten kesken Karhun taljalla takkatulen ääressä

    • TeleskooppiTimo

      Asiaa, nyt puhut asiaa, Alizabzan! Jäbä on asian ytimessä! Meitsi tulee, oon rasisti mut tässä hädässä teikäläisetki menee, tunnistat mut Suomi leijonapaidasta ja likaisista maastohousuista, ne lähtee kyl heti pois jalasta kuha takka on lämmin! Perkele nyt homoillaan, oli taljaa tai ei niin ainaki otetaan juoksu kaljaa! Perkele! On mul puolikas subutex voidaan vetää se

    • Alizabzan

      Vois blugata sen texin ruutalla perseesee ni sais salee yht hyvät kiksit ku iv! Saanko tunkee kyrvän sun maihareihin?

    • TeleskooppiTimo

      Saat, ilman muuta. Perseeseen on ollu itelki tapana ruuttailla mitä erilaisempia asioita, rupee noi suonet olee nii tukossa ettei oikee taho mennä läpi sitä kautta enää. Nähään kohta arvon Alizabzan! Oon aivan helvetin ruma kaveri sitten.

    • lasivillaa

      aikonaan rakennuksiin laitettiin karhuntaljaa.lasivillaksi myös sanottiin.kelpaa siin loikoilla.tuu hakee löytyy 1 paketti.heh.

    • Anonyymi

      Mulla olis ku muokkuutan 140kg

    • Anonyymi

      Löytyiskö vielä 2021 jostain kellarin perältä?

      • Anonyymi

        Minulta löytyis vuonna 1987 karhuntalja. Todella hyvässä kunnossa ja kaunis edelleen. Laita viesti 0413141666 jos kiinnostaa edelleen!


    • Anonyymi

      Minulta löytyisi kaksi tarhuntaljaa (a ja b). A) täytetty pää, suu auki, kynnet mukana, väritys tumma B) ilman kalloa, kynnet mukana. Sijainti Kuopio. Ota yhteyttä: nolla 4 nolla 749 509 nolla

      • Anonyymi

        On talja vielä myytävänä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On talja vielä myytävänä ?

        Onko talja myynnissä ja millä hinnalla


    • Anonyymi

      Ammut karhun, nyljet sen, kaavit nahan, liotat sen, sitten parkkiin ja lopulta pemmennys ja sitten talja latialle.

    • Anonyymi

      Eihän kenelläkään enää vuonna 2023 olisi myynnissä karhun taljaa järkevään hintaan?

    • Anonyymi

      Turvalla vai kallolla?

    • Anonyymi

      Eipä sen kai ole väliä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe