Asunnossa kummitteli?

Anonyymi

Menimme kolmeksi päiväksi vuokralle kahden lapseni kanssa pieneen aika vanhaan taloon. Siellä tapahtui jotain outoa jota on vähän vaikea selittää. Itse en usko henkiin ja sen sellaiseen, mutta tämä sai miettimään. Sanon nyt heti aluksi että nuorempi lapsistani oli 6 ja vanhempi 10. Mitään outoa ei päivällä tapahtunut, mutta ensimmäisenä yönä heräsin siihen kuin jokin olisi tökkinyt selkääni. Nukuin yksin sohvalla kun lapseni nukkuivat parvella. Kun käännyin luullen että se olisi ollut jompikumpi lapsista, siellä ei ollut ketään. En miettinyt sitä enempää koska olin puoliunessa ja todennäköisesti kuvittelin kaiken. Seuraavana päivänä ei ollut mitään outoa, mutta yöllä se tapahtui uudelleen. Nukuin nyt 6 vuotiaan lapseni kanssa levitetyllä sohvalla koska hän ei uskaltanut nukkua parvella. Heräsin yöllä uudelleen ja nukuin siis kyljelläni, yhtäkkiä tunsin kuinka joku olisi kunnolla yrittänyt työntää minua lastani päin. Ja siellä ei ollut ketään. Viimeisenä päivänä iltapäivällä huomasin 6 vuotiaan lapseni seisovan keittiön oviaukon kohdalla osoittaen keittiöön päin. Kysyin häneltä mitä hän tekee, ja hän vastasi näin ”Kuka tuo pitkätukkainen nainen on?” Tuosta tuli ihan kylmät väreet. Keittiössä ei tietenkään ollut ketään. Emme nukkuneet enään yötä talossa, vaan lähdimme aiemmin. Kerroin lapsille näistä oudoista tapahtumista kun molemmat oli vanhempia. Se silloin 6 vuotias lapseni kertoikin että muisti jotenkin kun katsoi parvella olevalla ikkunakolosta, josta näki keittiöön. hän oli katsellut jotain ”vanhanaikaista” naista valkoisessa asussa sieltä, muuta hän ei muistanut naisesta… Karmivaa yhä, vaikka siitä on jo vuosia

4

759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Unet, nuo fantasiaan taipuvaisten persoonallisuuksien selitytkset....
      Miten nämä tarinat aina sisältävätkin "todisteet" "olin nukkumassa ja lapsikin kertoi...."??

    • Anonyymi

      Heräsin medihelin ääneen ja sängyn päässä oli joku valkopukuinen ihmisen näköinen.

    • Se johtuu vain siitä että vanhat talot on usein homeessa, mikä saa ihmiset näkemään hallusinaatioita. Sitä ne kaikki kummitukset on: hallusinaatioita.

    • Anonyymi

      Siitä on jo monta vuotta aikaa, mutta olimme olohuoneessa, kun yht'äkkiä kuului keitiöstä rämähdys.
      Menin katsomaan, mikä siellä rämähti ja avasin astiankuivaus kaapin.
      Toiseksi ylin hyllykkä oli pudonnut alas, vaikkei ylähyllyköllä olut kuin muutama astia.
      Kannakkeet U- muotoiset seinään kiinni ruuvatut, eivät olleet liikahtaneet paikaltaan.
      Muutenkin hyllykkö oli senverran jämäkkä, ettei se ole notkahtanut muutaman astian painosta, joten mietinkin, että miten ylähyllykkö on voinut tipahtaa paikaltaan.
      Jos kannakkeet olisivat pyörähtäneet paikallaan, niin hyllykkö olisi tipahtanut alas, mutta olivat samassa asennossa, kuin aina siinä olleet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1362
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1160
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      970
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    Aihe