Moi kaikki vanhat koulukaverit Kävin nuorena koulun kannonkoskella läksin sitten maailmallle ja opettelin jopa vähän soittamaan kitaraa .mun pändin pojat sano jollet osaa soittaa van heilen eruppea lähe vetään.en ollu koskaan kuullu edes pändistä.mun likat sano no se on van heilinen maailman vaikein kitara soolo.heh..totta on.
joo tytöt kannonkoski
16
2150
Vastaukset
- Anonyymi
JOO ON YLLÄ TOTTA KAIKKI SOPII YRITTÄÄ OLEN JOSKUS NOIN 4O VUOTTA SOITTANU KITARAA ENKÄ VIELÄKÄÄN OSAA.
- Anonyymi
Sen kyllä huomaa
- Anonyymi
Tääl K.järvellä osataan se !
- Anonyymi
Älä naurata onneton
- Anonyymi
pojat kunnioitan teitä..myös tyttöjä..mut kirjotan huonosti.olen muualta kotosin siis enfglannin ulkopuolella .tapasin entisen kannonkoskisen kaverin ja hän opetti mulle heti suomee ennennku alko lyömään eli naurakaa se kerto ruotsia puolet ymmärsin ja puolia en moi ..enkkua osaan jos haluan sujuvsti.
- Anonyymi
On hieonoa,et on pändejä jotka soittaa vanhoja piisesejä .deep purppeleita jne.son siinä hyvä pojat ja nykyään tytöt tervetuloa pändiin ootte mahtavia.
- Anonyymi
Joo moikka kaikille.Kuuntelelen radioo täällä kannuksessa.pidetään hauskaa..
- Anonyymi
Moi kaikille musan ystäville.Kattokaa yotube sina ja frends jotain.Siinä tytär soittaa rumpuja ja sen kaverit näyttää miten deep purplea soitetaan hienosti okei..
- Anonyymi
Joopa joo ja titityy trallallaa 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niinpä niin otetaan kaljaa ja piä suu kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niinpä niin otetaan kaljaa ja piä suu kiinni.
Joo näin tehdään ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi mitä ukko..kuuntelen mahtavaa rokkia ja juon olutta ja nauran kun kannonkoski sai koronan .
- Anonyymi
Nauran teille kun saitte koronan ,ja muistakaa se on joillekin tappava virus..Putinilta terkkuja soitin viikolla ja pyysin sateen teille.SETULI HETI.Ootte tyhmiä kun haukutte minua huomaatte jälkikäteen miten tunnen putinin...tai hänen tytär on kyllä mun kavereita putina alexsandra on mun nais ystävän koulukavereita jne.olen tavannut ja kiva tyttö..
- Anonyymi
Olisiko siellä Kannonkoskella yhtään vapaata vävynpakkaa. Tulisin vaikka isännäksi taloon.
- Anonyymi
Jep. olen jo 66 v, soitan edelleen kitaraa, ja kyllähän se niin vain on, että 70 luvun alussa ja luvulla oli mahtavia bändejä paljon maailmalla . Soittivat melodisesti hienoja roc pop kipaleita, jotka saavat tänäänkin vähän jokaikisen varpaat vipattamaan. Kyllähän niitä nopeita " tiluttajia" teknisesti on paljon nykyään, kunnia heille, mut nää nykyajan biisit on eri asia , tuntuu et jostain syystä synny enää sellasii kipaleita melodisesti ainakaan ! Mut musaa kannattaa harrastaa aina .
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172