joo tytöt kannonkoski

Anonyymi

Moi kaikki vanhat koulukaverit Kävin nuorena koulun kannonkoskella läksin sitten maailmallle ja opettelin jopa vähän soittamaan kitaraa .mun pändin pojat sano jollet osaa soittaa van heilen eruppea lähe vetään.en ollu koskaan kuullu edes pändistä.mun likat sano no se on van heilinen maailman vaikein kitara soolo.heh..totta on.

16

2150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JOO ON YLLÄ TOTTA KAIKKI SOPII YRITTÄÄ OLEN JOSKUS NOIN 4O VUOTTA SOITTANU KITARAA ENKÄ VIELÄKÄÄN OSAA.

• Anonyymi

Sen kyllä huomaa

• Anonyymi

Tääl K.järvellä osataan se !

• Anonyymi

Älä naurata onneton

• Anonyymi

pojat kunnioitan teitä..myös tyttöjä..mut kirjotan huonosti.olen muualta kotosin siis enfglannin ulkopuolella .tapasin entisen kannonkoskisen kaverin ja hän opetti mulle heti suomee ennennku alko lyömään eli naurakaa se kerto ruotsia puolet ymmärsin ja puolia en moi ..enkkua osaan jos haluan sujuvsti.

• Anonyymi

On hieonoa,et on pändejä jotka soittaa vanhoja piisesejä .deep purppeleita jne.son siinä hyvä pojat ja nykyään tytöt tervetuloa pändiin ootte mahtavia.

• Anonyymi

Joo moikka kaikille.Kuuntelelen radioo täällä kannuksessa.pidetään hauskaa..

• Anonyymi

Moi kaikille musan ystäville.Kattokaa yotube sina ja frends jotain.Siinä tytär soittaa rumpuja ja sen kaverit näyttää miten deep purplea soitetaan hienosti okei..

• Anonyymi

Joopa joo ja titityy trallallaa 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niinpä niin otetaan kaljaa ja piä suu kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niinpä niin otetaan kaljaa ja piä suu kiinni.

Joo näin tehdään ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi mitä ukko..kuuntelen mahtavaa rokkia ja juon olutta ja nauran kun kannonkoski sai koronan .

• Anonyymi

Nauran teille kun saitte koronan ,ja muistakaa se on joillekin tappava virus..Putinilta terkkuja soitin viikolla ja pyysin sateen teille.SETULI HETI.Ootte tyhmiä kun haukutte minua huomaatte jälkikäteen miten tunnen putinin...tai hänen tytär on kyllä mun kavereita putina alexsandra on mun nais ystävän koulukavereita jne.olen tavannut ja kiva tyttö..

• Anonyymi

Olisiko siellä Kannonkoskella yhtään vapaata vävynpakkaa. Tulisin vaikka isännäksi taloon.

• Anonyymi

Jep. olen jo 66 v, soitan edelleen kitaraa, ja kyllähän se niin vain on, että 70 luvun alussa ja luvulla oli mahtavia bändejä paljon maailmalla . Soittivat melodisesti hienoja roc pop kipaleita, jotka saavat tänäänkin vähän jokaikisen varpaat vipattamaan. Kyllähän niitä nopeita " tiluttajia" teknisesti on paljon nykyään, kunnia heille, mut nää nykyajan biisit on eri asia , tuntuu et jostain syystä synny enää sellasii kipaleita melodisesti ainakaan ! Mut musaa kannattaa harrastaa aina .

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5320
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      81
      3960
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      2320
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      1932
    5. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      117
      1798
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      56
      1392
    7. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      95
      1290
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      70
      1242
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      133
      1207
    10. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      295
      1172
    Aihe