Onko kellään kokemuksia Easy Teck-peitetelineistä?
Lähteekö helposti tuulen mukana?
Onko perinteiset pukit ja pressu parempi?
Veneen suojaaminen talveksi
5
131
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin toivoisin kokemuksen ääntä, että minkälaisella peitteellä olisi hyvä lähteä liikkeelle, yhdellä vaiko useammalla, minkä painoisella ja kuinka paljon pitäisi jäädä maavaraa.
Itselläni 27 jalkainen pursi, minkä ympärille tehnyt 4 metriä korkean ja sivuilta 3 x 9,5 metrin kokoisen harjakatoksen puusta, ilman pitäisi ymmärtääkseni päästä liikkumaan, ettei home ota valtaa.- Anonyymi
Täällä on ollut hyviä ketjuja aiheesta viime vuosina.
Kokeile löydätkö niitä haun avulla.
Minä olen aina käyttänyt raskaita pressuja (650 g/m2) . Sellaiset vaativat tukevan pukin ja voimaa päällevedossa.
Edellisen veneeni peittelyyn käytin 10x6 m vanhaa lainapeitettä, joka on järkyttävän painava.
Nykytietämykseni mukaan käyttäisin useampaa pienempää peitettä, sillä voimat eivät vanhemmiten ainakaan lisäänny.
Näin Savonlinnassa eräällä telakalla auton turvatyynykankaasta tehtyjä peittoja.
Ne olivat uskomattoman kevyitä ja lujia.
Niihin oli puukolla tehty reiät reunoihin kiinnitysnaruja varten - mitään repeytymistä ei tapahtunut.
Yritin kysellä josko sellaisen peitteen jostakin voisi saada, mutta huonolla menestyksellä.
Aloittajalle sanoisin, että kaikki telineet täytyy ankkuroida, joko veneeseen tai maahan.
Lauttasaaren rannassa näkee joka talvi näitä pressunäytelmiä.
Ohuet kertakäyttöpeitteet repeävät ennenkuin telineet pettävät, mutta jos raskaalla pressulla peitetty teline pääsee liikkumaan, niin silloin se saattaa pahimmassa tapauksessa kaataa myös veneen.
Tähän lainaamaani postaukseen sanoisin, että ole tarkkana kun peittelet tuota ”rakennustasi”, sillä jos tuuli pääse pahasti sinne sisään, siin voi käydä huonosti.
Homehtumisen estämiseen ei isoa aukkoa tarvitse jättää.
Tärkeintä on viedä kaikki tekstiilit johonkin kuivaan varastoon talveksi.
Syksyllä hyvä siivous veneessä on tärkeä, sillä likaisille pinnoille homeitiöt pesiytyvät.
Reiska2K Anonyymi kirjoitti:
Täällä on ollut hyviä ketjuja aiheesta viime vuosina.
Kokeile löydätkö niitä haun avulla.
Minä olen aina käyttänyt raskaita pressuja (650 g/m2) . Sellaiset vaativat tukevan pukin ja voimaa päällevedossa.
Edellisen veneeni peittelyyn käytin 10x6 m vanhaa lainapeitettä, joka on järkyttävän painava.
Nykytietämykseni mukaan käyttäisin useampaa pienempää peitettä, sillä voimat eivät vanhemmiten ainakaan lisäänny.
Näin Savonlinnassa eräällä telakalla auton turvatyynykankaasta tehtyjä peittoja.
Ne olivat uskomattoman kevyitä ja lujia.
Niihin oli puukolla tehty reiät reunoihin kiinnitysnaruja varten - mitään repeytymistä ei tapahtunut.
Yritin kysellä josko sellaisen peitteen jostakin voisi saada, mutta huonolla menestyksellä.
Aloittajalle sanoisin, että kaikki telineet täytyy ankkuroida, joko veneeseen tai maahan.
Lauttasaaren rannassa näkee joka talvi näitä pressunäytelmiä.
Ohuet kertakäyttöpeitteet repeävät ennenkuin telineet pettävät, mutta jos raskaalla pressulla peitetty teline pääsee liikkumaan, niin silloin se saattaa pahimmassa tapauksessa kaataa myös veneen.
Tähän lainaamaani postaukseen sanoisin, että ole tarkkana kun peittelet tuota ”rakennustasi”, sillä jos tuuli pääse pahasti sinne sisään, siin voi käydä huonosti.
Homehtumisen estämiseen ei isoa aukkoa tarvitse jättää.
Tärkeintä on viedä kaikki tekstiilit johonkin kuivaan varastoon talveksi.
Syksyllä hyvä siivous veneessä on tärkeä, sillä likaisille pinnoille homeitiöt pesiytyvät.
Reiska2KMe olemme ratkaisseet ongelman niin että kiinnitämme takatukeen narun ja vedämme sen kolme kierrosta veneen ympäri ja sitten etutukeen kiinni. Näin jää ongelma niistä vedellä täytetyista öljykanistetreistä pois jotka on tarkoitettu pressun kiinnipitämiseen.
- Anonyymi
Lämpimät kiitokset!
- Anonyymi
Ei kestä,
Reiska2K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592