Spanautinto

Anonyymi

Helsingin keskustassa oli auennut uusi spa. Spassa oli erilaisten saunojen lisäksi uima-allas, poreallas sekä tietenkin laaja valikoima erilaisia hoitoja. Olin ystävättäreltäni kuullut, että spassa työskentelee erittäin taitava hieroja, Marko, jolla oli isot ja lämpimät kädet..
Olin varannut koko lauantai-iltapäivän nautiskelulle. Ensin istuin lämpimässä löylyssä hiukan kipeitä lihaksia venytellen. Sitten kävin uimassa ja sen jälkeen rentouduin poreammeen lämpöisessä vedessä. Nautin samalla kylmän lasin samppanjaa ja huokasin. 15minuutin kuluttua alkaisi hieronta-aikani Markolla. Siirryin pukuhuoneen puolelle ja riisuin märän uima-asuni. Nännini nöpöttivät sievästi kohollaan, vaikka muuten olinkin kuumissani porealtaan jälkeen. Puin päälleni span oman kylpytakin ja siirryin hoitolan puolelle. Minulle tarjoiltiin toinenkin lasi samppanjaa ja sitä nautiskellessani Marko saapui hoitolan aulaan. Nina? Hän kysyi ja katsoi minua syvälle silmiin. Nyökkäsin, enkä voinut olla huomaamatta hänen pullottavaa housunetumustaan. Marko ohjasi minut hoitohuoneeseensa, otti samppanjalasin kädestäni ja riisui kylpytakkini. Hän kysyi mikö alue tänään mahtaisi kaivata eniten huolenpitoa. Vastasin, että jalkani, vaikka mieleni teki vastata jotain ihan muuta. Olin edellisenä viikonloppuna juossut Helsinki City Runin ja lihakset olivat vieläkin kipeinä tästä urakasta.
Marjo ohjasi minut vatsalleen hierontapöydälle. Hän levitti öljyä tasaisesti sääriini ja aloitti hieronnan nilkoistani, pikkuhiljaa siirtyen pohkeiden kautta reisille. Ja toden totta, nämä kädet olivat isot ja kuumat! Reisien yläosaan päästyään hän alkoi hieroa pakaroitani. Oih, kuinka se tuntuikaan ihanalta. Marko kädet siirtyivät pikkuhiljaa niin, että hänen peukalonsa eksyivät välillä jalkoväliini, jonka tunsin olevan jo kosteana hänen kosketuksestaan.
Yht'äkkiä Marko pyysi minua kääntymään selälleni. Tein työtä käskettyä ja huomasin samalla kostean läikän alapääni kohdalla hierontapöydän peittävässä suojapaperissa. Marko huomasi saman asian ja hymyillen totesi, että sinulla taitaa vähän muutkin paikat kaivata huomiota, kuin vaan jalat. Nännini olivat jälleen päässet täyteen asentoon ja tunsin, miten turpeat, sisemmät häpyhuuleni työntyivät ulos ulompien häpyhuulien välistä. Marko levitti jälleen öljyä säärilleni, mutta siirtyikin suoraan hieromaan lantionseutuani ja reisieni sisäpuolta. Huulieni välistä pääsi pieni parahdus, kun hänen sormensa lipesivät jälleen jalkojen väliini. Markon sormet koskettivat ensin hellästi häpyhuuliani, kosketus tuntui taivaalliselta. Hänen sormensa löysivät tiensä sisempien häpyhuulieni väliin ja hän aloitti hierontansa siellä, kaikkein pyhimmässäni. Tunsin, kuinka klitorikseni kovettui ja suorastaan sykki Markon kosketuksesta. Hän kumartui suutelemaan minua suoraan suoraan suulle samalla, kun hänen sormensa hitaasti, kuin kiduttaen, jatkoin hyväilyään klitoriksellani. Olin jo lähestulkoon orgasmin partaalla ja pyysin Markoa hidastamaan tahtia. Hän katsoi minua jälleen syvälle silmiin samalla kun hän alkoi hyväilemään rintojani. Hän laski suunsa einnoilleni ja imaisi oikean nännini huultensa väliin. Minulta pääsi jälleen onnellinen huokaus. Markon kädet hyväilivät nyt vatsaani, samalla kun hänen huulensa leikkivät nänneilläni ja imivät niitä jos vielä mahdollista kovemmaksi kuin aikaisemmin.
Kurotin omaa kättäni kohti Markon housujem miehustaa ja tunsin käteni alla jotain kovaa ja paksua. Marko kuitenkin siirsi käteni pois, samalla kun hän laskeutui alemmas ja alkoi nuolla pilluani hitailla pitkillä vedoilla. Juuri niin kuin siitä pidän. Hänen kielensä leikitteli häpyhuulillani, välillä pysähtyen klitorikselle. Marko pyöritteli kieltään klitorikseni ympärillä ja imaisi sen välillä kokonaan huultensa väliin. Tässä vaiheessa olin jo niin märkä, että tunsin valuvani alustalle, vaikka tämän miehen ihana kieli tekikin vielä taikojaan alapäässäni. Tarrasin Markon hiuksiin hellästi ja kuiskasin haluavani hänet sisääni. Hän nosti päätään, suuteli minua kiihkeästi suulle ja imi vielä rintojani samalla kun hän laski housunsa alas. Housuista ponnahti ylös näkyviin mahtavan kokoinen miehenelin. Olisin halunnut upottaa tuon kovan kullin huulteni väliin ja hyväillä sen terskaa kielelläni, mutta Marko pyysi minua siirtymään alemmas hierontapöydällä, niin että hän pystyisi työntymään suoraan litimärkään pilluun seisoma-asennosta. Marko otti kädellään tukea jaloistani samalla kun hän liu'utti terskaansa märässä vaossani ylös ja alas. Tähän hän ei tarvinnut käsiä ohjaamaan, vaan kova kulli oli kuin tehty kiusaamaan vakoani, ennen kuin hän hitaasti, ikäänkuin koetellen työntyi sisääni. Minulta pääsi syvä huokaus, kun Marko hitaasti veti kulkunsa melkein ulos ja jälleen hitaasti takaisin sisään... Ihan pohjaan asti. Tuntui, että pilluni suorastaan imaisi tämän komean kalun sisäänsä, eikä halunnut päästää sitä pois. Marko kumartui jälleen suutelemaan, ensin huuliani ja sen jälkeen kumpaakin rintaani. Jatkuu...

8

4120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huohotukseni kiihtyi pikkuhiljaa enemmän ja enemmän ja lantioni myötäili Markon kullin liikettä. Olin jo melkein orgasmin partaalla, ja Marko tuntui aistivan sen. Hän hidasti tahtiaan ja veti kovan kullinsa ulos pillustani, niin, että terska jäi jälleen hieromaan vakoani. Markon peukalo eksyi klitorikselleni ja yht'äkkiä hän vetäytyi kokonaan minusta ja kumartui nuolemaan pilluani. "Olet niin märkä, että haluan nuolla sinua välillä" hän totesi silmien porautuessa jälleen omiin. "Maistut niin ihanalle" hän jatkoi ja antoi kielensä hieroa klitoristani. Välillä kieli löysi tiensä alemmas ja Marko työnsi sitä märkään pilluuni sisälle. Olin taivaissa ja pyysin häntä jälleen hidastamaan. Halusin pitkittää tätä nautintoa niin pitkään kuin mahdollista. Marko nousi ylös ja suuteli minua kiihkeänä suulle. Maistoin omat mehuni hänen suussaan ja jälleen minun teki mieleni ottaa hänen kova kalunsa suuhuni. Vein käteni hänen selkäänsä pitkin alas ja vatsan puolelle, josta käteni löysi tämän kivikovan aarteen. Hyväilin sitä kädelläni ylös ja alas ja suorastaan kerjäsin Markolta, että saisin maistaa sitä. Marko nosti minut ylöspäin hierontapöydällä ja asettui pääni taakse niin, että hän pystyi työntymään suuhuni sitä kautta. Tunsin kun paksu miehenelin työntyi syvälle suuhuni ja aloin hyväillä Markon kiveksiä samalla. Marko taas vei kätensä rinnoilleni ja kumartui välillä imemään kovia nännejäni. Myös Markon suusta pääsi nautinnon huokauksia, kun otin kädelläni kiinni hänen kalustaan ja imin terskaa.
      "Nyt en kestä enää" hän sanoi ja irrottautui suuni otteesta. Hän tuli päälleni ja minä avasin jalkani niin, että hän pääsi yhdellä voimakkaalla survaisulla sisään. Jatkoimme kiihkeää suutelua samalla kun Markon kulli liikkuu edestakaisin pillussani. Se tuntui niin ihanalta ja tunsin hänen jokaisen liikkeensä sisälläni. Tunsin myös, että oma orgasmini olisi lähellä ja huokailin Markon korvaan tulevani ihan pian. Marko sanoi, että hän tuntee kun jo pilluni supistukset kalunsa ympärillä ja siinä, rauhallisen span hierontahuoneessa saavutimme hekuman huippumme samaan aikaan. Marko vielä liikkui hitaasti sisälläni ja jäi sen jälkeen raukeana makaamaan päälleni. Silittelin hänen selkäänsä sormillani ja kuiskasin hänen korvaansa miten ihanaa tämä oli. Pienen ajan kuluttua Marko nousi ylös ja päätimme vielä yhdessä lähteä span puolelle nauttimaan...

    • Anonyymi

      Kävi kateeksi tarinan Markoa :)

      • Anonyymi

        No kiva 😉
        Mua jäi vähän noi typot ärsyttämään, kun niitä ei kai jälkikäteen voi korjata..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiva 😉
        Mua jäi vähän noi typot ärsyttämään, kun niitä ei kai jälkikäteen voi korjata..?

        Ole huoleti "ärsytyksesi kanssa"! Mun mielestä kuwailit upean & nautinnollisen SPA kokemuksen :)


    • Anonyymi

      Tommoseen sporttiKisuun kun törmäisikin juoksulenkillä :)

    • Anonyymi

      Ei ole keskustassa mitään Spa-osastoa.

    • Anonyymi

      eli täyttä valettta koko paska?

    • Anonyymi

      Wow, mikä nainen :)

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe