Onko Inglesissä joku tanssipaikka auki - suomalainen tai muu?
Tanssimaan
22
1890
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Eikä aukea, koska korona.
- Anonyymi
Yumbon yöbaarit ovat auki. Mies seuraa löytyy joka pojalle
- Anonyymi
Tanssipaikkaa hakevat 60 v pariskunta jotka paikalla
- Anonyymi
Apilaniityssä on kuulemma jo tanhuttu!
- Anonyymi
Vaihda vanha akkani nuorempaan mieheen. Et kadu sen lupaan kautta kiven ja kannon.
- Anonyymi
Kuka haluaa tollasten käpyjen lähelle. Ei kukaan ja se on varma tieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda vanha akkani nuorempaan mieheen. Et kadu sen lupaan kautta kiven ja kannon.
Sinun akkasi? Etkö itse saa vaihdettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voin vaihtaa akkasi nuorempaan mieheen. Mulla on tässä parikin ehdokasta varattuna, yussuf ja mustafa. Mikä on lupaamasi iso palkkio? Akallesikin olisi käyttöä, jos saa laittaa postimerkin perslihaan ja lähettää itäsuuntaan, molemmilla pojilla on siellä vielä veljiä ja serkkuja tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun akkasi? Etkö itse saa vaihdettua?
ongelmajätelaitos vois olla hyvä paikka sille..
- Anonyymi
Tanssikielto, niin ei ole.
- Anonyymi
Muttapas kun tanssijalka vipottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaa yksityistanssi hotelliisi. Jumposta saa ladyboyn mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikään muu ei sulla vipotakaan, otan osaa.
Kyllähän siellä tanssitaan,paikassa jos toisessakin..
- Anonyymi
toivottavasti ei, eikö niitä riitä Suomessakin..
- Anonyymi
Juuri näin. Ei kannanta Inglesiin asti mennä. Se on mukava paikka ja käyn siellä ainakin pari kerta vudessa. Suomipaikoissa tulee käytyä ottamassa joskus pari olutta mutta kun suomi-musiikki ja karaoke alkaa niin paikka vaihtaa nopsaan. Ei kuitenkaan Jumboon.
- Anonyymi
Ja minä olin Titanic jättiläinen
Titanic äärimmäinen
Aina miehen vertainen
Ja uskoin että oisin ässä ainutkertainen
Kuin Titanic - Anonyymi
Amigos de Jorma Kalevi on ainakin auki. Jo kymmenettä vuotta kuolemansairaana ollut kalevi kerää rahaa kolehtiin, jolla saisi ostettua taivaspaikan. Omat juomat ja vessapaperit mukaan, mikään tukku ei enää myy kalevin baareille edes käteisellä.
- Anonyymi
Vai ei edes käteisellä?
Normaali systeemi näissä lomakohteissa on aina ollut, että kaikki ravintolat ostavat käteisellä.
- Anonyymi
Onko tanssipaikoissa hoikkia naisia?
Kysyn, koska kuvissa ovat aina tukevia. Eivät ole makuuni, en saa halua.- Anonyymi
Miehet ovat kuumia ja hoikkia.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187536- 535643
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa663150Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72683Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101628Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2051504Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931139Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3271107Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2501101Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä31969