Tanssimaan

Anonyymi

Onko Inglesissä joku tanssipaikka auki - suomalainen tai muu?

22

2098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei. Eikä aukea, koska korona.

    • Anonyymi

      Yumbon yöbaarit ovat auki. Mies seuraa löytyy joka pojalle

    • Anonyymi

      Tanssipaikkaa hakevat 60 v pariskunta jotka paikalla

      • Anonyymi

        Apilaniityssä on kuulemma jo tanhuttu!


      • Anonyymi

        Vaihda vanha akkani nuorempaan mieheen. Et kadu sen lupaan kautta kiven ja kannon.


      • Anonyymi

        Kuka haluaa tollasten käpyjen lähelle. Ei kukaan ja se on varma tieto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda vanha akkani nuorempaan mieheen. Et kadu sen lupaan kautta kiven ja kannon.

        Sinun akkasi? Etkö itse saa vaihdettua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda vanha akkani nuorempaan mieheen. Et kadu sen lupaan kautta kiven ja kannon.

        Kyllä voin vaihtaa akkasi nuorempaan mieheen. Mulla on tässä parikin ehdokasta varattuna, yussuf ja mustafa. Mikä on lupaamasi iso palkkio? Akallesikin olisi käyttöä, jos saa laittaa postimerkin perslihaan ja lähettää itäsuuntaan, molemmilla pojilla on siellä vielä veljiä ja serkkuja tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun akkasi? Etkö itse saa vaihdettua?

        ongelmajätelaitos vois olla hyvä paikka sille..


    • Anonyymi

      Tanssikielto, niin ei ole.

      • Anonyymi

        Muttapas kun tanssijalka vipottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttapas kun tanssijalka vipottaa.

        Tilaa yksityistanssi hotelliisi. Jumposta saa ladyboyn mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muttapas kun tanssijalka vipottaa.

        mikään muu ei sulla vipotakaan, otan osaa.


    • Kyllähän siellä tanssitaan,paikassa jos toisessakin..

    • Anonyymi

      toivottavasti ei, eikö niitä riitä Suomessakin..

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ei kannanta Inglesiin asti mennä. Se on mukava paikka ja käyn siellä ainakin pari kerta vudessa. Suomipaikoissa tulee käytyä ottamassa joskus pari olutta mutta kun suomi-musiikki ja karaoke alkaa niin paikka vaihtaa nopsaan. Ei kuitenkaan Jumboon.


    • Anonyymi

      Ja minä olin Titanic jättiläinen
      Titanic äärimmäinen
      Aina miehen vertainen
      Ja uskoin että oisin ässä ainutkertainen
      Kuin Titanic

    • Anonyymi

      Amigos de Jorma Kalevi on ainakin auki. Jo kymmenettä vuotta kuolemansairaana ollut kalevi kerää rahaa kolehtiin, jolla saisi ostettua taivaspaikan. Omat juomat ja vessapaperit mukaan, mikään tukku ei enää myy kalevin baareille edes käteisellä.

      • Anonyymi

        Vai ei edes käteisellä?
        Normaali systeemi näissä lomakohteissa on aina ollut, että kaikki ravintolat ostavat käteisellä.


    • Anonyymi

      Onko tanssipaikoissa hoikkia naisia?
      Kysyn, koska kuvissa ovat aina tukevia. Eivät ole makuuni, en saa halua.

      • Anonyymi

        Miehet ovat kuumia ja hoikkia.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      590
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      486
    Aihe