Onko Inglesissä joku tanssipaikka auki - suomalainen tai muu?
Tanssimaan
22
2099
Vastaukset
- Anonyymi
Ei. Eikä aukea, koska korona.
- Anonyymi
Yumbon yöbaarit ovat auki. Mies seuraa löytyy joka pojalle
- Anonyymi
Tanssipaikkaa hakevat 60 v pariskunta jotka paikalla
- Anonyymi
Apilaniityssä on kuulemma jo tanhuttu!
- Anonyymi
Vaihda vanha akkani nuorempaan mieheen. Et kadu sen lupaan kautta kiven ja kannon.
- Anonyymi
Kuka haluaa tollasten käpyjen lähelle. Ei kukaan ja se on varma tieto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda vanha akkani nuorempaan mieheen. Et kadu sen lupaan kautta kiven ja kannon.
Sinun akkasi? Etkö itse saa vaihdettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihda vanha akkani nuorempaan mieheen. Et kadu sen lupaan kautta kiven ja kannon.
Kyllä voin vaihtaa akkasi nuorempaan mieheen. Mulla on tässä parikin ehdokasta varattuna, yussuf ja mustafa. Mikä on lupaamasi iso palkkio? Akallesikin olisi käyttöä, jos saa laittaa postimerkin perslihaan ja lähettää itäsuuntaan, molemmilla pojilla on siellä vielä veljiä ja serkkuja tulossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun akkasi? Etkö itse saa vaihdettua?
ongelmajätelaitos vois olla hyvä paikka sille..
- Anonyymi
Tanssikielto, niin ei ole.
- Anonyymi
Muttapas kun tanssijalka vipottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttapas kun tanssijalka vipottaa.
Tilaa yksityistanssi hotelliisi. Jumposta saa ladyboyn mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muttapas kun tanssijalka vipottaa.
mikään muu ei sulla vipotakaan, otan osaa.
Kyllähän siellä tanssitaan,paikassa jos toisessakin..
- Anonyymi
toivottavasti ei, eikö niitä riitä Suomessakin..
- Anonyymi
Juuri näin. Ei kannanta Inglesiin asti mennä. Se on mukava paikka ja käyn siellä ainakin pari kerta vudessa. Suomipaikoissa tulee käytyä ottamassa joskus pari olutta mutta kun suomi-musiikki ja karaoke alkaa niin paikka vaihtaa nopsaan. Ei kuitenkaan Jumboon.
- Anonyymi
Ja minä olin Titanic jättiläinen
Titanic äärimmäinen
Aina miehen vertainen
Ja uskoin että oisin ässä ainutkertainen
Kuin Titanic - Anonyymi
Amigos de Jorma Kalevi on ainakin auki. Jo kymmenettä vuotta kuolemansairaana ollut kalevi kerää rahaa kolehtiin, jolla saisi ostettua taivaspaikan. Omat juomat ja vessapaperit mukaan, mikään tukku ei enää myy kalevin baareille edes käteisellä.
- Anonyymi
Vai ei edes käteisellä?
Normaali systeemi näissä lomakohteissa on aina ollut, että kaikki ravintolat ostavat käteisellä.
- Anonyymi
Onko tanssipaikoissa hoikkia naisia?
Kysyn, koska kuvissa ovat aina tukevia. Eivät ole makuuni, en saa halua.- Anonyymi
Miehet ovat kuumia ja hoikkia.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m156472Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402