Vihdoinkin se saatiin ulos

Anonyymi

Petolinnun perse lähti ja toivottavasti ei tarvitse enää koskaan nähdä. Olisi kyllä saanut lentää jo perjantaina ulos.

18

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti voitto menee Akille, Anssille tai Taaville.

    • Anonyymi

      Itsekin toivon voittoa akille anssille tai taaville

      • Anonyymi

        Toivottavasti voitto ei mene Anssille tai Akille. Ovat olleet talon pahimmat ällötykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti voitto ei mene Anssille tai Akille. Ovat olleet talon pahimmat ällötykset.

        Vittumiina se ällötys on ollut.


    • Anonyymi

      Melkeinpä sama kuka nyt voittaa ku tämä pahin Krisun matkija saatiin ulos. Huolehditaan vielä Jassu kans kartanolle kiroileen ja makaamaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä 👍 En jaksa ymmärtää tuon huonon Kristian -kopion suosiota. Muka "oma itsensä", juu niin varmaan 😀

        Luulin välillä, että hän on tuotannon kätyri tai vähintään suosikkipoika. Täytyy kuitenkin myöntää, että hän toi jonkin verran sitä kuuluisaa kontenttia taloon, vaikka ei se mitään hyvää viihdettä ollut. Enimmäkseen ärsytystä ja myöttistä aiheuttava hahmo.


      • Anonyymi

        Juuri näin ! Patalaiska norppa ei ole ansainnut paitsi lohdutuspalkintoina tutin ja kauniin käytöksen kirjan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä 👍 En jaksa ymmärtää tuon huonon Kristian -kopion suosiota. Muka "oma itsensä", juu niin varmaan 😀

        Luulin välillä, että hän on tuotannon kätyri tai vähintään suosikkipoika. Täytyy kuitenkin myöntää, että hän toi jonkin verran sitä kuuluisaa kontenttia taloon, vaikka ei se mitään hyvää viihdettä ollut. Enimmäkseen ärsytystä ja myöttistä aiheuttava hahmo.

        Ei varmaan katsojat pitäneet Pekasta kovinkaan paljon..


    • Anonyymi

      Mene peilin eteen ennen kuin alat muita arvostelemaan.

      • Anonyymi

        Miksi? En ole patalaiska. Kuljen vaatteet päällä. En kiroile. En hauku ketään. Olen vain syvästi paheksunut Jadmiinan käytöstä ja kielenkäyttöä. Koska hän edelleenkin on talossa, lopetin katsomisen sunnuntaina siihen hetkeen kun Pekka lähti.


    • Anonyymi

      Täytyy arvostelut kestää, jos lähtee tuollaiseen formaattiin pelaamaan.

      • Anonyymi

        Arvostelulla ja haukkumisella on eroa.


    • Anonyymi

      Siellä Jasmiina on niin ahkerana valmistamassa kasseja poikien kanssa 😊

    • Anonyymi

      Tämä formaatti on niin perusteellisesti loukannut monia kilpailijoita sekä katsojia, etten itse katso tätä enää koskaan, enkä muutakaan Nelosen paska-... anteeksi: "vittu-mua-vituttaa-vittu-mä-en-osaa"- taitokilpailu-"viihdettä".

      Turha katsoa ohjelmaa sunnuntaihin asti. Tiedämme miten Nelonen jo syyskuussa asian ratkaisi.

      • Anonyymi

        Meinaatko että pelaavat jotain kieroa peliä tuotannon toimesta, en usko tota, Suomessahan kaikki ovat rehellisiä :D


      • Anonyymi

        Näin oksettaa ajatuskin asiasta🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oksettaa ajatuskin asiasta🤮

        Eikä siinä vielä kaikki: 💩💩💩💩


    • Anonyymi

      Oikeesti koko ajan vittu vittu. Miks ei Isoveli pyydä lopettamaan. Ei kukaan jaksa enää katsoa.
      Jassua koosteissa ja talon sisällä videoilla. Niin ala-arvoinen tuotanto. Täydellistä yhden henkilön suosimista. Miten meni noin niinku omasta mielestä Virtasen tuotanto??

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe