Kuulin tänään bilsan tunnilla et minkä tahansa linnun ampuminen ilmakolla on kielletty.. Ite ammuskelen ilmakolla joka kesä räksiä alas kun ovat mansikkavarkaisiin tulossa..
Alkoi vaan mietityttää et oliks se ihan totta vai huono vitsi??
Ilmakolla lintujen ampuminen..
8
2120
Vastaukset
- longhunter
Lakihan kieltää ilmaaseiden käytön metsästyksessä eli hommas on laitonta mut eihän siitä kellekkään tarvii puhua oon itekkin joskus ampunu
- kingpin
juu laitonta on mutta hyvä keino pitää mansikat tallessa
- milk_and_biscuits
Piekkarilla saa ampua "vahinkolintuja" kuten harakoita, variksia...
mutta ei ilpparilla, lapissa saa piekkarilla metsästää eräitä lintuja kuten riekkoa, näin jos laki ei ole sitten viime aikoina muuttunut.- little_blåa_dragon
Jospa mie tästä lähin sitten niitä vähän varovaisemmin ilmakolla ammuskelen. Tiedättekö mikä rangaistus siitä seuraa jos jää kiinni?
- milk_and_biscuits
little_blåa_dragon kirjoitti:
Jospa mie tästä lähin sitten niitä vähän varovaisemmin ilmakolla ammuskelen. Tiedättekö mikä rangaistus siitä seuraa jos jää kiinni?
Tuskinpa muuta kuin sakkoa.
- joniztomat
vitsin tyhmä ei tietenkää SAA AMPUUU mut kuka kieltää ampumasta esm yksityisellä alueella :D
- joo on vanha aihe
laki ^^
- Viätäs Tane
Karhua oon hätistelly ilmukalla puutarhasta usseempana vuonna. Vaovaenen vaan on oltava, on se niin noppee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131712Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 701192
- 541163
- 741065
- 109989
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6911Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840