Varovaisuus metsässä

Anonyymi

Olen ollut tänä syksynä kahdesti muutaman päivän hirveä metsästämässä.
Ensimmäisellä reissulla passiini tuli varovaisesti liikkuva ja välillä pysähtelevä lintumies maastopuvussaan.
Toisella kerralla heitä tuli kaksi rinnakkain n. 10m välillä.
Kummallakaan kerralla meillä ei ollut mitään tietoa heistä eikä kukaan meistä varoittanut radiolla kun ei heitä ollut nähnyt.
Kohde pitää aina tunnistaa ennen kuin painaa liipasinta mutta joskus on käynyt vahinkoja.
Meillä oli metsäautotiellä varoituskolmio jahdista mutta sehän ei pitkälle umpimetsään näy.
Miten mielestänne voisi parantaa turvallisuutta ja estää, ettei tallaisessa tilanteessa syntyisi vaaraa tai vahinkoa?

3

160

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No minun passiini on tullut lintumiehiä, jänismiehiä, lenkkeilijöitä, ratsastajia yms. Ei he minua haittaa enkä minä heitä. En myöskään hirvenä saati muunakaan riistaeläimenä ammu, koska tapanani on tunnistaa kohde ennen laukaisua.
      En nyt oikein ymmärrä mitä tällä viestillä ajettiin takaa. Ulkonaliikkumiskielto muille vai? Kaikki mahtuu sekaan minun puolestani.

• Anonyymi

Tiedätkös sen taustan km.säteelä myös .Aikamoinen näkojä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkös sen taustan km.säteelä myös .Aikamoinen näkojä

Kyllä. Tunnen alueet missä metsästän.
        Niin että mikä on ongelma taas? Kielletään metsästys vai kun ei ole lasernäköä?
        Esität täällä aina näitä ovelalla tavalla metsästäjiä syyllistäviä näkemyksiä joihin sinulla on jo valmis mielipide ja jankuttamalla yrität saada sinulle vastaavat metsästäjät ansaan sanavalinnoistaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2167
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      134
      1221
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      142
      1175
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      991
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      968
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      60
      906
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      78
      739
    8. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      697
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe