Mitä maksullisia tv-ohjelmakanavia olette hankkinut?

Anonyymi

Meillä on Elisan Viasat.

44

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minut on pakolla alettu verottamaan Telkkarista.
      Kenelle rahani osoitetaan?
      Vapaa-Ehtoisesti en osta.
      Tietysti Netti-Yhteyksiin pakko-syötetään jotain jota myös veloitetaan.
      Minua nekään eivät kiinnosta.

      H.

      • Tosin...

        Malla Ylijurva
        Ahhh!

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        Tosin...

        Malla Ylijurva
        Ahhh!

        H.

        Jurvan tyttöi


    • Anonyymi

      Yle areena suomen suosituin suoratoisto.

      • "Anonyymi"

        Tarkoittanet sitä kanavaa, joka myös on rahoitettu Pakko-Verotuksella.
        Ei halukkailla asiakkailla?

        H.


      • Anonyymi
        huruksz kirjoitti:

        "Anonyymi"

        Tarkoittanet sitä kanavaa, joka myös on rahoitettu Pakko-Verotuksella.
        Ei halukkailla asiakkailla?

        H.

        YLE-maksu on niin pieni ettei siitä jaksa kitistä ja YLE;n tarjonta on perin laadukasta.
        Muistat kai miksi se vero tuli ??


    • Anonyymi

      BBC CNN talouskanavat Sky en ole aikoihin katsonut Al Jazeeraa
      joka ei ole kauhean puolueellinen mutta vähän köyhästi tehty
      Deutsche welle sen saa englanniksikin

      SVT1 eli Ruotsin yle on Yle1 parempi
      TV4 eli Ruotsin maikkari on MTV-parepin mänttien tv

      Onko elisan viasatissa kaikki suomeen lähetetyt viasat kanavat

      Minusta Viasat History - vaikka toistava - on kohtuullinen samoin Nature silloin tällöin
      en tilaa lainkaa urheilua enkä sarjoja esittäviä
      Arte on hyvä aikuisten kanava mutta vain saksaksi ja ranskaksi
      ZDF myös dokumentaarinen

    • Yle areena tv/radio huippu hyvä toisto ohjelma plus eläväarkisto.

      • Lisään.
        Katson tv/radio yle areenan kautta suurinpiirtein aina, netti yhteys kumpaakin teeveeseen. päivisin harvoin katson telkkria, radiota kuuntelen kyllä, iltaisin valikoin areenasta katsottavaa, sarjat voi yleensä katsoa etukäteen.


    • En mitään maksullisia kun ei tule paljon katsottua ilmaisiakaan. Katson uutiset, A-studion, A-talkin ja muita ajankohtaisohjelmia.
      Viihdeohjelmia en enää katso, aina samat naamat niissä huutaa.
      Jos jokin ohjelma saa katsojia niin sitä venytetään väkisin niin kauan että ihmiset kyllästyy.
      En aina ole ollut tällainen, ennen katsoin kaikkea muuta kuin uutisia ja ajankohtaisohjelmia, niin mieli ja maku muuttuvat kun ikää tulee.

    • Anonyymi

      Minulla oli muutaman vuoden Viasat Sport paketti. Tekninen laatu ym. oli moitteetonta mutta selostajien huutamisesta sain tarpeeksi. Hitto, mies kiljuu kuin heikkomielinen, kertoo mitä ruudussa juuri äsken näkyi:)) Jos on pakko katsoa mykkää kuvaa, en minä siitä maksa.
      Viasatin jälkeen olen nähnyt kaikki pelit (jääkiekko, jalkapallo) jotka olen halunnut nähdä, ihan ilmaiseksi. Selostus on joskus serbokroatiaksi, tms. mutta se ei niin häiritse kun en ymmärrä sanaakaan:)

      • "Anonyymi"

        Hienoa!

        Ja ihan oma valinta.
        Jatka samaan malliin.

        H.


    • Anonyymi

      En yhtäkään. Elän työeläkeläni. Ei puolisoa ei lesken eläke.Ei sosiali tukia. Joten kirjasto ja radio on enemmän käytössä kuin teevee. piste

    • Anonyymi

      Pitäisi saada itse valita minkä kanavan haluaa maksaa,ruutu¨ tuli isäinpäivänä.

    • Anonyymi

      Katsotaan kauanko teitä menee ennen kuin tiedätte
      Ruotsissa sosdem suunnittelee UUTTA PANKKIVEROA ELI MYÖS SUOMEN PANKEILLE ELI NORDEALLE ja mitä rahoilla aiotaan tehdä

      näillä rahoitetaan RUOTSIN ARMEIJAA

      Eli Ruotsi on ennenkin maksattanut sotansa Suomella ja tämä näyttää jatkuvan myös rauhan ja EU:n aikana
      seuraamme tilannetta

    • Anonyymi

      Yle hakkaa mennen tullen mainoskanavat, areenasta katot milloin tahot.

      • Anonyymi

        Maailmaa on muualla.


      • Anonyymi

        Niin tässä puhutaan eri asiasta yle on verorahoilla toimiva bääristelijä poliittinen valikoija

        Verorahoilla toimivan Moskovan median käytös johtaa taistojen reporadioon jota Putin valvoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tässä puhutaan eri asiasta yle on verorahoilla toimiva bääristelijä poliittinen valikoija

        Verorahoilla toimivan Moskovan median käytös johtaa taistojen reporadioon jota Putin valvoo

        H-44
        Tarkoitat suomen uutisia Pietarin trollitehtaan alainen sivukonttori.


      • Anonyymi

        Mutta kun ei taho.


    • Anonyymi

      En tuijota niin paljoa telkkaria, että maksukanavia tarvitsisin. YLE:n Areena on ihan verraton katselijan aarreaitta, sieltä löytyy jo tulleita ohjelmia, ohjelmia joita ei telkkarissa näytetä ja kaikkea siltä väliltä. Katselen joskus myös MTV-palvelusta ohjelmia, tosin siellä ei yhtä paljon ja yhtä hyvää tarjontaa, mutta sieltäkin joitain helmiä välillä löytyy, mainoksia sielläkin on, muttei yhtä paljon kuin maikkarin telkkarista tulevissa ohjelmissa.

    • Yle on muuten tylsää tylsempi ja jopa vastenmielinen kanava,
      mutta urheilut, sään ja areenaa katson.
      Areenasta varsinkin ruotsalaiste ja norjalaiset sarjat ovat hyviä,
      joskus öitä myöten jakso jakson perään pitää katsoa kun
      en malta kesken lopettaa.

      Areenasta voisin kuunnella äänikirjat,
      mutta sitä en kehtoo käyttää,
      joten äänikirjat kuuntelen suplasta ja
      se on maksullinen 14 euroa kuukaudessa rajaton kuuntelu.

      Näillä olen pärjännyt eli kaksi maksullista.
      areena paljon kalliimpi kuin supla.

    • Anonyymi

      Eikös areenan sarjojen ja elokuvien katsomiseen tarvita jokin maksupaketti, niin olen ymmärtänyt?

      • Verottaja velottaa, verotuspäätöksessä näkyy tuo maksupaketti.


    • Anonyymi

      Yle areena tarvii vain netti-yhteyden, television saa peilattua tai muuten yhdistettyä mistä tahansa laitteesta langattomastakin, langallisesti mulla reittimen kautta 55 tuumanen toimii samalla näyttönä, tarvittaessa 4 k tarkkuus.

    • Anonyymi

      Ruutu on ja ylen pakkovero.

    • Anonyymi

      Ei yhtään maksullista paitsi pakkovero. On vielä vanhanaikainen tallentava digiboksi. Sinne laitan paljon kaikenlaista monelta kanavalta, on mukava katsella kun ei uni tule. Onhan se vähän työläs, mutta aikaa on. Vävy käy joskus oikaisemassa kun saan laitteen takkuun vääriä nappia painelemalla. Mutta olen ylettömän kiitollinen tästä värkistä, niitä ei ole enää myyty moneen vuoteen.

    • En vielä ainakaan ole ostanut maksullisia kanavia. Näkyy noita kanavia olevan tarpeeksi paljon siihen samaan verohintaankin. kaksi silmää vain minulla joilla katsoa.

      Kaksi ja puoli vuotta meni ihan hyvin ilman telkkariakin. Nyt saapui pikku (32 tuumainen) telkkarini takaisin lainasta sopivasti Olympialaisiin, kun likka osti itselleen uuden, suuremman, modernimman ja tasokkaamman.

    • Anonyymi

      En tarvitse maksukanavia. Areenasta yleensä katson luonto-ohjelmia, dokumentteja ja tietenkin hyviä sarjoja. En jaksa kellosta kytätä milloin mikäkin ohjelma alkaa, joten Areena on todella hyvä paikka josta löytyy ohjelmaa joka makuun, ja paljon sellaisiakin joita ei normi tv:n kautta näy lainkaan, vaan vain Areenassa. Myös maikkarin vastaava on kätevä, siellä ei tosin yhtä hyvää ja monipuolista tarjontaa, mutta löytyy sieltäkin joskus jotain katsottavaa.

      • Anonyymi

        Katsonet tietokoneelta Areenan ohjelmia, jos ilmaiseksi katselet. Tietokoneella netti on valmiina. Jos katsoisist televisiosta, pitäisi olla jokin maksu. Näin ainakin minulle operaattorini selitti. En sitten liittänyt televisioon nettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsonet tietokoneelta Areenan ohjelmia, jos ilmaiseksi katselet. Tietokoneella netti on valmiina. Jos katsoisist televisiosta, pitäisi olla jokin maksu. Näin ainakin minulle operaattorini selitti. En sitten liittänyt televisioon nettiä.

        Mulla televisiot yhdistetty reittimen kautta nettiin, yle areenan kautta tulee hyvää ohjelmaa liiankin kanssa. Televisio toimii samalla näyttönä.

        Pertikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsonet tietokoneelta Areenan ohjelmia, jos ilmaiseksi katselet. Tietokoneella netti on valmiina. Jos katsoisist televisiosta, pitäisi olla jokin maksu. Näin ainakin minulle operaattorini selitti. En sitten liittänyt televisioon nettiä.

        Smart-tv:stä voin katsoa ilman mitään maksua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla televisiot yhdistetty reittimen kautta nettiin, yle areenan kautta tulee hyvää ohjelmaa liiankin kanssa. Televisio toimii samalla näyttönä.

        Pertikki

        kokemattoman hyvää lässyä kun ei ole pohjaa arvioida mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kokemattoman hyvää lässyä kun ei ole pohjaa arvioida mitään

        Katson Suomen uutisten televisio lähetyksiä Hitleristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson Suomen uutisten televisio lähetyksiä Hitleristä.

        Juuri näin
        pitää katsoa SAKSAN TV:STÄ jolloin pitää osata avata kanava ja vähän kieltäkin

        ajatelkaa maalaisukkoa joka ei ole käynyt missään tehnyt duunarihommia koko ikänsä ei nähnyt matua
        ja anta lausuntoja peräkylässä
        matujen hyödyllisyydestä hitleristä ja Ylen
        ohjelmista ja ties mistä

        mikä asian tuntia kylä päällikkönä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin
        pitää katsoa SAKSAN TV:STÄ jolloin pitää osata avata kanava ja vähän kieltäkin

        ajatelkaa maalaisukkoa joka ei ole käynyt missään tehnyt duunarihommia koko ikänsä ei nähnyt matua
        ja anta lausuntoja peräkylässä
        matujen hyödyllisyydestä hitleristä ja Ylen
        ohjelmista ja ties mistä

        mikä asian tuntia kylä päällikkönä

        Tuleeko Suomen uutisten TV-lähetyksiä saksan kielellä Hitleristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko Suomen uutisten TV-lähetyksiä saksan kielellä Hitleristä.

        niin mutta ajattele sitä ukkoa
        asian tuntia


    • Nyt oli Ruotsi töppäytynyt näyttämästä ilmaiseksi Suomen kiekkomatsia.
      Sain kuitenkin lainata yhden toisen Discoveryä ja pääsin netin kautta näkemään.

      Saa nähdä perjantaina, että näytetäänkö täällä pelkällä veromaksulla kumpaakaan matsia, jos Ruotsi nyt häviää Kanadalle. Näyttääkö ne finaaliakaan jos (kun) Ruotsi ei ole mukana.

    • Anonyymi

      Ei ole edes telkkaria. Sen sijaan on kaikkea mielekästä tekemistä.

      • Joo, mikäpä sen mielekkäämpää kuin roikkua Suomi24 palstoilla.


    • En mitään. Ylevero menee se on ainut maksu, senkin voisivat laittaa samalla tavalla maksulliseksi kun muutkin maksulliset. Se maksaa, joka katsoo, näin sen pitäisi mennä jos ei halua katsella mainoksia.
      Edes näitä "maksuttomia" ei tule katsottua kun A-studio ja joitakin ajankohtaisia.
      Ennen katsoin kauniit ja rohkeatkin, nyt ei saisi kasomaan millään.

    • Anonyymi

      Vaarallinen paise persauksissa,katsotteko sellaisia ohjelmia?

      • Anonyymi

        Paise-lääkäri Lee tulee välillä seurattua.
        Ihmetyttää, millaisia paiseita sekä muita isoja rasvapatteja, ihmisille on päässyt muodostumaan.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      68
      3067
    2. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      56
      2440
    3. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      29
      2238
    4. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1894
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      272
      1632
    6. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      88
      1367
    7. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1329
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      150
      1200
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      76
      1052
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      872
    Aihe