Kympin kuntotestiin odotellaan vastausta

Anonyymi

Kunto on kuin rautaa, sanoo numeromies ja esittää että kunto mitataan muulla tavoin kuin kuntotesteillä. Henkisesti hänen hapeton kroppansa on siis rautaa, mutta tässä realimaailmassa kuntoa ikävä kyllä mitataan kuntotesteillä ja Kymppi on laittanut tähän ihan kelvollisen kuntotestin, jossa hän itse repäisee suorituksen johon ei pysty Suomen poliiseista ja palomiehistäkään kuin muutama prosentti.

Kokeile itse montako seuraavista saat, jokaiseen on minuutti aikaa ja saat huilata eri lajien välillä. Suoritusten tulee olla puhtaita ja ehjiä.

Montako leuanvetoa minuutissa?

Montako vatsalihasta minuutissa?

Montako punnerrusta minuutissa?

Kuinka pitkälle kävelet tunnissa?

Kuinka monta toistoa teet omalla painollasi penkkipunnerruksessa minuutissa?

Kuinka monta jalkakyykkyä teet omalla painollasi minuutissa?

Tuo on jo hyvin kattava ja kertoo peruskuntosi varsin pitkälti. Kymppi kertoo tässä omat tuloksensa niin voit vertailla sitten.

2010:

Montako leuanvetoa minuutissa? 28

Montako vatsalihasta minuutissa? 70

Montako punnerrusta minuutissa? 70

Kuinka pitkälle kävelet tunnissa? Hölkkään 11km tunnissa

Kuinka monta toistoa teet omalla painollasi penkkipunnerruksessa minuutissa? 53

Kuinka monta jalkakyykkyä teet omalla painollasi minuutissa? 22 (vaan) koska on vaikeaa tehdä jalkakyykkyjä puhtaasti ja nopeasti.

Kympin arvio numeromiehen tuloksista:

Montako leuanvetoa minuutissa? 0 kpl

Montako vatsalihasta minuutissa? 5 kpl

Montako punnerrusta minuutissa? 1-3, maha ottaa lattiaan kiinni

Kuinka pitkälle kävelet tunnissa? Kuntosi loppuu kilometrin kohdalle, viimeistään kahden

Kuinka monta toistoa teet omalla painollasi penkkipunnerruksessa minuutissa? Et yhtään, älä edes kokeile sillä siinä käy höperösti.

Kuinka monta jalkakyykkyä teet omalla painollasi minuutissa? Et yhtään, älä edes kokeile. Maksimi lisäpaino jolla pääset kyykkyyn ja ylös yhden kerran on noin 25 kiloa.

Kun katselen numeromiehen kuvia ja luen mielipiteitään kunnosta ja liikunnasta, sekä jyrkästä urheilunvastaisesta mielialastaan, niin sanoisin että Kymppi liioittelee. Ei tee numeromies yhtään vatsalihasta. Tulee maha vastaan. Eikä tee niillä töpökäsillä yhtään punnerrustakaan. Ne on kuin pingviinillä ne kädet ja on takuulla vaikeuksia pyyhkiä edes ahteria niillä käsillä.

TT

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi hyvänen aika sentään.!

• Anonyymi

Aimo mullakin kerran ollen... sano mulle että voi vakuuttaa, mää oon niinku laadukas thaimaan pysty korva, paiti että olin kuopiosta ja, niinku omassa kastissani... https://youtu.be/TZKbhjXELGI ,ja sitte mä hukksasim kaikki, ihan, niinku kaikki... kuvani Kuksastani, tsing tsing maista.

• Anonyymi

Kovakuntoinen koelentäjä on henkisesti niin kovassa kunnossa että ei kukaan pattajan poika. Pattajan pojilla ei ole ees titaaniamexia, ei yhtään Rolls Roycea eikä miljoonacondoa nanalla. Sensei pitää varmaan partyt sitten Cha amissa kun vaimon salaiselle miljoonarantatontille nousee hotelli ja yökerho ja jonka ylin kerros on kokonaan varattu sensein perheen käyttöön. Happy Days alkaa periaatteessa olemaan jo valmis Chiang Maissa avajaisten kellohametanssiaisia silmälläpitäen?

• Kerran olin niin kovassa kunnossa että meinasin tulla hulluksi. Juoksin ylämäkeen kolme vesi este cooperia peräkkäin ja siinä loppu mäki ennemmin kuin multa kunto. Olin huipulla.
        Sain mitaleja niin paljon että niiden paino pisti selkäni mutkalle eikä se ole koskaan sen jälkeen oiennut. Taistelin Kelaa vastaan 11 vuotta kuin leijona kunindas. Jorvissa eivät uskoneet ensin että kun mun korvaan huutaa "haloo" niin toinen korva vastaa 10 sekunnin kuluttua että "kuka siellä". Se on toisella puolella bäätä se toinen korva. Testien jälkeen huomattiin että se on totta. Kieltäydyin liittymästä sirkukseen selkävikani vuoksi ja en suostunut myöskään mies malliksi mainokseen jossa kerrotaan haimatulehduksen vaaroista. Niin sitten lopulta pääsin sairas eläkkeelle. Aika monta kakkakepposta se vaati virastojen posti laadikoihin.

• Anonyymi

Jokainen voi internetissä kertoa mitä tahansa itse pystyy tekemään ja arvostelemaan toisia ja niin tekee varsinkin sairaat narsistit, mutta ihmettelen mikä taikuri tämä nöyrän raudan mies on kun saa vielä muita ihmisiä palvomaan itseään.
      Eihän tuollainen ole mahdollista kuin jossain kulteissa.

Minäkin pystyn tekemään 10 ilmakuperkeikkaa.
      Yhdellä jalalla kyykkyä 17 kertaa.
      Vaikka mitä.

2010 on hyvä ja alkaa videoimaan suorituksiaan tai painaa vittuun.

• Anonyymi

Kovasta kunnostaan esitti alkuperäisen väitteen väkivallan ammattilainen, erikoisjoukkojen sotilaskouluttaja ja koelentäjä Hua Hinin Tikkakoskelta.

Kerroit pohkeittesi olevan paremmassa kunnossa kuin Pattayan poikien epämuodostuneet suolapohkeet ja suolakämmenet joissa kuivat ja rumat peukalot kynsivalleineen.

Kuittasin siihen että taida ihan tietää mitä tarkoittaa kova kunto ja miten sitä mitataan. Sitä ei mitata netissä eikä puhumalla kovasta kunnosta.

Siihen kovaan kuntoon tullaan vain ja ainoastaan treenaamalla, genetiikalla, oikealla ruokavaliolla, oikeassa valmennuksessa, oikealla asenteella, hyvillä yöunilla ja terveillä elämäntavoilla ilman sikariharrastusta.

Minä tiedän mitä on kova kunto. Olen joskus ollut sellaisessa. Nyt olen vain ikäisekseni erinomaisessa kunnossa, mutta en pärjäisi kuitenkaan missään kisoissa missään lajissa nuorille urheilijoille. Se juna meni jo, eikä takaisin tule.

Tiedän minkä työmäärän vaatii kova kunto ja huipulle pääseminen. Minulla ei sinne huipulle ole koskaan ollut tsäänssiä eikä kroppa kestänyt eikä aika riittänyt.

Heitin tuossa nopean laskennan että olen treenannut 20 tuhatta tuntia elämäni aikana pääasiassa kahta lajia. Siihen päälle arviolta 10 tuhatta tuntia saliharjoittelua ja 10 tuhatta tuntia omatoimista lenkkeilyä, hiihtoa, uintia, rullaluistelua, kuntopyöräilyä, varjonyrkkeilyä jne.

Tuolla "työ"määrällä minusta ei tullu minkään lajin suurta sankaria, eikä se oikeastaan ollut tavoitteenakaan. Muu elämä oli etusijalla.

Mutta koska tiedän mitä se vaatii tulla kovaan kuntoon ja menestyä urheilussa, niin minua vituttaa suuresti lukea jonkun vihonviimeisen sohvalla rötköttävän läskimooseksen puheita siitä että hän on kovassa kunnossa.

T 2010

• Anonyymi

Moi Moi salainen anonyymi.

Pahoittelen, mutta minä en voi. Ensisijainen syy siihen miksi en voi, on niinkin yksinkertainen, että en ole vähään aikaan mitannut omaa kunto-/suoritustasoani noilla Kympin mainitsimilla määreillä.

Mitä puolestaan tullee noihin Kympin ilmoittamiin tuloksiinsa, niin ne ovat oikeasti kovaa tasoa ikäiselleen ja kokoiselleen miehelle. Tuon tason saavuttaminen vaatii pitkäaikaista ja määrätietoista harjoittelua. Minulla ei tähän hätään ole esittää tilastoja verrokkiryhmistä, mutta ihan vaan ns. kokemuksen tuomalla perstuntuntumalla uskallan väittää näin asian olevan.

Paövonta Kympin suoritustasoa kohtaan on huono sana kohdallani, ihailu ehkä parempi, arvostus paljon parempi.

• Anonyymi

Pystyn tyydyttämään viisi naista illassa. Pene paremmaksi.

• Tyydyin tänään kela konttorin kaikki naiset kerralla, kun menin tekemään valitusta lääke korvauksista juuri sulkemis ajan jälkeen... kirottu talviaika... siellä ne nauroi lasioven takana kuin hampaattomat hevoset. Meinasin tulla hulluksi..

• Anonyymi

Kun olette saaneet voimakkuuden selville ja paremmuus järjestykseen mites olis älykkyyden mittaus?

Ai mikä se on?

Sorry - never mind....

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3284
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      329
      2894
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1576
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1334
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1282
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1041
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1010
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1007
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      970
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      934
    Aihe