Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Volvo F 87

Anonyymi

Volvo F 87 on uusi työajokkini, auto on 75-6 vuoden mallia mutta täsyin kunnostettu ja vähän ajettu, 8 vaihdetta aluelaatikko ja umpikori perälautanostin.
Tämmöisellä vehkeellä lähden jakamaan tavaraa. hki-lahti, hämeenlinna ja turku väille.
Odotan innoissani ajon alkua kun nämä vanhemmat jykevät volvot ovat vielä AUTOJA ja hyviä ajaa.

12

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta vielä puukengät ja rahtarin takki.

      • Anonyymi

        Enpä ole ajohommissa puukenkiä käyttänyt ja rahtarit takkia en omista vaikka hyvä työtakkivarmast on.
        Olen ajellut uutta Scaniaa ja Volvoa mutta parhaana pidän Scania 111-141sarjaa on ajotuntuma kohdallaan,Volvossa sama vanhat sarjat parhaita.
        Suurella ilolla lähden ajamaan F kasiseiska volvoa ja hyvä ajo päivätyö pääsääntöisesti.
        Autoon on laitettu uudet webastot ja kunnon talvirenkaat alle..lepohyttiä ei ole mutta ei päiväajossa tarvitsekaan.
        Nähdään tien päällä.


    • Anonyymi

      Juu päivähytti on paras jakeluun, on kaikki käden ulottuvilla. Ja takki takaseinällä. Onko Volvossa synkroitu vaihteisto? Itse ajan 2000 luvun paperikiekko autoa. Päivähommia, noin 100-200km päivässä.

      • Anonyymi

        Puukenkäkuskit ovat oma ihmislajinsa. Niitä ei saa ulos kopista kuin pomo, poliisi tai rautakanki. He vain näes ajavat, eivät kuormaa. Jos puukenkäkuskia pyytää osallistumaan kuormaamiseen saa osakseen silkkaa ylenkatsontaa. Puukenkäkuski on rahtarien kuningas. Ei likaa käsiään vaan ajaa, ajaa ja vain ajaa. Joskus myös toki käy kusella ja paskalla. Naimisen ja syömisen se hoitaa kopissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puukenkäkuskit ovat oma ihmislajinsa. Niitä ei saa ulos kopista kuin pomo, poliisi tai rautakanki. He vain näes ajavat, eivät kuormaa. Jos puukenkäkuskia pyytää osallistumaan kuormaamiseen saa osakseen silkkaa ylenkatsontaa. Puukenkäkuski on rahtarien kuningas. Ei likaa käsiään vaan ajaa, ajaa ja vain ajaa. Joskus myös toki käy kusella ja paskalla. Naimisen ja syömisen se hoitaa kopissaan.

        Kyllä puukengät on parhaat ajohommissa.


      • Anonyymi

        Volvossa on synkronoitu vaihteisto ja alulelaatikolla 8 pykälää eli iso alue nappia vaihtamalla ja kytkintä painamalla ja pieni samalla lailla eli päällekkäin sijaitsevat.
        Paras laatikko minusta ja on tasauspyörästän lukko on ajelupeli, minulla tulee kilometrejä päivässä 200-400 riippuu reitistä.
        Volvo F 87.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Volvossa on synkronoitu vaihteisto ja alulelaatikolla 8 pykälää eli iso alue nappia vaihtamalla ja kytkintä painamalla ja pieni samalla lailla eli päällekkäin sijaitsevat.
        Paras laatikko minusta ja on tasauspyörästän lukko on ajelupeli, minulla tulee kilometrejä päivässä 200-400 riippuu reitistä.
        Volvo F 87.

        Paras auto kautta aikojen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras auto kautta aikojen.

        Scania 80-110 oli myös erittäin hyvä,ajelin lb 80 kanikalla täysperävaunu perässä rullakkojakelua,nuppina mahtava,kärryn kanssa nuhapumppu,110 oli mahtava kun vetelin sillä merikontteja siis puolikkaalla.
        Mb 1313 oli jakelussa ja kärryn kanssa 2632 olivat Autoja myös!.


    • Anonyymi

      Hyvä auto on Volvon 86-87 sarja, toi 87 ei pitkään ollu markkinoilla kun tuli uusi malli F 7 sarja sen sijaan F 86 oli vuosia ja oli luotettava auto, F 86 oli ensimmäinen kuormaauto jossa oli aluevaihteisto.
      Ajelin silloin vanhaan hyvää aikaa mm kaasua F kasikutosella ja minulla oli täysperävaunu väillä perässä vaikka suurin osa jaosta nupilla HKI-Turku oli päivän keikka ja Hki-Hämeenlinna minulla vakireitit ja joskus oli heittokeikka jopa Helsingistä vaasaan asti.
      Uuden auton sain F 10 volvon mutta kasikutosen tunnetta sitä oikeaa kuorma-autoa kaipasin pitkään ja ajoin kasikutosella 600 tuhatta kilometriä ja vikoja ei ollut ja huollot tehtiin säännöllisesti.
      Scanian 140 sarjaa ajoin myös täysperää ja puoliperää oli mahtava auto myös ja se nokkamalli 140 sarjan oli peli ja turvallinen iso keula edessä, oi aikoja, oi.

    • Anonyymi

      Volvo 86 tai 87 olivat huippuhienoja ajaa,samalla hytillä oli 84 ja 85 mallit niissä oli pienempi moottori ja ei ollut aluevaihteistoa kuten 86 ja 87 mallissa vaan 84 ja 85 oli peränvaihtaja vaihteistossa.
      Aloitim itse ajot bedfordilla siinä ei ollut ohjaustehostajaa ja kylmä hytti talvella.
      Satamasta ajettiin kuormia petterillä avolava ja pressun veto usein ja raskas ratti vääntää oli hyvä homma 18v kaverille.

      • Anonyymi

        Moi,minä ajoin ajoja mersulla lp 1313 kaksiakselinen umpikorikuormaauto.
        Ajoin espoosta reittejä hankoon,turkuun,lahteen ja porvoo,loviisa,oli hyvä ajo päivän keikka ja 5 päivää vk joka päivä eri reitti.
        Mb 1313 oli korkea hytti ja hyvä näkyvyys,uuden auton sain volvon 87 oli järeämpi kuin mersu ja enemmän vaihteita matalampi hytti kuin mersussa ja hyvä ajaa.


    • Anonyymi

      Mäkisellä oli 87,jossa oli 9,6litran kone.joku Volvon testimalli

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe