Tänään on Siljan päivä.
Juodaan sen kunniaksi lavallinen laivalta tuotua olutta!
Hyvää nimipäivää Silja Linelle!
7
107
Vastaukset
- Anonyymi
Juopottelu ei ole matkailuaihe
- Anonyymi
Lavallinen on vähän liikaa ainakin kerralla. Toistatuhatta tölkkiä riittää pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Uuvatti ei vielä ole olutta saanut juoda. Kuunnellut vain isojen poikien juttuja. Mitäs pieni maalaispoju muuten elämästä ja matkailusta tietäsi, kuten tällä foorumilla jouduttu huomaamaan. Jotenkin sen ressun pitää vaan koettaa päteä. Joten nostelee urakalla vanhoja juttuja, ja keksii jotain uutta, mutta eipä osu aiheet laivamatkailuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuvatti ei vielä ole olutta saanut juoda. Kuunnellut vain isojen poikien juttuja. Mitäs pieni maalaispoju muuten elämästä ja matkailusta tietäsi, kuten tällä foorumilla jouduttu huomaamaan. Jotenkin sen ressun pitää vaan koettaa päteä. Joten nostelee urakalla vanhoja juttuja, ja keksii jotain uutta, mutta eipä osu aiheet laivamatkailuun.
Osta kalenteri ja katso koska tämä ketju on aloitettu. Eilen eli 22.11.2021
Sinulla on aina sama uuvatti hölinä etkä ymmärrä katsoa sopiiko se tähän.
Kun on vain vähän annettu korvien väliin niin ei voi enempää vaatia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta kalenteri ja katso koska tämä ketju on aloitettu. Eilen eli 22.11.2021
Sinulla on aina sama uuvatti hölinä etkä ymmärrä katsoa sopiiko se tähän.
Kun on vain vähän annettu korvien väliin niin ei voi enempää vaatia.Kyllä se sopii. Minä en puhu fyysisestä iästä vaan psyykkisestä kehitystasosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sopii. Minä en puhu fyysisestä iästä vaan psyykkisestä kehitystasosta.
Eli olet 13-vuotiaan tasolla, koska nostelet syntymävuotesi ketjuja. Vaikka sinun pitäisi olla koulussa.
- Anonyymi
Se kirjoitetaan eri tavalla: Silja L-A-I-N-E.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861719Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171081Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146769Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671