Eräs vakiopanoni haluaa vain ottaa, eikä antaa. En ole itse ennen kokenut anaaliseksiä niin miten tämän saisin suostumaan välillä antaa takaisinkin? Suihin kyllä ottaa mutta jotain muutakin olisi kiva kokea..
Tyytymätön
16
1176
Vastaukset
- Anonyymi
Homot haluaa vain pyllyä. Ryhdy heteroksi niin saat oikeaa seksiä.
Heteropride- Anonyymi
Hyi. 99 prosenttia maailman miehistä ei todellakaan halua olla homoja.
Heteropride - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HeteroprideHaluaminen ja oleminen on eri asioita. Kuinka moni on tyytyväinen pituuteensa, tai muihin ominaisuuksiinsa? Niillä ominaisuuksilla on vain pärjättä, mitkä on syntymässä saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HeteroprideHeteropride elää harhoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heteropride elää harhoissa.
Jos kaikki haluavat olla homoja niin miksi suurin osa on heteroita eivätkä halua olla missään tekemisissä homojen kanssa)
Heteropride
- Anonyymi
Mistä pääin olet saat
- Anonyymi
Eteläsuomi. Laita sähköpostiosoite niin laitan viestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eteläsuomi. Laita sähköpostiosoite niin laitan viestiä
Mä on Helsingissä pääsetkö? tänne päin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä on Helsingissä pääsetkö? tänne päin
Laita sähköpostiosote
- Anonyymi
Niin ja piti sanomani että ei pitäisi naamasta tai mistään muusta olemuksesta olla kiinni. Olen naisten keskuudessa hyvinkin haluttu mies :D mutta tämä yksilö ei suostu antamaan takaisin.
- Anonyymi
Ainakin omien sanojesi mukaan. Vakipanosi on täys bottom, joka haluaa olla ottavana naisena
- Anonyymi
Hämeenlinnasta moi, minä annan ja otan. Laita viestiä jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Kiinnostaa!
Miten saan yhteyden suhun ?
- Anonyymi
Tahtoisitko siis seitsemän kertaisesti paremmin sitä?
- Anonyymi
Vakipano on onnellinen koska voi elää fantasiaansa täys bottomina.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343996
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631364Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951296Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681195Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51051- 47951
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333924Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26911En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39892