Mikä estää ottamasta yhteyttä oikeassa elämässä?

Anonyymi

Mikäli mielenkiintoa löytyy niin paljon, että ikävää ilmaistaan kirjoittamalla tunteiden kaatopaikalle, niin mikä estää ottamasta yhteyttä oikeassa elämässä?

67

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitää ottaa huomioon tämän Suomi24:n pysyminen aktiivisena !

    • Anonyymi

      No kun ihastuminen ei aina tapahdu treffeissä. Joissain tilanteissa on vaan ensin tutustuttava enemmän ja kuulosteltava onko toisellakin mielenkiintoa. Just että ei kukaan tunne itseään ahdistelluksi. Sitten tuli se korona ja tutustumiset tyrehtyi ja jäljelle jäi palsta. Muistatteko vielä miten hiljaista kaikkialla oli pahimpaan korona-aikaan, kaikki oli lähinnä kotona?

      • Anonyymi

        Joo näin, mutta kuinka pitkään tätä kissa ja hiiri leikkiä täällä jatketaan? Itse alan jo kyllästyä vaikka välitänkin suuresti, toisesta en voi olla varma, ennen kuin livenä näen. Oliko tämä täällä leikinlaskua, harhaa vaiko vedätystä? Se ei ole näiden kuukausien aikana juuri selvinnyt. Mutta epäilyksiä alkaa olla.


      • Anonyymi

        sanoi kuka? oliko kivaa leikkiä toisen tunteilla? millaisia petoja ihmiset ovat nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin, mutta kuinka pitkään tätä kissa ja hiiri leikkiä täällä jatketaan? Itse alan jo kyllästyä vaikka välitänkin suuresti, toisesta en voi olla varma, ennen kuin livenä näen. Oliko tämä täällä leikinlaskua, harhaa vaiko vedätystä? Se ei ole näiden kuukausien aikana juuri selvinnyt. Mutta epäilyksiä alkaa olla.

        Ei ole leikkiä, harhaa, eikä vedätystä minulla ainakaan. Ihan oikeita tunteita on ja hyvin voimakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin, mutta kuinka pitkään tätä kissa ja hiiri leikkiä täällä jatketaan? Itse alan jo kyllästyä vaikka välitänkin suuresti, toisesta en voi olla varma, ennen kuin livenä näen. Oliko tämä täällä leikinlaskua, harhaa vaiko vedätystä? Se ei ole näiden kuukausien aikana juuri selvinnyt. Mutta epäilyksiä alkaa olla.

        Ja epäilyksiä on kyllä minullakin, on tämä ollut aika sekavaa kokonaisuudessaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanoi kuka? oliko kivaa leikkiä toisen tunteilla? millaisia petoja ihmiset ovat nykyään?

        Huono vitsi se oli. Ottakaa oikeassa elämässä ihmiset selvää näistä asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sanoi kuka? oliko kivaa leikkiä toisen tunteilla? millaisia petoja ihmiset ovat nykyään?

        Se on se mies, joka esiintyy vuoroin naisena ja miehenä sekavissa vuoropuheluissaan ja saa ilonsa siitä, että sotkee asioita kun ei itsellä ole mitään minkä kusisi kuitenkin jos olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se mies, joka esiintyy vuoroin naisena ja miehenä sekavissa vuoropuheluissaan ja saa ilonsa siitä, että sotkee asioita kun ei itsellä ole mitään minkä kusisi kuitenkin jos olisi.

        Asia on todellakin näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono vitsi se oli. Ottakaa oikeassa elämässä ihmiset selvää näistä asioista.

        Miten otan selvää, kun pallo on periaatteessa kokonaan toisella? Jos minä alan ottamaan yhteyttä häneen oikeasti irl, ja selviääkin ettei hän ole täällä mitään kirjoitellut, olisi se varsin noloa minulle, ja hän kokisi asian ahdistavana. Ei olisi kivaa kellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten otan selvää, kun pallo on periaatteessa kokonaan toisella? Jos minä alan ottamaan yhteyttä häneen oikeasti irl, ja selviääkin ettei hän ole täällä mitään kirjoitellut, olisi se varsin noloa minulle, ja hän kokisi asian ahdistavana. Ei olisi kivaa kellään.

        Otat vaikka jääkiekkomailan käteen ja sanot: -"nyt loppui pallopelit". Kun pidät kiekkoa voit tehdä ihan mitä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja epäilyksiä on kyllä minullakin, on tämä ollut aika sekavaa kokonaisuudessaan...

        Se on sekavaa, kun täällä kaikki puhuu toistensa päälle ja yli. Kaikilla on ikävä ja kaipaus. Siihen päälle vielä trollit ja muut möllit. Ota enää selvää mistään hetken päästä. Tulee olo, että liekö tarkoituskaan tulla... Kunhan kaivetaan vaan hautaan asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten otan selvää, kun pallo on periaatteessa kokonaan toisella? Jos minä alan ottamaan yhteyttä häneen oikeasti irl, ja selviääkin ettei hän ole täällä mitään kirjoitellut, olisi se varsin noloa minulle, ja hän kokisi asian ahdistavana. Ei olisi kivaa kellään.

        No miks en olis muka kirjoitellut? Etkö muka tunnista mun kommentteja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks en olis muka kirjoitellut? Etkö muka tunnista mun kommentteja?

        En mä ihan aina niitä tunnista, jos et varmaan sinäkään... Se on ikävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin, mutta kuinka pitkään tätä kissa ja hiiri leikkiä täällä jatketaan? Itse alan jo kyllästyä vaikka välitänkin suuresti, toisesta en voi olla varma, ennen kuin livenä näen. Oliko tämä täällä leikinlaskua, harhaa vaiko vedätystä? Se ei ole näiden kuukausien aikana juuri selvinnyt. Mutta epäilyksiä alkaa olla.

        Minä kirjoitin vain tuo kommentin johon vastasit, eli tuon 19:57. Muuta en ole tähän kirjoittanut. Olen niin mahtavan ihana, että muut aina jatkaa minuna väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ihan aina niitä tunnista, jos et varmaan sinäkään... Se on ikävää.

        Mikä se oli se botin poistama viha postaus? Otin siitä kopion ja voin laittaa sen tähän uudelleenkin. Minä en ole aikonut katkaista keltään edes hiusta päästä. En tee pahaa ihmisille joista välitän, enkä muillekaan. Joillakin on todella ilkeät aikeet ja halu sotkea kuvioita. Tekee asioista entistäkin epäselvemmän. En jaksa uskoa sitäkään, että kaipaamani ihminen yhtäkkiä päivässä päättää haistattaa minulle pitkät kuukausien rakkausviestien jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitin vain tuo kommentin johon vastasit, eli tuon 19:57. Muuta en ole tähän kirjoittanut. Olen niin mahtavan ihana, että muut aina jatkaa minuna väkisin.

        Kiitos sinulle siitä. Täällä taitaa joku sotkea ihan tahallaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin, mutta kuinka pitkään tätä kissa ja hiiri leikkiä täällä jatketaan? Itse alan jo kyllästyä vaikka välitänkin suuresti, toisesta en voi olla varma, ennen kuin livenä näen. Oliko tämä täällä leikinlaskua, harhaa vaiko vedätystä? Se ei ole näiden kuukausien aikana juuri selvinnyt. Mutta epäilyksiä alkaa olla.

        Minua hatuttaa välillä ihan kympillä , kun kirjoitan kommentin ja joku siihen vastaakin minulle. En saa koskaan itse jatkaa vastaamalla minulle osoitettuun kommenttiin, kun hirveä lauma haluaa aina olla minä ja siellä välissä inisee yksi vamm.inen hokien " se on se miesnainen se on se miesnainen". Antakaa sairaa ihmiset muiden keskustella ja hoitaa omat kommenttinsa. Hän sanoin minulle, ei teille muille. Olette oikeita ihmisen irvikuvia koko lauma. Teillä ei ole mitään hajua sosiaalisesta kanssakäymisestä. Onko teillä ikinä ollut livessä kavereita, että olette saaneet jutella porukassa? Ei aina voi vastata toisen puolesta ja omia toisen ajatuksia. Eikö teillä ole omia ajatuksia ollenkaan? oletteko pikkulapsia? t. 19:57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin, mutta kuinka pitkään tätä kissa ja hiiri leikkiä täällä jatketaan? Itse alan jo kyllästyä vaikka välitänkin suuresti, toisesta en voi olla varma, ennen kuin livenä näen. Oliko tämä täällä leikinlaskua, harhaa vaiko vedätystä? Se ei ole näiden kuukausien aikana juuri selvinnyt. Mutta epäilyksiä alkaa olla.

        en itse ainakaan jaksaisi ketään vedättää täällä kuukausikaupalla. Pidän näitä ihmisiä suurimmaksi osaksi hyvin ahdistavina, en pidä (aina) siitä että vietän aikaani täysin järkensä menettäneiden (osa näistä) keskellä. Se että edes pitää näitä tunnepitoisia viestejä vedättämisenä ja troIIauksena kertoo tunne-elämän häiröistä. Kuka jaksaisi sellaista vedättämistä tai leikkiä? Ei kukaan. Kyllä tänne tunteella kirjoittavat on ihan tosissaan tunteissaan. Ne, jotka muuta kuvittelee, kuvittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ihan aina niitä tunnista, jos et varmaan sinäkään... Se on ikävää.

        Eli tiedät siis kuka olen? Tiedätkö tunteeni sinua kohtaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en itse ainakaan jaksaisi ketään vedättää täällä kuukausikaupalla. Pidän näitä ihmisiä suurimmaksi osaksi hyvin ahdistavina, en pidä (aina) siitä että vietän aikaani täysin järkensä menettäneiden (osa näistä) keskellä. Se että edes pitää näitä tunnepitoisia viestejä vedättämisenä ja troIIauksena kertoo tunne-elämän häiröistä. Kuka jaksaisi sellaista vedättämistä tai leikkiä? Ei kukaan. Kyllä tänne tunteella kirjoittavat on ihan tosissaan tunteissaan. Ne, jotka muuta kuvittelee, kuvittelee.

        No se oli liian kärkevästi ilmaistu kyllä. Pahoittelen. Turhautumisesta johtuvia sanavalintojani... Anteeksi. Mutta todella hämmentävää viestiä tänne välillä ilmaantuu. Sääli että botti poisti sen yhdenkin tuosta. Tallessa se on kuitenkin mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sekavaa, kun täällä kaikki puhuu toistensa päälle ja yli. Kaikilla on ikävä ja kaipaus. Siihen päälle vielä trollit ja muut möllit. Ota enää selvää mistään hetken päästä. Tulee olo, että liekö tarkoituskaan tulla... Kunhan kaivetaan vaan hautaan asti.

        Niin teitte juuri. Minä kirjoitin kommentin oman elämäni tapahtumasta ja kun joku vastasi minulle, siellä oli monta tyyppiä puhumassa päälle. Olette sosiaalisesti vauvan tasolla suurin osa palstalaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin, mutta kuinka pitkään tätä kissa ja hiiri leikkiä täällä jatketaan? Itse alan jo kyllästyä vaikka välitänkin suuresti, toisesta en voi olla varma, ennen kuin livenä näen. Oliko tämä täällä leikinlaskua, harhaa vaiko vedätystä? Se ei ole näiden kuukausien aikana juuri selvinnyt. Mutta epäilyksiä alkaa olla.

        Ei leiki eikä vedätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten otan selvää, kun pallo on periaatteessa kokonaan toisella? Jos minä alan ottamaan yhteyttä häneen oikeasti irl, ja selviääkin ettei hän ole täällä mitään kirjoitellut, olisi se varsin noloa minulle, ja hän kokisi asian ahdistavana. Ei olisi kivaa kellään.

        Tuskinpa voithan aina jutella muuta vaikka kukista tai muurahaisista säästä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli tiedät siis kuka olen? Tiedätkö tunteeni sinua kohtaan?

        Luulen tietäväni ja tiedän tunteesi. Jos olet hän. ja toivottavasti sinäkin tiedät minun tunteeni sua kohtaan.... Ikinä en vois tehdä mitään pahaa sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa voithan aina jutella muuta vaikka kukista tai muurahaisista säästä

        Hänen kanssaan juttelisinkin vaikka mistä. Olisi mukava tietää hänestä kaikki, mistä hän pitää ja mistä ei pidä. Mitä suunnitelmia ja haaveita hänellä on... jos vaan tiemme kohtaisivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen tietäväni ja tiedän tunteesi. Jos olet hän. ja toivottavasti sinäkin tiedät minun tunteeni sua kohtaan.... Ikinä en vois tehdä mitään pahaa sulle.

        Tiedän minä.😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo näin, mutta kuinka pitkään tätä kissa ja hiiri leikkiä täällä jatketaan? Itse alan jo kyllästyä vaikka välitänkin suuresti, toisesta en voi olla varma, ennen kuin livenä näen. Oliko tämä täällä leikinlaskua, harhaa vaiko vedätystä? Se ei ole näiden kuukausien aikana juuri selvinnyt. Mutta epäilyksiä alkaa olla.

        Oot vaan niin epävarma itestäs, ettet uskalla myöntää itsellesi jos joku osoittaa kiinnostusta, jatkat vaan epäilyissäsi kyräilyä kuin joku teini. Muutenhan sun täytyisi uskaltaa tehdä jotain realistista ja kunnioittavaa ja käyttäytyä kuin aikuinen ihminen toista aikuista kohtaan eikä vetää jotain säälidraamaa.

        On tosiaan kissa hiiri-keikki kestänyt jo ihan tarpeeks ja näin sun v.moisen kyllästymises, kyllä meni jakeluun, kiitos vain siitäkin, oot tosi hyvä antaan negatiivista käsitystäsi minusta suoraan päin naamaa vääntelemällä pärstääsi. Ja oon kyllä huomannut vaikka kuvittelet et oon joku jälkeenjäänyt kun en hypi sun pillisi mukaan. Ihmettelen miks yleensä mussa ees roikut kun oot niin upea ja korkealaatuinen ihminen?

        Toivottavasti tajuat, et oot kyllästynyt lähinnä itteesi etkä minuun.

        Minä oon oikeasti täysin kyllästynyt suhun koska et v..u usko mitään etkä anna mitään positiivista ja teet sen tarkoituksella et oot yks täys v..u ja vedät vaan pelkkää naama kurtussa huomiohuorausta että saat jotain itsetunnon kohotusta.

        v.u oot typerä ja lapsellinen. Siis onks sulla niin pieni muna, et pelkäät alkaa hommiin mun kans? En keksi enää muuta syytä tohon etäisyyden pitämiseen ja karkuun juoksemisiin. Muistappa, et olisin voinut valita sen toisenkin jolla housut kyllä pullotti kahdenkin edestä.

        n---->m

        sivusta

        p.s tänään kuvittelin et annanpa sulle joululahjaksi mun vanhan kylpyhuoneen harmaan kynnysmaton ja kuvittelin sun ilmettä kun avaat pakettisi mitä oot siis AINA halunnut. Ja arvaappa vaan nauroinko häijysti??? Olis mahtava tapa päättää kaikki meidän väliltä. Pistäiskö pakettiin ja joulun alla voisin tulla ihailevin, kyyneleisin silmin tuomaan lahjani sun mahtavien jalkojesi juureen!!!

        kusipää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten otan selvää, kun pallo on periaatteessa kokonaan toisella? Jos minä alan ottamaan yhteyttä häneen oikeasti irl, ja selviääkin ettei hän ole täällä mitään kirjoitellut, olisi se varsin noloa minulle, ja hän kokisi asian ahdistavana. Ei olisi kivaa kellään.

        Ajattele, vaikka ottaisit häneen yhteyttä ja tulisi selväksi ettei hän ole täällä kirjoitellut ja sitten kuitenkin hän olisi sinusta kiinnostunut? Ja kun sinä olettaisit että hän on kirjoitellut tänne ja menisit hänen tykö, niin osoittaisit olevasi kiinnostunut. Siis kaksi toisistaan kiinnostunutta. Mitäpä siitä tuumailisit?
        Kannattaa kokeilla.

        1 1 = 2 ...../ Helppo yhtälö / Kohtalon sanelema juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän minä.😊

        Tåssäkin 4 keskustelee ristiin rastiin eikä saa mitään selvää enää kukaan ja sitten yksi pallopää tulee vielä tietämään. Niin niin sinuahan täällä kaikki rakastaa kirjoitustaidoton lainaaja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä ihan aina niitä tunnista, jos et varmaan sinäkään... Se on ikävää.

        Kannattaa rekisteröityä ja/tai kirjautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kanssaan juttelisinkin vaikka mistä. Olisi mukava tietää hänestä kaikki, mistä hän pitää ja mistä ei pidä. Mitä suunnitelmia ja haaveita hänellä on... jos vaan tiemme kohtaisivat.

        Miten se tällä onnistuu, kun kukaan ei voi sanoa jos on sivusta. 7 vastaa yhteen kysymyksen eikä kukaan tiedä missä kirjoittaja vaihtuu. Teistä ei ole parosuhteeseen, kun ette pennut selviä nettikeskustelusta. Ei ihme että tuntuu oma kulta täällä olevan kun äly on samaa tasoa kuin kumisaappailla.


      • Anonyymi

        Tämä kommentti oli NAISELTA tyhmeliinit.

        No kun ihastuminen ei aina tapahdu treffeissä. Joissain tilanteissa on vaan ensin tutustuttava enemmän ja kuulosteltava onko toisellakin mielenkiintoa. Just että ei kukaan tunne itseään ahdistelluksi. Sitten tuli se korona ja tutustumiset tyrehtyi ja jäljelle jäi palsta. Muistatteko vielä miten hiljaista kaikkialla oli pahimpaan korona-aikaan, kaikki oli lähinnä kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole leikkiä, harhaa, eikä vedätystä minulla ainakaan. Ihan oikeita tunteita on ja hyvin voimakkaita.

        Älä sitten vastaile muiden puolesta koko ajan. Jos olet vakavissasi älä sotke muiden kirjoituksia koko ajan. Sinä tyrkky olet joka viestiketjussa sotkemassa ja vastailemassa muiden puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot vaan niin epävarma itestäs, ettet uskalla myöntää itsellesi jos joku osoittaa kiinnostusta, jatkat vaan epäilyissäsi kyräilyä kuin joku teini. Muutenhan sun täytyisi uskaltaa tehdä jotain realistista ja kunnioittavaa ja käyttäytyä kuin aikuinen ihminen toista aikuista kohtaan eikä vetää jotain säälidraamaa.

        On tosiaan kissa hiiri-keikki kestänyt jo ihan tarpeeks ja näin sun v.moisen kyllästymises, kyllä meni jakeluun, kiitos vain siitäkin, oot tosi hyvä antaan negatiivista käsitystäsi minusta suoraan päin naamaa vääntelemällä pärstääsi. Ja oon kyllä huomannut vaikka kuvittelet et oon joku jälkeenjäänyt kun en hypi sun pillisi mukaan. Ihmettelen miks yleensä mussa ees roikut kun oot niin upea ja korkealaatuinen ihminen?

        Toivottavasti tajuat, et oot kyllästynyt lähinnä itteesi etkä minuun.

        Minä oon oikeasti täysin kyllästynyt suhun koska et v..u usko mitään etkä anna mitään positiivista ja teet sen tarkoituksella et oot yks täys v..u ja vedät vaan pelkkää naama kurtussa huomiohuorausta että saat jotain itsetunnon kohotusta.

        v.u oot typerä ja lapsellinen. Siis onks sulla niin pieni muna, et pelkäät alkaa hommiin mun kans? En keksi enää muuta syytä tohon etäisyyden pitämiseen ja karkuun juoksemisiin. Muistappa, et olisin voinut valita sen toisenkin jolla housut kyllä pullotti kahdenkin edestä.

        n---->m

        sivusta

        p.s tänään kuvittelin et annanpa sulle joululahjaksi mun vanhan kylpyhuoneen harmaan kynnysmaton ja kuvittelin sun ilmettä kun avaat pakettisi mitä oot siis AINA halunnut. Ja arvaappa vaan nauroinko häijysti??? Olis mahtava tapa päättää kaikki meidän väliltä. Pistäiskö pakettiin ja joulun alla voisin tulla ihailevin, kyyneleisin silmin tuomaan lahjani sun mahtavien jalkojesi juureen!!!

        kusipää.

        Etkä sinä vamppi saa sitä lääkitystä millään kohdalleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten vastaile muiden puolesta koko ajan. Jos olet vakavissasi älä sotke muiden kirjoituksia koko ajan. Sinä tyrkky olet joka viestiketjussa sotkemassa ja vastailemassa muiden puolesta.

        Mä en ole tyrkky. Mä vastaan vaan omasta puolestani. En kommentoi edes hirveästi täällä palstalla. Sun tarkoitus olikin varmaan vaan ärsyttää. Ei onnistu.🙂😛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en itse ainakaan jaksaisi ketään vedättää täällä kuukausikaupalla. Pidän näitä ihmisiä suurimmaksi osaksi hyvin ahdistavina, en pidä (aina) siitä että vietän aikaani täysin järkensä menettäneiden (osa näistä) keskellä. Se että edes pitää näitä tunnepitoisia viestejä vedättämisenä ja troIIauksena kertoo tunne-elämän häiröistä. Kuka jaksaisi sellaista vedättämistä tai leikkiä? Ei kukaan. Kyllä tänne tunteella kirjoittavat on ihan tosissaan tunteissaan. Ne, jotka muuta kuvittelee, kuvittelee.

        Totta ja tunteisiin myös vastataan🤗


    • Anonyymi

      No olettaen että täällä kirjoittavien ikävällä joku nimenomainen kohde on, se voi olla ujous, sopimattomuus, oma elämäntilanne, ajatus yksipuolisuudesta, omien tunteiden selkiintymättömyys jne...

    • Anonyymi

      Joku sellainenkin juttu kuin hot dog. :D kuuma koira!! :DDD

      • Anonyymi

        :D.


    • Anonyymi

      No se kun ossoo suhtautua sinnuun oikein.

      En tiedä mitä ajattelet.

      • Anonyymi

        Eikö ole mun ajatukset sulle yhtään auenneet täällä vai?


    • Anonyymi

      Naista en näe missää, nimen tiedän ei vaan ole yhteystietoja eikä löydy joten eivoi yhteyttä ottaa.

    • "Mikä estää ottamasta yhteyttä oikeassa elämässä?"

      Ujous on esteenä. Varhaisnaisen tehokkain keino, ennen vaatteiden käyttöä, oli parantaa menestystään näyttämällä sukupuolielimiään, paljon tehokkaampi kuin meikkaaminen tai flirttailu, ja olisi edelleenkin, jos ujous ja sosiaalinen yhdenmukaisuuden paine eivät olisi esteenä.

      Ihminen pyrkii varmistamaan myös perääntymisen mahdollisuuden, mikäli ei ole aivan varma onnistumisestaan. Se estää useimmat yritykset. 🌹👀

      • Anonyymi

        Joo tästä olen kärsinyt koko ikäni... Se ei ole mukavaa ollenkaan. Yritän koko ajan päästä ujoudestani eroon kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo tästä olen kärsinyt koko ikäni... Se ei ole mukavaa ollenkaan. Yritän koko ajan päästä ujoudestani eroon kyllä.

        Minäkin olen kärsinyt koko ikäni ujoudesta, mutten kuitenkaan seksuaalisesta ujoudesta. Biologian tuntemus tekee sen liki mahdottomaksi. Luulisin, että muu ujous on sukua ahdistuneisuudelle, josta olen myös aina kärsinyt.

        Samassa veneessä ollaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tästä olen kärsinyt koko ikäni... Se ei ole mukavaa ollenkaan. Yritän koko ajan päästä ujoudestani eroon kyllä.

        Sama täällä ymmärrän hyvin. En kuitenkaan toosaani näyttelis vaikka en ujo olisi ja vaikka olen homo sapiensin geeniperimä. On saattanut toimia😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä ymmärrän hyvin. En kuitenkaan toosaani näyttelis vaikka en ujo olisi ja vaikka olen homo sapiensin geeniperimä. On saattanut toimia😂

        Ei se mikään toosa ole, vaan miehen silmin naisen KAUNEIN, kuin ruusun kukka, mutta kauniimpi. 🌹👀


    • Anonyymi

      Moraali estää. Jos on varattuna ihastunut varattuun, niin tää kaatopaikka on parempi vaihtoehto kuin ottaa yhteyttä.

      • Anonyymi

        no eihän se ihastuminen katso sitäkään, onko toinen varattu. on nämä monimutkaisia asioita. ihmiset tekee kaikesta vielä entistäkin monimutkaisempaa.


      • Anonyymi

        Onko täällä palstalla vonkaaminen sitten moraalisesti hyväksyttävämpää?


      • Anonyymi

        Näin juuri ja voi uskoa ja toivoa, että mielitietty yli kuudesta miljoonasta Suomalaisesta olisi eksynyt samalle tunkiolle lukemaan. Mikä onnenpotku olisi todella löytäisi rakkauden tunnustukset ja niin säästyisi monelta vaivalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä palstalla vonkaaminen sitten moraalisesti hyväksyttävämpää?

        Tietenkin on. Täällä ei sekoita sen toisen elämää, omansa ja oman päänsä kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä palstalla vonkaaminen sitten moraalisesti hyväksyttävämpää?

        Tietysti on. Kaikki on anonyymeja, ei kukaan tiedä oletko varattu vai ei. Ei kukaan tiedä ketä oikeasti kaipaat.


    • Anonyymi

      Digitaalisuudella lienee jotain tekemistä sen oikean kanssa tässä elämässä. Demokratia on osoittanut ettei yhteydet ole kaikkien saatavissa.

    • Anonyymi

      Minulle jäi sinusta käsitys, joka ei ole minulle hyvä. Olen monet kerrat yrittänyt sitä sanoa. Valitettavasti en luota sinuun, olen kanssasi varuillaan, pelkään sanoa ajatuksiani, toivon että et enää häiritse minua. Sain tukea onneksi muualta, ne lähimmät ja sinä kuitenkin pettivät. Olet muille hyvä, mutta et minulle. Ei kyyneliä, bad feelings ja niin edelleen. Valitettavasti ne vuodet ei unohdu, aika parantaa, paljon jo tehnyt, mutta ihmissuhteet eivät ikinä palaudu siihen mitä olivat. Voin paljon paremmin, kiitos uskallukseni tehdä muutoksia, ja kun pääsen eroon vielä muutamasta asiasta niin olen loistossani. Ei ole vihaa, välillä ahdistaa, ja hirveä tahto olisi löytää uusia ihmisiä. Ja on onneksi semmoista tahtia ja elämän iloa, vaikka välillä ahistaa. Luulen että kohta puoli ryhdyn irrottamaam itseäni lisää tästä palstasta.

      • Anonyymi

        Onko tuo ihminen oikeasti olemassa vai onko kaikki palstaharhaa? tehtiinkö sinulle pahaa siis vain palstalla?


    • Anonyymi

      Monet ihastuneet haluaa vaan velloa omissa haaveissaan ja tunteissaan runkkaillen, siinä se toinen, niiden tunteiden herättäjä on pelkkä etäinen sivuroolin vetäjä.

      Kun ihminen on terve hän haluaa luoda mahdollisimman äkkiä kontaktin ja kokea asioita YHDESSÄ sen toisen ihmisen kanssa.

      Monet miehet on nykyään niin lapsellisia ja egoistisia, että oottaa naisen hoitavan ihan kaiken ilman että pitää pallejaan laittaa pölkylle eli riskeerata että nainen sanookin no thanks. Ja monet tuntuu vaativan naiselta alistumista ihan jostain v.un ladbible periaatteesta, hyi h...vetti mitä pelleilyä.

      Sit tuleekin vasta tosi iso NO THANKS.

      Yks mies alkoi jopa veljeileen ihan tuntemattoman toisen miehen kanssa joka oli ensiks ihastunut muhun. Ne sit moikkaili toisilleen ja hymyili ja mulle kyseinen mies ei moikkaillut ja hymyillyt. Tuli fiilis että menis paneen keskenään, ihme veljes-salaliitto. Ite aattelen kyllä ettei random puolitutut mene parisuhteen edelle edes kiinnostusvaiheessa varsinkin vaan sen takia kun on samaa sukupuolta kun ite, tosi noloa käytöstä, tosi epävarmaa ja jäi paskan maku suuhun enkä pannut kumpaakaan.

    • Anonyymi

      Itsehän tuon kirjoitit, Kun tunteet ovat kipattu kaatopaikalle, niin ne ovat sitten siellä eikä enää häiritsemässä.

    • Anonyymi

      Varmaan se kun ei näillä säälittävillä palstakyylillä olisi mitään elämää ilman meidän rakkautta.

    • Anonyymi

      Kyllä minä sitä kohtaamista ja sattumaa koitin ohjailla aika pitkään. Ei mennyt kuten strömsössä tämäkään. Virheistä oppii. Seuraavalla kerralla en tule ainakaan palstalle kun joku mies vie järjen.

    • Anonyymi

      Kyllä se on pillu. Mietipä tarkemmin mitä kyselet.

    • Anonyymi

      Se että on tullut suunnitelmallisesti vedätetyksi joka ikinen kerta irl. Tyhmempikin oppii. Olen halunnut hänen ymmärtävän käytöstäni, mutta en ole ilmeisti siinä onnistunut. Seison silti sanojeni takana ja tunnisteita olen käyttänyt aina hänelle kirjoittaessani, täällä ja siellä. Tiedän hänen ne hoksaavana ihmisenä huomaavan. Turhauttavalta tuntuisi vain tuuleen huudella. Olen huomannut hänen haluavan lopullisesti etääntyä, joten tämä jääköön viimeiseksi yrityksekseni tilanteen selvittämiseksi. Ja miksi täällä? Tämä on osa hänen maailmaansa.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe