Mulla on ollu jo melkein kaks vuotta valkovuotoo, eikä menkat oo vielkä alkanu! Nyt on kolmisen päivää ollu alaselkä ihan sairaan kipeenä, voisko se olla merkki menkkojen alkamisesta? (oon kohta 12.)
Milloin alkaa?
6
743
Vastaukset
- salla13
mullakin oli kaks vuotta valkovuotoo ja sitte alko menkat, siis ei oo mitää hätää. älä vaa luule että ne on kivoja, paitsi jos ei menkkoja tuu ni sit ei voi saad vauvoja
- meby
Menkat alkaa, kun tyttö painaa n. 47 kg. mut tietty syy voi olla mikä tahansa. Yksilöllistä.
- geahio
Ei noita painorajoja kannata pahemmin uskoa, mä en painanu läheskään niin paljon. Tietysti jos on todella laiha niin kehitys ei käynnisty kunnolla. Tohon alkuperäiseen kyssäriin, en kyllä huolestuis, mulla tais valkovuotoa tulla ihan useampi vuosi ennen ku menkat alko...
- ele
Mä olin alle 40 varmaan tai jotain sinne päin. nyt oon melkein 17 ja pinan n.45(/155) kiloo.
- ele
Itseasiassa mulla tais alkaa itellä just 12 vuotiaana.....isomman kokoisilla voi alkaa jo 11 vuotiaana ellei sitten voi alkaa jopa 10 vuotiaana...en oo varma. Valkovuoto alko varmaan tollon samoihin aikoihin ku sulla...eli n. kaks vuotta tai kolmevuotta eteenpäin....
- -mie-
kiitos teille:) oon nyt jotain 37 kg ja pituus 148..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856