Veromyynnit alkavat

Anonyymi

Taas se aika vuodesta kun kurssit tippuu yleisesti joulukuun loppua kohti. Myykää osuutenne pois vain suosiolla. Lappu kuin lappu. Tässä isommat sijoittajat koittaa pelata vaan tappioita itselleen voittojen edestä riippuen mikä lappu tappiolla sattuu olemaan.

T. vinkkivinkki

8

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi sijoitustappiohyvityksen saamiseksi pitäisi myydä halvalla?
      Verottaja hyvittää 30% ... Muu osa tappiosta menee omasta pussista.

    • Anonyymi

      Niin, ajatella millaisen määrän saisi verovähennyksiin - mahtavaa.
      Oikeasti niinhän se useimmiten on, että aina talvella tulee joka tuutista niitä surkeimpia uutisia ja kaikki tuntuu menevän päin männikköä.
      Kevään ja kesän tullen alkaa taas positiiviset jytkyt ja ei niin haittaa, vaikka talokin sortuisi kun ulkonakin taas tarkenee.
      Nyt kannattaa päinvastoin tankata, niin että napa rutisee ja nauttia kesällä nousevista käyristä.

    • Anonyymi

      Joulun 2018 romahduksen jälkeen oli sijoitustappiota helppo summa 9444e
      Verottaja hyvitti 2933e ja loppu oli ihan oikeata itse maksettavaa tappiota

    • Anonyymi

      Kun hinta on alimalla tasolla on syytä ostaa. Myydä pitää silloin kun hinta on korkealla.
      Mutta toki jokainen oikeasti sijoittaja tämän tietää.
      T. eivinkkivinkki

    • Anonyymi

      Verot minivoitava vaikka miten kalliiksi tulisi !

    • Anonyymi

      Piru kun ei ole miinusta ollenkaan, ei voi myydä mitään tappio-osakkeilta. Mätkyjä varmaan pukkaa. Ne Bildenbergit ja muut Rotenbergit veivaa joka päivä 6 prossaa ylösalas tekno-osakkeita, kyllä nyt tulee valitulle kansalle voittoja, kun ne saa joka päivä useita prosentteja korkoa miljardisalkkuunsa.

    • Anonyymi

      Kannattaa viimeistään myydä heti osinkojen jälkeen, kurssit tulee tippumaan vähintää n 30 % ,itse jo myin kaikki lihoiks.

    • Anonyymi

      Jeesus tahtoo antaa syntisi anteeksi. Jumalalla on paljon hyvää annettavana. Hän on rikas antaja kaikille, jotka huutavat häntä avuksi. “Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.” Room. 10:13

      Maailmallisten rikkauksien petolliset houkutukset ja kaikenlaiset himot vievät ihmisen turmioon ja kärsimykseen. Usein tiedämme jo etukäteen, että maallinen omaisuus ei tee autuaaksi. Mutta silti alamme luottamaan siihen ja jopa pelkäämään sen menetystä, vaikka voimmehan kuolla minä päivänä hyvänsä. “Mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omakseen koko maailman mutta saisi sielulleen vahingon?” Markus 8:36

      Rahanhimo on kaiken pahan juuri. Mitä Jeesus sanoi mammonan palvelemisesta? “Ei kukaan voi palvella kahta herraa, sillä hän joko vihaa toista ja rakastaa toista tai on uskollinen toiselle ja halveksii toista. Ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa.” Matteus 6:24

      Jeesus sanoi, että joka uskoo Häneen, sillä on iankaikkinen elämä. Jeesus kantoi syntivelkamme kun hän kuoli syntiemme puolesta ristillä ja sen jälkeen Hän nousi ylös Taivaaseen.

      Johannes 3:16 “Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

      Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon. Älä siis menetä toivoasi, vaan lähesty Herraa rukoillen niin saat varmasti avun oikeaan aikaan.

      Joel 2:13 “Repäiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, palatkaa Herran, teidän Jumalanne, luo. Hän on armahtava ja laupias, pitkämielinen ja hyvin armollinen, ja hän katuu pahaa.”

      Tässä on lyhyt rukous.

      “Herra Jeesus, ole minulle syntiselle armollinen. Auta uskomaan ja luottamaan Sinuun. Kiitos kaikesta mitä olet tehnyt minun ja perheeni hyväksi. Aamen. “

      Katsohan täältä lisää https://jeesusonherraturku.wordpress.com/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe