Oulun käräjäoikeus vangitsi tiistaina nivalalaisen miehen todennäköisin syin epäiltynä taposta.
25-vuotiaan miehen epäillään ampuneen lauantaina haulikolla 29-vuotiaan miehen, joka oli Kalajoelta. Uhri kuoli tapahtumapaikalla saamiinsa vammoihin.
Aseena epäillyssä henkirikoksessa oli käytetty haulikkoa.
Poliisi kertoo tiedotteessaan, että epäilty ja uhri tunsivat toisensa. Molemmat olivat olleet alkoholin vaikutuksen alaisina. Esitutkinnassa on käynyt ilmi, että he olivat tapelleet hetkeä ennen ampumista.
Epäilty myöntää ampuneensa laukauksen, mutta kiistää tahallisen henkirikoksen. Poliisi selvittää yhä teon motiivia.
Teko tapahtui omakotitalon piha-alueella. Keskipohjanmaa-lehti uutisoi, että epäilty ja uhri olivat kuuluneet samaan kapakkaseurueeseen.
Kommenttia: Joka kerta nämä typerät rikosuutiset kerrotaan samoin sanakääntein ja yhtä typerällä tavalla. Seuraavassa sama uutinen referoituna järkevämpään kerronta muotoon:
Oulun käräjäoikeus vangitsi tiistaina nivalalaisen miehen ryyppykaverinsa taposta.
25-vuotias miehen ampui lauantaina haulikolla 29-vuotiaan miehen, joka oli Kalajoelta. Uhri kuoli tapahtumapaikalla saamiinsa vammoihin.
Aseena henkirikoksessa oli käytetty haulikkoa.
Poliisi kertoo tiedotteessaan, että sekä ampuja, että uhri tunsivat toisensa. Molemmat olivat olleet alkoholin vaikutuksen alaisina. Esitutkinnassa on käynyt ilmi, että he olivat tapelleet hetkeä ennen ampumista.
Tekijä myöntää ampuneensa laukauksen, mutta kiistää tahallisen henkirikoksen. Poliisi selvittää yhä teon motiivia.
Teko tapahtui omakotitalon piha-alueella. Keskipohjanmaa-lehti uutisoi, että tekijä ja uhri olivat kuuluneet samaan kapakkaseurueeseen.
Lisättävää: kas kun ei koskaan kirjoiteta, että uhria epäillään uhriksi joutumisesta. 🤣
Mies ampui toisen miehen haulikolla
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499