Eli olin kaverini kanssa menossa espooseen ostamaan nuuska olimme juuri tulleet bussi asemalle jossa meitä odotti nuuskaan myyjät noin 13-15vuotiaita poikia annoimme myyjälle rahat ja ne antoivat nuuskat kävelimme pois bussi pysäkiltä kunnes meitä seurasi yksi poika joka oli mukana myymässä nuuskaa hän sanoi meille että antakaa nuuskat takaisin sanoimme että miksi sitten hän vilautti puukkoa joten annoimme nuuskat paniikissa pojalle ja lähdimme jouksemaan pois päin bussi pysäkiltä sitten sain viestin nuuskan myyjältä snapchatissa viestissä luki näin jos vasikoitte kaveristani aiomme tappaa sinut ja sinun yståväsi olin vielä ennemmän paniikiissa viestistä.sitten pääsimme metrolla kotiin olin helpottunut nytten en tiedä kannataisiko tästä poliisille
Minut ryöstettiin puukkola ja uhattiin tappaa
7
1287
Vastaukset
- Anonyymi
Kysykää poliisilta kannattaako ilmoittaa poliisille. Se mitä he vastaavat niin toimikaa sen mukaan.
- Anonyymi
Kundit lähti harmaille teille ja pikkuinen räkänokka ryösti yksinään.
Mitä tästä opimme =D - Anonyymi
Sellaista se on tuo rikollinen kaupanteko. Siinä voi vähän joutua miettimään, että mitä suojaa yhteiskunnalta kannattaa odottaa, jos ryhtyy laittomaan tuontitavaraan...
- Anonyymi
Kaikki sinisellä kirjoittavat voivat yrittää salaliittolokeroon. Mutta ei se automaattisesti onnistu.
- Anonyymi
Joskus kaks kakaraa yritti ryöstää minut. Puukko niilläkin oli mutta latasin nyrkillä naamaan saman tien sitä puukkopoikaa. Se tipahti heti ja sitä toista aloin myös lyömään ja se sai phasti turpaan. Potkin sitä toista vielä naamaan ja lähdin pois. Tuskin ihan heti pääsivät ryöstöjä harrastamaan.
Kerran myös yhdellä grillillä yks tyyppi yritti ryöstää minut. Kävi ekaksi käsiksi joten joudun puolustautumaan ja hakkasin tyypin siihen paikkaan. - Anonyymi
minut ryösttiin puukolla uhaten mutta olin itse myymässä pipoa ja niksapussi kiekkoa, minulta otettiin ne ja myöhemmin laittoi snapchatissa viestillä ”jos aijoit vasikoida tapetaan sut”
- Anonyymi
Nyt aiotaan tehdä lisää pakkomuuttajia hallituksen toimesta.
Asumistukia aiotaan leikata eläkeläisiltä.
Ulkomailla asuvien eläkeläisten kansaneläkkeen maksu aiotaan lopettaa, se on nyt hallituksen tappolinjallalistalla.
Ihmisillä pakkomuutto edessä.
Eläkeläisten asumistukia aiotaan leikata, EU- vapaan asumisoikeuden ja liikkuvuuden vastaisesti, se on nyt tappolinjalla.
Ihmisillä pakkomuutto edessä, vammaisilla, heikoilla ja sairailla ihmisillä, ja vanhuuden heikoilla iäkkäillä suomalaisilla.
Aikooko hallitus pystyttää ruumiskontteja asunnoiksi pakkomuuttaville?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990