Minut ryöstettiin puukkola ja uhattiin tappaa

Eli olin kaverini kanssa menossa espooseen ostamaan nuuska olimme juuri tulleet bussi asemalle jossa meitä odotti nuuskaan myyjät noin 13-15vuotiaita poikia annoimme myyjälle rahat ja ne antoivat nuuskat kävelimme pois bussi pysäkiltä kunnes meitä seurasi yksi poika joka oli mukana myymässä nuuskaa hän sanoi meille että antakaa nuuskat takaisin sanoimme että miksi sitten hän vilautti puukkoa joten annoimme nuuskat paniikissa pojalle ja lähdimme jouksemaan pois päin bussi pysäkiltä sitten sain viestin nuuskan myyjältä snapchatissa viestissä luki näin jos vasikoitte kaveristani aiomme tappaa sinut ja sinun yståväsi olin vielä ennemmän paniikiissa viestistä.sitten pääsimme metrolla kotiin olin helpottunut nytten en tiedä kannataisiko tästä poliisille

7

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysykää poliisilta kannattaako ilmoittaa poliisille. Se mitä he vastaavat niin toimikaa sen mukaan.

• Anonyymi

Kundit lähti harmaille teille ja pikkuinen räkänokka ryösti yksinään.
      Mitä tästä opimme =D

• Anonyymi

Sellaista se on tuo rikollinen kaupanteko. Siinä voi vähän joutua miettimään, että mitä suojaa yhteiskunnalta kannattaa odottaa, jos ryhtyy laittomaan tuontitavaraan...

• Anonyymi

Kaikki sinisellä kirjoittavat voivat yrittää salaliittolokeroon. Mutta ei se automaattisesti onnistu.

• Anonyymi

Joskus kaks kakaraa yritti ryöstää minut. Puukko niilläkin oli mutta latasin nyrkillä naamaan saman tien sitä puukkopoikaa. Se tipahti heti ja sitä toista aloin myös lyömään ja se sai phasti turpaan. Potkin sitä toista vielä naamaan ja lähdin pois. Tuskin ihan heti pääsivät ryöstöjä harrastamaan.

Kerran myös yhdellä grillillä yks tyyppi yritti ryöstää minut. Kävi ekaksi käsiksi joten joudun puolustautumaan ja hakkasin tyypin siihen paikkaan.

• Anonyymi

minut ryösttiin puukolla uhaten mutta olin itse myymässä pipoa ja niksapussi kiekkoa, minulta otettiin ne ja myöhemmin laittoi snapchatissa viestillä ”jos aijoit vasikoida tapetaan sut”

• Anonyymi

Nyt aiotaan tehdä lisää pakkomuuttajia hallituksen toimesta.

Asumistukia aiotaan leikata eläkeläisiltä.

Ulkomailla asuvien eläkeläisten kansaneläkkeen maksu aiotaan lopettaa, se on nyt hallituksen tappolinjallalistalla.
      Ihmisillä pakkomuutto edessä.

Eläkeläisten asumistukia aiotaan leikata, EU- vapaan asumisoikeuden ja liikkuvuuden vastaisesti, se on nyt tappolinjalla.

Ihmisillä pakkomuutto edessä, vammaisilla, heikoilla ja sairailla ihmisillä, ja vanhuuden heikoilla iäkkäillä suomalaisilla.

Aikooko hallitus pystyttää ruumiskontteja asunnoiksi pakkomuuttaville?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2918
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      475
      2249
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1582
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1326
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1188
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      903
    7. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      834
    8. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      30
      832
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      786
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      767
    Aihe