Edelleen hulluus jatkuu Suomessa eli ei muutosta Ylen ja keltaisen lehdistön toiminnassa.
Toivon ,että tämä otetaan aikanaan tutkinnoissa raskauttavana asianhaarana huomioon kun kyseessä on ihmisen elämä.
Siis kyseessä on rokotepassi valhe ja se täysi valhe .
Syy:Ìhmisille tahallaan järjestelmällisesti tarkoituksen mukaisesti annetaan väärää tietoa ja rokote passikin ,että rokotettu järjestelmällisesti levittää korona tautia.Tämä asia on jo selvä ,että rokotetut nyt levittävät tautia.
Tauti siis leviää rokotettujen toimesta ja syy median toimesta kerta kerran jälkeen kaadetaan rokottamattomien niskaan.
Tämä median toiminta on sellaista ,että uusien puolueiden aikana tulevaisuudessa on syytä lakkauttaa yle ja lehdistö ,joka tarkoitushakuisesti on saanut tämän tilanteen aikaan.
Tämä suuri valhe voi olla katastrofi medialle ja tälle valtiolle jatkossa.
Kansa on tajunnut valheen ja toivon ,että ne miljoonat ,jotka ovat tajunneet viimein asian näyttävät ja tulevat esiin ,että moinen valheen syöpä tästä valtiosta saadaan leikattua irti.
Rokotus valhe jatkuuuuuuuuu...
2
858
Vastaukset
- Anonyymi
Uiuiui.
- Anonyymi
Hyvä linkki samasta aiheesta:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17308953/thl-kiiruhti-sensuroimaan-halyttavat-sairaalatiedot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808236
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264438- 504048
- 503175
- 513086
- 502840
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262506- 312009
- 291986
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381923