On kiva kun muuttaa porukkaa Lapinlahdelle mutta täällä ei kaivata huijareita eikä valehtelijoita,. Lainasin muuttoon henkilöauton peräkärryä yhdeksi päiväksi mutta kärri ei palautunut minun pihaan vaan minun piti itse noutaa kärri nerkooniementien ajokaistalta,, oli rikottu aisamutkalle sekä etulaidan kulma. Vuokralaiset väittävät vaan että vauhdissa kippilukot auvenneet ja kärri jäi tielle? Eivät tunusta rikkoneen mitään eivätkä korvaa mitään.. Poliisille tehty rikosilmoitus mutta ei käy rikoksen piiriin konstaapeli soitti rikkojille ja yritettiin sovittelua,, lupasi soittaa ja sopia mutta soitto ei ole kuulunut.. Soitin taas poliisille että viedään asiaa eteen päin,, ilmoitus tehty mutta muuhun ei poliisi ryhdy kun eivät ole rikkoneet tahallaan kärriä,, laki muuttunut viimekesänä. Mitä voidaan tästä päätellä otetaan vaan toisen omaisuutta rikotaan mutta ei tahallaan,, niin ei tarvitse korvata mitään vahinkoa!!!! IHAN VITUN PERSEESTÄ TÄMÄ SUOMEN RIKOS OIKEUS...
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.384929- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei203729- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581