Tässä hyvä otsikko

Anonyymi

Miksi tuo maalittaja saa vaikuttaa palstan keskusteluavauksiin?
Mitä suomi24 oikein kannattaa? Loukkaajia ja henkilökohtaisten asioiden levittelijää? Uusia avauksia poistetaan, mitään muuta ei siis saa täällä keskustella kuin vain MM:stä?

Juuri olemme lukeneet, miten mielenterveyden puute on vienyt sivullisten henget surullisissa perhesurmissa. Ja Saarijärvi-sivulla on vain vaarallista ja häijyä maalitusta.

30

926

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Jos tämä poistetaan, sitten tiedetään kuka on kaiken takana.

      • Anonyymi

        Vastauksia annettu yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksia annettu yksi.

        Jännää elä revi pöksyjäs


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko hän saarijärveltä lähtöisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän saarijärveltä lähtöisin

        Ei. Uutinen kertoo yleensä väkivaltatapauksista, joita on nyt ollut aivan liikaa. Kun mielenterveys pettää, tulee jokaisen lähellä olevan olla varuillaan. Omaisen, kaverin ja tutun. Jopa naapurin tai kylän raitilla taaplaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän saarijärveltä lähtöisin

        Ei tämä, mutta oliko Porvoon perhesurmatalo jotenkin yhteydessä Saarijärveen? Joku aikaisempi omistuskuvio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä, mutta oliko Porvoon perhesurmatalo jotenkin yhteydessä Saarijärveen? Joku aikaisempi omistuskuvio?

        Runeberg asui kyseisessä talossa vuosia. Ja koska asui myös Saarijärvellä, asiayhteys on.
        Ei muuta.


    • Anonyymi

      Vihakirjoituksia ja henkilökohtaisia asioita ei ole lupa levitellä sosiaalisessa mediassa.

      • Anonyymi

        Ei edes murhainfossa, saati tällaisilla yleisillä keskustelupalstoilla.
        Tämä sivu onkin ollut melkoinen rimanalitus muihin paikkakuntajuttuihin verrattuna. Muualla puhutaan asioista, täällä pilkataan ja vielä vanhaa ikäihmistä. Hävettävää toimintaa.


      • Anonyymi

        Vaan saarijärvi on hönöjä täynnä jotka sitä tekee yllätys yllätys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan saarijärvi on hönöjä täynnä jotka sitä tekee yllätys yllätys

        Voihan se niinkin olla, mutta iso osa täällä hönilevistä on ulkopaikkakuntalaisa, joilla on vinoutunut mielenkiinto Saarijärven asioita kohtaan. Kuten edellinenkin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se niinkin olla, mutta iso osa täällä hönilevistä on ulkopaikkakuntalaisa, joilla on vinoutunut mielenkiinto Saarijärven asioita kohtaan. Kuten edellinenkin.

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa

        Ja näköjään taas ilmaantui palstan päähönö "eetteriin". Voi onnetonta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes murhainfossa, saati tällaisilla yleisillä keskustelupalstoilla.
        Tämä sivu onkin ollut melkoinen rimanalitus muihin paikkakuntajuttuihin verrattuna. Muualla puhutaan asioista, täällä pilkataan ja vielä vanhaa ikäihmistä. Hävettävää toimintaa.

        Saarijärven sivut eivät eroa mitenkään muiden kuntien sivuista. Julkisuudessa esiintyneiden ihmisten (poliitikot, taiteiliat jne.) asioista saa puhua ja kirjoittaa hyvin vapaasti, jos tiedot pitävät paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saarijärven sivut eivät eroa mitenkään muiden kuntien sivuista. Julkisuudessa esiintyneiden ihmisten (poliitikot, taiteiliat jne.) asioista saa puhua ja kirjoittaa hyvin vapaasti, jos tiedot pitävät paikkansa.

        Pahantahtoinen maalittaminen ei ole sopivaa missään, ei netissä eikä arkielämässä.
        Tämä outo kummajainen, joka aina ja aina jaksaa jauhaa jotain 60-luvulla tapahtuneita asioita kansakoulussa ei ole tervepäinen. Ja hänelle ei riitä yksi henkilö mollattavaksi, ei, vaan pitää vetää lokaan koko suku. Kauan haudan levossa jo olleet arvostetut henkilöt.
        Ihmisen henkilökohtaiset asiat eivät kuulu tällaisille palstoille. Ei millään muotoa, ei vaikka kuinka harmittaisi olla saanut lemput kaveripiiristä JO 1965.
        Piipaa-tyyppi.


    • Anonyymi

      Olen vasta muuttanut paikkakunnalle, olen jo ikäihminen ja vanhuuseläkeläinen. Luulin, että täällä on turvallista asua vanhana, vaikka ei kuulukaan paikallisten joukkoon. Nyt olen alkanut katua muuttoa, koska olen ruvennut pelkäämään näitä mielenvikaisia vihapuheen suoltajia. Pahan lietsominen on kamalaa.

      • Anonyymi

        Vaan kun se on totta että saarijärvellä asuu sisäänpäin lämpiäviä juntteja jotka ei osaa muuta kuin jauhaa p..... aa ja kytätä toisten tekemisiä..
        Muuta ihmeessä pois ja joutuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun se on totta että saarijärvellä asuu sisäänpäin lämpiäviä juntteja jotka ei osaa muuta kuin jauhaa p..... aa ja kytätä toisten tekemisiä..
        Muuta ihmeessä pois ja joutuin

        Surullista.
        Ehkä paha kello kuuluu hyvää kauemmaksi ja toiset muuttajat valitsevat ihan toisen kunnan.


      • Anonyymi

        Kyllä niitä varmaankin on kaikkialla, mutta pienellä paikkakunnalla ne korostuu, olen itsekin laittanut merkille, että parempi käydä kysymässä juoruajilta mitä minulle kuuluu? Vaikka en ole kenenkään kanssa muuta kuin hyvän päivän tuttu, mutta mitä noista takanapäin puhujista välittää, elelee omaa elämäänsä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitä varmaankin on kaikkialla, mutta pienellä paikkakunnalla ne korostuu, olen itsekin laittanut merkille, että parempi käydä kysymässä juoruajilta mitä minulle kuuluu? Vaikka en ole kenenkään kanssa muuta kuin hyvän päivän tuttu, mutta mitä noista takanapäin puhujista välittää, elelee omaa elämäänsä👍

        Näinhän se on. Uusia naamoja kytätään ja ei ne vanhatkaan tutut ole pahan puhumisesta suojassa. Joskus kyllä jään miettimään että miksi näin. Jos täällä on yksilö ja ihan tavan kansalainen silmätikkuna, on muualla enemmän kuntapoliitikot ja virkahenkilöt. Ihan normipäätöksistä keskustellaan ja ollaan valppaita puolustamaan omaa asuinympäristöä. Hyvä niin, ettei asukkaat unohdu.

        Jos näkee tai kuulee jotain kiusattavan iästä riippumatta, eikun heti puuttumaan. Yhtään liekaa ei saa antaa niille tyypeille. Joukossa tyhmyys tiivistyy, näinhän viisaasti sanotaan.
        Ja hyvä on muistaa myös sanonta: Kenen kanssa kaveeraat, sellainen olet. Hyvässäkin :)


    • Anonyymi

      Saarijärvelle on valmistumassa hienoja senioriasuntoja ja luulisi vanhusväestön olevan tervetullut niihinkin. Siksikin pitää pitää kunnan linja ystävällisenä asujiin ja muuttajiinkin ilman ikärasismia ja vihapuhetta. Jos joku, niin yksinasuva ikäihminen pelkää väkivaltaa, eikä siitä kirjoittelu tällaisilla palstoilla ole koskaan ok.
      Jokainen kuluttajan euro on tarpeen jotta kaupunki pysyy edes jollain tavalla pystyssä.

      • Anonyymi

        Perähikiällä ei osata olla ihmisiksi


      • Anonyymi

        Ja avohoito tapauskin kantaa kortensa kekoon


    • Anonyymi

      YK:n naisiin kohdistuvan väkivallan vastaista päivää vietetään maailmanlaajuisesti torstaina 25.11. Kampanja puolustaa naisten ihmisoikeuksia, ruumiillista koskemattomuutta ja oikeutta väkivallattomaan elämään.

      - Hyvä muistaa meidän kaikkien!

      • Anonyymi

        Varsinkin saarijärven junttien


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe