Mistä tunnistaa toinen lesbo/bi?

Anonyymi

Miten sen voi tietää jos suoraan kysyminen on liian pelottavaa? Lyhyet kynnet? Pään nyökkäys? Miten voi antaa vinkkiä naiselle kenestä pitää, ilman että sanoo suoraan? Ja mistä tietää milloin joku haluaa olla vain kaveri ja milloin enemmän?

41

1256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hiukset, kynnet, habitus ei takaa eikä alleviivaa minun mielestä yhtään mitään kenenkään seksuaalisuudesta. En ole asiantuntija todellakaan tässä. Mutta selkein minunkin taajudelleni ymmärrettävää on avoin flirtti, selkeä kiinnostuksen näyttäminen ilmein ja intensiivinen katsekontakti yhdistettynä.

      Miten nyt osoitetaan kiinnostusta, ehkä jokainen osaa mielessään kuvittaa tämän. Tai jotkut sanoo, että laita käsi kädelle, jos toinen vetää käden pois kädestäsi, niin häntä ei kiinnosta tai hän vetäytyy muuten, mutta ymmärtää viestin? Paha sanoa toimiiko?

      Mutta siis itse vilkuilusta tms. arastellen en ymmärrä mitään enkä kiertelystä ja kaartelusta.

      Ja ihan suoraan sanominenkin, että olen kiinnostunut sinusta, jolloin mä ainakin vastaisin tuohon kysymyksellä, että kaverina vai kumppanina? Kaverina platonisesti vai intiimimmin? Kehtaisin kysyä. Huumoriksi voi kääntää, jos näyttää että toinen järkyttyy.

      Mulla on häilyvä ja huono homotutka, enkä helposti tunge itseäni kenellekkään tyrkylle. Mieluusti teen tuttavuutta kaverina, jossain kohtaa sen sitten kertoo tavalla tai toisella, jos kiinnostuu toisesta tai huomaa kiinnostumista toisen suunnalta. Kun se tuntuu "turvallisen tuttavalliselta" asiasta sanoa.

      Ehkäpä kokeneet konkarit tietää neuvoa paremmin, mutta tässä jotain mitä tuli mieleen.

    • Anonyymi

      Kannatan suoruutta ja keskustelun avaamista. Epämääräiset vihjailut/vilkuilut/vakavalla naamalla tuijottelu eivät kerro juuri mitään, millä aikein ollaan liikenteessä. Saa kysyä suoraan, itsekin haluun tietää ja varmistaa kiinnostavan naisen suuntautumisen, ei mene turhaa aikaa jonkun uteliaan ja tylsistyneen ei-lesbon piristämiseen mun aikaani ainakaa.

      • Anonyymi

        No sanotaanko että "ihastuin ensi silmäyksellä"... Siis sillä tavalla et heräsi mielenkiinto ja haluisin tutustua. Olen huono kirjoittelemalla selittelemään mitään. 😔
        Enkä ole kiinnostunut miehistä joten ei pelkoa et hakisin vain jotain piristettä tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanotaanko että "ihastuin ensi silmäyksellä"... Siis sillä tavalla et heräsi mielenkiinto ja haluisin tutustua. Olen huono kirjoittelemalla selittelemään mitään. 😔
        Enkä ole kiinnostunut miehistä joten ei pelkoa et hakisin vain jotain piristettä tms.

        Ja niin, en ole tän ketjun aloittaja. ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin, en ole tän ketjun aloittaja. ☺️

        No, ei kannata kertoa heti aluksi ihastumisesta ensi silmäyksellä. Miten olis joku pieni kehu, josta huomaat miten reagoi. Voithan sanoa myös jotain "vaikutat kiinnostavalta jne" ja ehdottaa tekemistä/treffejä/kahvia. Paha sanoa kun en tilannettas tiedä ja kuinka tuttu nainen on kysees.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei kannata kertoa heti aluksi ihastumisesta ensi silmäyksellä. Miten olis joku pieni kehu, josta huomaat miten reagoi. Voithan sanoa myös jotain "vaikutat kiinnostavalta jne" ja ehdottaa tekemistä/treffejä/kahvia. Paha sanoa kun en tilannettas tiedä ja kuinka tuttu nainen on kysees.

        Mun kohdal ei oo koskaan ollut kyse siitä et olisin kaapissa tai olisin vaan kokeilunhaluinen.

        Kaikki ongelmani liittyy ihan muihin asioihin ja omaan epävarmuuteen.


    • Anonyymi

      Jään seuraamaan keskustelua. Minusta ei ainakaan päälle näy mitään vihjeitä, oon naisellisen ja huolitellun näköinen. Keskustellessa oon kuitenkin lievästi flirttaileva. Kehun sopivassa yhteydessä jotain toisen ominaisuuksia mutta en tyrkytä, jos ei bumerangi palaa niin on helppo jatkaa kaverilinjalla ilman että kumpikaan menettää kasvojaan. Silti välillä tulee kysyttyä lähteekö joku uusi tuttavuus vaikka lenkille ja huomaa että siitä alkaa puhlinhiljaisuus vaikka mielessä oli sillä kertaa vain tepastelu...

    • Anonyymi

      Niin ei voi suoraan ulkoisesta olemuksesta sanoa. Minulla on muutama huvin lesbon iloinen kaveri, lyhyt tukka ja pukeutuu todella "miehisesti" ja ensi oletus voisi olla että selvä lesbo, mutta ovat HYVIN heteroita ja naimisissa miehen kanssa.

      Joku pieni sateenkaari merkki löytyy mahdollisesti lesboilta... Mutta se ei tietenkään 100% tarkoita että henkilö kuuluisi siihen vähemmistöön.

      Eli ei varsinaisesti ole mitään merkkejä, juttelemalla voi selvitä.

    • Anonyymi

      Mä en oikein hahmota, miksi se pitäis jotenkin ulkonäöstä tai muuten mystisesti feromoneista aistia. Ihan kuin miehet varmistelis moneen kertaan, että onhan toi nainen varmasti hetero, kun sille käyn ehdottelemaan sitä sun tätä. Minä ihan kysyn suoraan, että lähtisitkö treffeille. En mitään, että lähdetkö kahville tai lenkille, koska sitten voi jäädä arpomaan, että halutaanko kaveripohjalla tavata vai miten. Daami vastaa sitten mitä vastaa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, hienoa olis ettei tarttis jäädä arpomaan onko treffit kyseessä. 😏


    • Anonyymi

      Siitä että käyttäytyvät joskus liiankin asiallisesti tai jopa etäännyttävästi, jos omasta mielestään tunnistavat kaltaisensa.

      • Anonyymi

        Heh, jos tuo pitää paikkansa, niin ihastukseni käyttäytyi juuri noin. Ja hän on heteronainen. Pitäiskö nyt tulkita kumminkin, että hän oli kuitenkin kiinnostunut? Vaiko mitä?

        🥴


      • Anonyymi

        "Liiankin asiallisesti tai jopa etäännyttävästi"? Miten tämä voi olla minkäänlainen merkki mieltymyksistä? En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, jos tuo pitää paikkansa, niin ihastukseni käyttäytyi juuri noin. Ja hän on heteronainen. Pitäiskö nyt tulkita kumminkin, että hän oli kuitenkin kiinnostunut? Vaiko mitä?

        🥴

        Mistä tiedät että hän on hetero? Oletko kysynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että hän on hetero? Oletko kysynyt?

        Juu, kertoi ihan itse olevansa hetero. Jos olisin transmies miehekkäällä vartalolla, ei olis niin paha ongelma, mutta kun olen nainen naisen vartalolla, niin en kiinnosta.

        🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, kertoi ihan itse olevansa hetero. Jos olisin transmies miehekkäällä vartalolla, ei olis niin paha ongelma, mutta kun olen nainen naisen vartalolla, niin en kiinnosta.

        🥴

        Eipä siinä mitään. Elämä jatkuu. Pitää vaan pyyhkiä hänet päästä pois pysyvästi.

        🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liiankin asiallisesti tai jopa etäännyttävästi"? Miten tämä voi olla minkäänlainen merkki mieltymyksistä? En ymmärrä.

        Tai ehkei mieltymyksestä mutta jonkinlaisesta tunnistamisesta ja alkaa käyttytymään oudosti sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ehkei mieltymyksestä mutta jonkinlaisesta tunnistamisesta ja alkaa käyttytymään oudosti sen takia.

        Ehkäpä se voi johtua huonosta itsetunnosta ja ahdistuu kun ei uskalla/osaa näyttää kiinnostustaan.
        Mä kyllä ymmärrän tuonkin puolen. Se voi lamauttaa täysin jos ei pysty ilmaisemaan kiinnostustaan vaikka kuinka haluaisi. Jos kokee itsensä mitättömäksi niin onhan se vaikea ajatella et toinen vois olla kiinnostunut itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä se voi johtua huonosta itsetunnosta ja ahdistuu kun ei uskalla/osaa näyttää kiinnostustaan.
        Mä kyllä ymmärrän tuonkin puolen. Se voi lamauttaa täysin jos ei pysty ilmaisemaan kiinnostustaan vaikka kuinka haluaisi. Jos kokee itsensä mitättömäksi niin onhan se vaikea ajatella et toinen vois olla kiinnostunut itsestään.

        Kuulosta ikävältä tuo "kokee itsensä mitättömäksi niin onhan se vaikea ajatella et toinen vois olla kiinnostunut itsestään".

        Sitä kun voi olla toiselle kaikkea hyvää ja kaunista kaikin tavoin, kun vaan uskaltaa päästää toisen lähelleen ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä se voi johtua huonosta itsetunnosta ja ahdistuu kun ei uskalla/osaa näyttää kiinnostustaan.
        Mä kyllä ymmärrän tuonkin puolen. Se voi lamauttaa täysin jos ei pysty ilmaisemaan kiinnostustaan vaikka kuinka haluaisi. Jos kokee itsensä mitättömäksi niin onhan se vaikea ajatella et toinen vois olla kiinnostunut itsestään.

        Minulla on ollut tämä tilanne erään ihanan naisen suhteen. Ollaan tavattu useamman kerran ja hän on tehnyt aloitteen (halunut tutustua, flirtannut). Jostain käsittämättömästä syystä en ole saanut suutani auki puhumattakaan että olisin flirtannut takaisin. Hän on kuitenkin jää yt korvieni väliin, enkä tiedä nyt mitä tehdä. Nähdään luultavimmiten ensi vuoden alussa ja koen että minun on pakko kerätä itseni ja puhua hänelle ajatuksistani ja tuntemulsistani. En tiedä jos löydän sanoja, mutta ehkä löydän niitä..


    • Anonyymi

      Juuri sellainen lesbo pään nyökkäys!

      • Anonyymi

        Eli tämä on juttu!! Voi kun oisin tämän tiennyt. Eräs kenestä tykkään teki tämän minulle ja minä vaan punastuin ja hymyilin kun en tajunnut tämän olevan joku juttu 🙈


      • Anonyymi

        Mitä? Minkälainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä? Minkälainen?

        Vähän hankala selittää. Tavallaan samanlainen kuin tervehdys nyökkäys mitä vanhemmat miehet tekee. Englanniksi saattaa löytää lesbosta head nod jotain juttua. Ja jos toinen tajuaa merkin ja vastaa samalla tavalla niin kumpikin lesboja tai bi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        No en nyökkäilee kellekään, vaikka tunnistaisinkin kanssasisaria. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo!! Tietävä hymy ja nyökkäys 😏

        Ok, kuitti!


    • Anonyymi

      Miten toimin kun oon kaapissa ja kokeilunhaluinen? Tinderissä kerroin sen heti ekana mutta sen käyttö loppui heti alkuun

      • Anonyymi

        Muten loppui? Ja miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muten loppui? Ja miksi?

        *Miten


    • Anonyymi

      Usein olen itse törmännyt voimakkaaseen katseeseen, ja intuitiolla tulee vain olo, että toinen katsoo eri tavalla kuin hetero nainen. Toki tällöin vastapuoli ei ole välttämättä lesbo mutta ainakin todennäköisemmin kiinnostunut naisista. Jos myös satut huomaamaan naisen silmäilevän toisten naisten vartaloita, niin se on yksi merkki. Tätä on vaikea peittää, kun se tapahtuu niin automaattisesti. Itse lähes aina katson myös suuta eli silmät tekee sellaista kolmion muotoista liikettä, kun taas miehiä katsoessa silmät pysyy vain vastapuolen silmissä enkä katso kovin pitkään.

      Pukeutumisen tai hiusten perusteella ei voi sanoa, mutta jos jollain on esimerkiksi pienikin sateenkaari tunnus esillä tai esim korvakorut joissa naisen sukupuolisymboli, nämä voivat olla merkkejä ei-heterosta. Jos edellä mainitut käyttäytymistavat täyttyy niin ehkä lyhyet kynnet voi myös olla merkki, mutta osa saattaa silti leikata vain esim. soittimen soittamisen takia yms.

      • Anonyymi

        Minä taas katson naisista yleensä vain takapuolta


      • Anonyymi

        Jaah... Vaikka lesbo olenkin niin en silmäile naisten vartaloita erityisemmin tai ihaile niitä. Ainoastaan jos ihastun niin se on eri asia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas katson naisista yleensä vain takapuolta

        Huoh... En ymmärrä mikä hele siinä perseessä voi olla ihmisten mielestä niin mielenkiintoista. Etenkään vieraiden ihmisten takamukset.

        Millainen sit on sun ihailema perse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoh... En ymmärrä mikä hele siinä perseessä voi olla ihmisten mielestä niin mielenkiintoista. Etenkään vieraiden ihmisten takamukset.

        Millainen sit on sun ihailema perse?

        Yleisurheilijan ehkäpä aitajuoksijan nahkahousupylly on kyllä todella hyvänäköinen. En voi mitään, silmät vaan jää kiinni noihin kiinteisiin bepoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisurheilijan ehkäpä aitajuoksijan nahkahousupylly on kyllä todella hyvänäköinen. En voi mitään, silmät vaan jää kiinni noihin kiinteisiin bepoihin

        Joo o kelpaisko sotanorsun perät?


    • Anonyymi

      Miehekkäät kasvot, vartalo ei kurvikas.

      • Anonyymi

        Ei mitään miehekkäitä kasvoja, kaunis on oltava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään miehekkäitä kasvoja, kaunis on oltava.

        Kaunis mutta miehekäs alakerta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis mutta miehekäs alakerta?

        Tää leidi ei ota vastaan mitään miehekästä ja poikamaista, ei edes naisessa, kiitos. 😏


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe