RIIHIMÄEN REAALITODELLISUUS TILASTOJEN VALOSSA

Anonyymi

Olisiko mahdollista julkaista joitakin tilastotietoja, esim. viime vuodesta

-paljonko köyhyysrajan alla

- paljonko pienituloisia

- paljonko suurituloisia

- paljonko pitkäaikaistyöttömiä

- paljonko asiakkaita lastensuojelussa, paljonko huostaanottoja

11

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MITÄ HYVIÄ ASIOITA VOISI TILASTOJEN AVULLA KERTOA

antaa tulla, minä en nyt juuri keksi

juu, oppilaitoksista valmistuneet

• Anonyymi

Lasten ja nuorten mielenterveyspulmat ovat lisääntyneet Suomessa.

Mitenkäs riksussa.Mikä tilasto tai näppituntuma sen kertoisi. Voisiko kaupunki tehdä kyselyn.

• Anonyymi

Kaikki riksulaiset aikuiset pitäisi testata Beckerin depressioindeksillä.

Googlaa BDI 21
      sieltä se löytyy ja asteikko tuloksen arviointiin. ammattilaisten käyttämä

• Anonyymi

Kaupunki voisi kerätä tulokset. Pulmana ovat väärät ilmoitukset,

• Anonyymi

Suomessa (muistaakseni) on 120000 lasta elää köyhissä/pienituloisissa perheissä.

Montako Riksussa?(Ja ketkä? Yht.kunnan tahojen pitäisi tietää ja järjestää tukea.)

• Anonyymi

Mikäli inhimillinen puoli asiasta ei kiinnosta, niin ehkä taloudellinen puoli motivoisi toimintaan.
        Kun nyt sijoittaisi, myöhemmin säästäisi, ehkä ihan tuottaisi verotuloina .

• Anonyymi

Sotkanet.fi. Sinne vaan ihmettelemään.

• Anonyymi

olipas hyvä vinkki, kiitos!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olipas hyvä vinkki, kiitos!!

Mielenterveyspuolelta ei löydy persoonallisuushäiriöiden määrää ja laatua. Eikä älykkystasoa. Ensimmäinen olisi korkealla ja jälkimmäinen matalalla.

• Anonyymi

Ajattelin kartoittaa Riihimäen yhdistykset ry. Ensimmäisellä googlauksella löysin jonkun luettelon. Nyt kun uudestaan yritin, oli joku "suo" vastassa.

Eli täällä on paljon monenlaisia yhdistyksi: harrastus-, vertaistuki sun muita. Sanomalehdissä oli ennen parikin sivua yhdistysten ilmoituksia.En tiedä. onko enää.

Sitten googlasin aatteelliset yhdistykset Riihimäellä. Tällaisiksi rekisteröityjä on. Ja sitten päällisin puolin samantyylisiä, joita ei luokiteltu aatteellisiksi.

Uskontojen alueelle kun menin, siellä oli paljon nimityksiä: yhdistys, yhteisö, yhdyskunta, järjestö, srk , jne.

Löytö oli "herran kansa". En tiennyt sellaisen olemassaolosta. Sain käsityksen, että lapsien tekeminen on tärkeää. Ja erota voi sähköpostilla.

Mihinkäs luokkaan kuuluvat vapaa muurarit. Minulla on vähän vanhempi luettelo, jossa heitä on riksussa yli sata.

Olisi ollut kiva saada aikaiseksi lista, mutta liian vaivalloinen urakka minulle.

PALJONKO NÄILLÄ YHTEENLIITTYMILLÄ ON VALTAA TÄÄLLÄ?

• Anonyymi

sitten vielä puolueetkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      119
      4379
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      153
      3712
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      103
      3486
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2839
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      132
      1768
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      38
      1582
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1194
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1154
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe