Abortista Hesarissa

"Suurin osa aborteista tehdään pienten lasten äideille".

Tälläinen artikkeli on tämän päivän Hesarissa.

Hyvä kirjoitus kahden pienen lapsen äidin kokemuksista ei-toivotusti raskautumisesta ja abortista. On niin harmi kun en osaa linkittää sitä tänne.

11

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Artikkeli oli nimeltään "Kova paikka", sen verran korjaan aloitustani.

    • Anonyymi

      Lapsiparat.. "rakastavan äidin" armoilla joka murhaa sisaruksia. Nuo lienee samoja jotka on sitten otsikoissa kun oikukas akka on kyllästynyt äkillisessä päähänpistossa siihen syntyneeseenkin lapseen ja jälkiabortoinut sen. Huostaan nämä tulevat uhriressukat pitäisi ottaa kunnon ihmisten hoiviin murhamielien kynsistä ennenkuin on liian myöhäistä!

      • Anonyymi

        "Nuo lienee samoja jotka on sitten otsikoissa kun oikukas akka on kyllästynyt äkillisessä päähänpistossa siihen syntyneeseenkin lapseen ja jälkiabortoinut sen. Huostaan nämä tulevat uhriressukat pitäisi ottaa kunnon ihmisten hoiviin murhamielien kynsistä ennenkuin on liian myöhäistä!"

        Onko tuon takana taas se tieteellinen tieto, vai onko kyseessä oma arviosi?

        Entä kuka tällä kertaa aloitti törkeydet ja asiattomuudet, kun tuollaista tekstiä tänne syötät? Sehän et varmastikaan ollut sinä?

        Mr X


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Nuo lienee samoja jotka on sitten otsikoissa kun oikukas akka on kyllästynyt äkillisessä päähänpistossa siihen syntyneeseenkin lapseen ja jälkiabortoinut sen. Huostaan nämä tulevat uhriressukat pitäisi ottaa kunnon ihmisten hoiviin murhamielien kynsistä ennenkuin on liian myöhäistä!"

        Onko tuon takana taas se tieteellinen tieto, vai onko kyseessä oma arviosi?

        Entä kuka tällä kertaa aloitti törkeydet ja asiattomuudet, kun tuollaista tekstiä tänne syötät? Sehän et varmastikaan ollut sinä?

        Mr X

        Ihan tyypillistä vastustajien tekstiä. Jossain aloituksessahan vastustaja kerran kirjoitti " abortin tehneet ovat ansainneet kaiken paskan minkä he saavat niskaansa".


    • Olisi kiva lukea tuo juttu, mutta mulla on Hesarin tilaus päättynyt joten en pääse lukemaan juttua. Ehkä tässä myöhemmin tilaan.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään oikeutta murhata.

      • Ei olekaan. Sellainen on rikos ja ihan rikoslaissa on lisää, jospa sieltä lukisit enemmän.


      • Anonyymi
        tieteilijä kirjoitti:

        Ei olekaan. Sellainen on rikos ja ihan rikoslaissa on lisää, jospa sieltä lukisit enemmän.

        Lässyti lää. Ei ole oikeutta murhata edes ylilepsun lain varjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lässyti lää. Ei ole oikeutta murhata edes ylilepsun lain varjolla.

        Sinulla ei ymmärtääkseni ole minkäänlaista juridista päätösvaltaa asian suhteen?

        Mr X


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei ymmärtääkseni ole minkäänlaista juridista päätösvaltaa asian suhteen?

        Mr X

        Okei, hyvä kun vihdoin myönnät että murhia tapahtuu ylilepsun lain puitteissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lässyti lää. Ei ole oikeutta murhata edes ylilepsun lain varjolla.

        Ylilepsulaki, sellaista käsitettä ei laissa tunnetta. Ylilepsulaki on vaan mielipide.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe