"Suurin osa aborteista tehdään pienten lasten äideille".
Tälläinen artikkeli on tämän päivän Hesarissa.
Hyvä kirjoitus kahden pienen lapsen äidin kokemuksista ei-toivotusti raskautumisesta ja abortista. On niin harmi kun en osaa linkittää sitä tänne.
Abortista Hesarissa
11
159
Vastaukset
Artikkeli oli nimeltään "Kova paikka", sen verran korjaan aloitustani.
- Anonyymi
Lapsiparat.. "rakastavan äidin" armoilla joka murhaa sisaruksia. Nuo lienee samoja jotka on sitten otsikoissa kun oikukas akka on kyllästynyt äkillisessä päähänpistossa siihen syntyneeseenkin lapseen ja jälkiabortoinut sen. Huostaan nämä tulevat uhriressukat pitäisi ottaa kunnon ihmisten hoiviin murhamielien kynsistä ennenkuin on liian myöhäistä!
- Anonyymi
"Nuo lienee samoja jotka on sitten otsikoissa kun oikukas akka on kyllästynyt äkillisessä päähänpistossa siihen syntyneeseenkin lapseen ja jälkiabortoinut sen. Huostaan nämä tulevat uhriressukat pitäisi ottaa kunnon ihmisten hoiviin murhamielien kynsistä ennenkuin on liian myöhäistä!"
Onko tuon takana taas se tieteellinen tieto, vai onko kyseessä oma arviosi?
Entä kuka tällä kertaa aloitti törkeydet ja asiattomuudet, kun tuollaista tekstiä tänne syötät? Sehän et varmastikaan ollut sinä?
Mr X Anonyymi kirjoitti:
"Nuo lienee samoja jotka on sitten otsikoissa kun oikukas akka on kyllästynyt äkillisessä päähänpistossa siihen syntyneeseenkin lapseen ja jälkiabortoinut sen. Huostaan nämä tulevat uhriressukat pitäisi ottaa kunnon ihmisten hoiviin murhamielien kynsistä ennenkuin on liian myöhäistä!"
Onko tuon takana taas se tieteellinen tieto, vai onko kyseessä oma arviosi?
Entä kuka tällä kertaa aloitti törkeydet ja asiattomuudet, kun tuollaista tekstiä tänne syötät? Sehän et varmastikaan ollut sinä?
Mr XIhan tyypillistä vastustajien tekstiä. Jossain aloituksessahan vastustaja kerran kirjoitti " abortin tehneet ovat ansainneet kaiken paskan minkä he saavat niskaansa".
Olisi kiva lukea tuo juttu, mutta mulla on Hesarin tilaus päättynyt joten en pääse lukemaan juttua. Ehkä tässä myöhemmin tilaan.
- Anonyymi
Ei ole mitään oikeutta murhata.
Ei olekaan. Sellainen on rikos ja ihan rikoslaissa on lisää, jospa sieltä lukisit enemmän.
- Anonyymi
tieteilijä kirjoitti:
Ei olekaan. Sellainen on rikos ja ihan rikoslaissa on lisää, jospa sieltä lukisit enemmän.
Lässyti lää. Ei ole oikeutta murhata edes ylilepsun lain varjolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lässyti lää. Ei ole oikeutta murhata edes ylilepsun lain varjolla.
Sinulla ei ymmärtääkseni ole minkäänlaista juridista päätösvaltaa asian suhteen?
Mr X - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ymmärtääkseni ole minkäänlaista juridista päätösvaltaa asian suhteen?
Mr XOkei, hyvä kun vihdoin myönnät että murhia tapahtuu ylilepsun lain puitteissa.
Anonyymi kirjoitti:
Lässyti lää. Ei ole oikeutta murhata edes ylilepsun lain varjolla.
Ylilepsulaki, sellaista käsitettä ei laissa tunnetta. Ylilepsulaki on vaan mielipide.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664
