JOENSUUN "KELAAJAT"

Anonyymi

K E L A K E L A A J A K E L A A T A A S !!
Vastauksena kirjeeseenne joka on päivätty 8.11.2021:
Ihan aluksi….. on aivan ilmeistä, että KELAN työntekijällä/öillä on selvästi tekemisen puute, eli yhteiskunnalla/Hallitus on mahdollisuus harkita ns. ”säästökohteita” tässä on yksi sellainen kohde selvästi olemassa, siis työvoimaa on Kelassa liikaa ja sitä voi huoletta vähentää, eli tällaisten kirjeitten lähettelijöitä ja peukalon pyörittäjiä voi ihan vapaasti irtisanoa/vähentää Kelan palveluksesta ja nämäkin näin säästyneet varat voi käyttää esim. meidän ”TODELLA” pienten Kansaneläkkeitten korottamiseen esim. minä 75v. ja tuo Kansaneläke jota nyt Kela yrittää pienentää tekaistuilla katteettomilla jopa valheellisilla perusteilla on meikäläisellä ruhtinaalliset 174,47 eu/kk. käteen…. kyllä Valtio rikastuu kun leikkaatte tätä ”Ruhtinaallisen” suurta eläkettäni… voitte käyttää senkin osan vaikkapa Kansanedustajien ”SOPEUTUSRAHASTOON” että nämä poloiset voivat sopeutua yhteiskuntaan kun ovat muutaman vuoden hoitaneet erittäin raskasta ja vaativaa työtään.

Mutta vaihtoehtoisesti jos katsotte, että tuota eläkettä pitää jostain kumman (minulle tuntemattomasta) syystä vielä pienentää niin minulle sopii se, että lopetatte koko Kansaneläkkeen maksun minulle.. pärjään kyllä nämä loppuelämäni päivät ilman tuota mitättömän pientä eläkettä ja Kelan ”HOLHOUSTA”, enkä tule hyväksymään mitään muuta ratkaisua.. siis Kansan/vanhuuseläkkeeni muutosta muuhun suuntaan kuin ylöspäin tai sen maksun lopettamista kokonaan.
Tuossa 8.11.2021 lähettämässänne ja 11.11.2021 tiedokseni saamassani kirjeessä ilmoitatte sanatarkasti näin:

Lähetämme tämän kirjeen, koska olemme saaneet tiedon, että asut XXXXX XXXXXXX kanssa ja olet yhteydenotoissa Kelaan ilmoittanut, että hän on puolisosi.
Muutos vaikuttaa kansaneläkkeeseesi määrään. Eläkkeen tarkistamista varten pyydämme sinua tekemään tarkistushakemuksen.
Liite: Lomake perhesuhteen tai tulojen muutoksesta.
ILMOITUKSENI/VASTAUKSENI TEILLE KELAAN:
MITÄÄN MUUTOSTA TULOISSANI EIKÄ PERHESUHTEISSANI OLE TAPAHTUNUT

Olette saaneet täysin virheellistä/valheellista JOPA ILMEISESTI TEIDÄN ITSE KEKSIMÄÄ !! tietoa….. en ole koskaan ilmoittanut Kelaan enkä mihinkään muuhunkaan Rekisteriin tms., että minulla olisi ”Puoliso” tai siihen rinnastettava suhde jonkun naisen kanssa nyt tai koskaan tulevaisuudessakaan kuten olette ilmoittanut.
(En aio sitoutua yhteenkään naiseen enää tässä elämässä ja piste…. saatikka, että ryhtyisin elämään yhteisessä taloudessa ja huolehtimaan taloudellisesti muista kuin itsestäni. )

Tätä jahtia Joensuun Kela on harjoittanut minua kohtaan jo yli 10 vuotta välillä vähemmän ja välillä enemmän ja nyt kun annoin tämän 3 A4 sivua olevan vastauksen heille niin poistivat kaikki keskustelut (Kirjeet) 31.01.2021 jälkeen minun Kela sivuiltani.. saas nähdä mitä tapahtuu seuraavaksi... siellä oli jo päätös (Kirje Kelasta) että eläkettäni tiputetaan jotain 120 euroon. Joka tapauksessa saavat tehdä ihan mitä haluavat... en jatka heidän kanssa leikkimistä enkä vastaa yhteenkään kirjeeseen mikäli eläkettäni ei jätetä rauhaan.

P.S Tähän asiaan liittyy paljon paljon asiaa josta saisi vaikka pienen romanin ja jota ei siitä syystä voi täällä sen laajuudesta johtuen enempää avata.

4

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tukihuijari itkee narahtaessaan

    • Anonyymi

      Laillista se on senkin tyhmä kateellinen

    • Anonyymi

      Eihän tämä ole mitään uutta. Ei tarvita kuin se, että asunnon edellinen asukas on jättänyt muutto/lähtöilmoituksensa tekemättä ja ikäänkuin "jäänyt asumaan".
      Järjestelmä ei hyväksy sitä että sinä muutatat hänet pois koska et voi tehdä muuttoilmoituksia toisen täysivaltaisen kansalaisen puolesta.
      Kanssasi voi asua siis henkilöiden X ja vieläpä Y haamut etkä voi mitään.
      Mutta tällä perusteella Kela voi kyllä höykyttää sinua ja vaatia selvityksiä.

      Törmäsin vastaavaan ongelmaan kun yritin muuttaa sähköisesti äitiäni palvelutalosta toisenlaiseen palvelutaloon. Sehän ei mitenkään käynyt, joten aloitin seuraavanlaisen kokeilun:
      1. Muutin äitini "luokse" palvelutaloon sähköisesti. 2. Muutimme yhdessä toiseen palvelutaloon (kone hyväksyy KANSSASI muuttavat henkilöt) 3. Muutin yksin omaan asuntooni, missä olen fyysisesti asunutkin jo 30 vuotta. TÄMÄ MENI LÄPI.
      Näin maalaisjärki kellisti nörttien laatiman tietokoneohjelman 3-0 .

      • Anonyymi

        "Näin maalaisjärki kellisti nörttien laatiman tietokoneohjelman 3-0 ."

        Osoittaa kommentoijalta hienoa ongelmanratkaisukykyä ja samalla kertoo myös muille, miten asian sai korjattua.

        Jokunen aika sitten osoitteenmuutosilmoituksen pystyi tekemään paperilla Postissa, eikä tietojen ilmoittajan henkilöllisyyttä tarkastettu. Siitä aiheutui väärinkäytöksiä, joten nykyään ilmoittajan henkilöllisyys varmennetaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7779
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4462
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2178
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2089
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1905
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1746
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe