Linnan juhlat

Anonyymi

on peruttu, että silleen

26

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sauli laettaa rahat säästöön. Hyvähyvä ja hyvä.

      • Anonyymi

        Sauliha tosiaan kustantaa juhlat omasta pussistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauliha tosiaan kustantaa juhlat omasta pussistaan.

        Omasta pussista, tuskin nyt sentään, eiköhän tuo kuitenkin oisi rahalla maksanut.


    • Anonyymi

      Saesi koko juhlat lopullisesti perua, ei niitä enneä kaevata töllöön. Samaten tuntematon sotilas ja muu hömppä.

      • Anonyymi

        Kylläpä kyllä ja Turun joulurauhan julistus joutaa lopettaa, ei sillä oo ollunna mitään tehoa .


    • Anonyymi

      nuo kekkerit saisi lopettaa ajoiksi iki hyviksi. Siellä nuo narsisti eukot ja muut loiset esittelee itseään ja kalliita hepeneitään. Ja jätkä kaarti on enemmän kuin on mikään tai kukaan mahti maan päällä. Että tältä kantilta katsottuna korona on ihan jees

      • Anonyymi

        Hienoa että kateellinen löytää koronasta jotain hyvääkin.


    • Anonyymi

      Joutaakin perua. Herrojen juhlia ihmisten verorahoilla. Entä mitä itsenäisyyttä tässä muka juhlitaan. EU:n osavaltio ollaan eikä todellakaan Suomi enää täytä itsenäisen valtion tunnusmerkkejä.

      Kukaan tavallinen ihminen ei noita turhia juhlia kaipaa. Ne kuuluvat menneisyyteen, jolloin Suomi oli oikeasti itsenäinen. Joutaa lopettaa lopullisesti.

      Seuraavaksi äänestän presidentiksi henkilöä joka lupaa lopettaa tuon pröystäilyn kokonaan.

      • Jos Merja alakaa taas ehokkaaksi niin kiitos äänestänne. Juhlat loppuu siihen linnassa.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Jos Merja alakaa taas ehokkaaksi niin kiitos äänestänne. Juhlat loppuu siihen linnassa.

        ..ei piä olla etukätteen nuin kitkerä, kyllä se nyt Lumperin ,aateveljen pitoihin kuhtuu jos onnistaa...yllytähhän...


      • Anonyymi kirjoitti:

        ..ei piä olla etukätteen nuin kitkerä, kyllä se nyt Lumperin ,aateveljen pitoihin kuhtuu jos onnistaa...yllytähhän...

        En menis vaekka maksasi ison tukun eoroja. Juhlat on juhlittu ja pillit on pantu pussiin!


      • Anonyymi

        Eipä niitä seuraa kun noin 3 miljoonaa tavallista ihmistä ! 😂


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Jos Merja alakaa taas ehokkaaksi niin kiitos äänestänne. Juhlat loppuu siihen linnassa.

        Mahtasi ruokatarjoilu moninkertaistua.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        En menis vaekka maksasi ison tukun eoroja. Juhlat on juhlittu ja pillit on pantu pussiin!

        Mihin pussiin ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin pussiin ?

        Tietenki pillipussiin.


    • Hyvä hyvä.

    • Anonyymi

      Linnan juhlat peruttu ja toivottavasti lopullisesti.

    • Anonyymi

      Loppuu se akkojen voatteijen esittelyt, ja herrojen mitalirivistöt rinnuksissa, samoja kurttunoamoja on joka vuosi esillä.

      • Anonyymi

        Melko paljon kaikenlaista tököttiä naamaan laittaa kun niille juhlille menivät Ja kaikkea muuta jonnonjoutavaa hökötystä Silläkin yhellä naisella ruusukoriste takalistossa Oli tullut kontillaan pakettoautossa sinne kun ei ollut pystynyt istumaan sen ruusukoristeen takia Yksi kansanedustajan rouva kertoi mulle Oli omin silmin nähnyt sen touhun Olin sen rouvan kanssa samassa työpaikassa yhdessä kaupungissa.


    • Anonyymi

      Hyvä hyvä ettei lahtarieliitti pääse keekoilemaan !

      • Eipä tuommosta oo tullu paljon seurattuakaan. Pari kertoo näin näköratiosta Kekkosen aekaan ja kaekilla oli samanväriset tummat voatteet.


    • Anonyymi

      Joutaakin perua, ihan oikein. Nekin rahat tärkeimpiin kohteisiin.

      • Anonyymi

        Näinä aikoina ei ole mitään syytä juhlia ainakaan noilla herroilla ja rouvilla päättäjillä. Kaikki näyttää meneväv päin helv...iä


    • Anonyymi

      Itsenäisyyspäivä on yhtä nationalistista rummutusta oamusta iltaan. Voes kae sitä muutoinkin juhlia.

      • Anonyymi

        Pitäsi päästää partavihervasemmisto ääri-ilmastonatsi feministiwokettajat kertomaan mikä meni pieleen kun Suomi itsenäistyi.


    • Anonyymi

      En juhli.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe