Ateismi ok, ateistit eivät

Anonyymi

On ihan järkevää, että ei usko myyttejä ja taruja jumalista, mutta se ei ole järkevää, että tuhlataan elämä taistelussa teistejä ja erityisesti kristinuskoa vastaan.

Eikö teillä tosiaan ole parempaa tekemistä?

Tai tärkeämpiä tavoitteita ja päämääriä, joiden eteen nähdä vaivaa ja kuluttaa aikaa?

Uskovia vastaan nahistelu on typerää ja lapsellista. :)

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos nussit valheellasi rahaa minun alueella niin en voi olla asiasta vaiti 😠

• Anonyymi

On vahingollista antaa joidenkin elää taikauskossa, koska he voisivat elääkin.

• Anonyymi

Kristityt elävät yleensä pidempään. Sitä paitsi onko karaokebaarissa notkuminen muka elämää?

• Anonyymi

Ateismi on vain yksi ominaisuus minun minun elämässäni. Minä puolestaan ihmettelet miten uskovat jaksavat laulaa virsiä kaiken aikaa. Tosi tylsää ja flegmaattista.

• Anonyymi

Kyllä minä laulan aamusta iltaa suvivirttä. Tulee niin kesäinen olo talvipakkasellakin. Naapurini ovat kehuneet, että mukavaa kuulla lauluani, koska siitä tulee turvallinen olo varkaitten pysyessä etäällä. Myös harakat ja varikset ovat kaikonneet pihapiiristämme.

• "Uskovia vastaan nahistelu on typerää ja lapsellista. :)"

Sanoo hihhuli, joka tulee ripuloimaan ateismi -palstalle. Ei saatana 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Miten voit tietää sen, että avaaja on "hihhuli", ellet itse ole hän? :)

• Anonyymi kirjoitti:

Miten voit tietää sen, että avaaja on "hihhuli", ellet itse ole hän? :)

Siksi koska avaus on älytön, jollaisia ei tee ketkään muut kuin hihhulit.

• Anonyymi
        Moses_Zuckerkandl kirjoitti:

Siksi koska avaus on älytön, jollaisia ei tee ketkään muut kuin hihhulit.

Minusta se avaus on järkevä ja kertoo totuuden palstan ateisteista.

Veikkaan, että avaaja on agnostikko: ei siis ateisti eikä teistikään. ;) LOL

Näin kansan tavan mukaan asia ilmaistuna. LOL LOL

• Anonyymi kirjoitti:

Minusta se avaus on järkevä ja kertoo totuuden palstan ateisteista.

Veikkaan, että avaaja on agnostikko: ei siis ateisti eikä teistikään. ;) LOL

Näin kansan tavan mukaan asia ilmaistuna. LOL LOL

”Minusta se avaus on järkevä ja kertoo totuuden palstan ateisteista.”

Höpsistä, esimerkiksi tämä avaajan toteamus on typerä: ”Uskovia vastaan nahistelu on typerää ja lapsellista. :)”. Jos ateismi -palstalla ateistit nahistelevat uskovaisia vastaan niin kenen pitäisi poistua palstalta? Niinpä, kyllä palstan nahistelut aiheuttaa tänne tunkeutuvat uskovaiset.

• Anonyymi

”Minusta se avaus on järkevä ja kertoo totuuden palstan ateisteista.”

Höpsistä, esimerkiksi tämä avaajan toteamus on typerä: ”Uskovia vastaan nahistelu on typerää ja lapsellista. :)”. Jos ateismi -palstalla ateistit nahistelevat uskovaisia vastaan niin kenen pitäisi poistua palstalta? Niinpä, kyllä palstan nahistelut aiheuttaa tänne tunkeutuvat uskovaiset.

No mutta kun te ateistit kirjoitatte myös uskovien palstoille, ja joka palstalla jatkuu sama meno: pilkkaa, vihaa ja sotaa kristittyjä vastaan. :)

Te aina aloitatte ja lopetatte "taistelun", sillä eiväthän tosi kristityt voi toiselle pahaa tehdä, eiväthän? Uuden testamentin mukaan siis... ;)

Jotakin teillä on pahasti päässä vialla, kun pitää ympäri vuorokauden vainota "hihhuleita", jotta pääsee niitä kyykyttämään ja vetämään alta kölin, ja tietenkin te haukutte kaikki kristityt mielisairaiksi ja vajaaälyisiksi alkaen presidenttiparista, jatkuvasti! :)

• Anonyymi kirjoitti:

No mutta kun te ateistit kirjoitatte myös uskovien palstoille, ja joka palstalla jatkuu sama meno: pilkkaa, vihaa ja sotaa kristittyjä vastaan. :)

Te aina aloitatte ja lopetatte "taistelun", sillä eiväthän tosi kristityt voi toiselle pahaa tehdä, eiväthän? Uuden testamentin mukaan siis... ;)

Jotakin teillä on pahasti päässä vialla, kun pitää ympäri vuorokauden vainota "hihhuleita", jotta pääsee niitä kyykyttämään ja vetämään alta kölin, ja tietenkin te haukutte kaikki kristityt mielisairaiksi ja vajaaälyisiksi alkaen presidenttiparista, jatkuvasti! :)

Etkös sinä Hessu ole myös ateisti? Vai miksi puhut ’teistä’?

Ja kyllä se olemattomiin olentoihin uskominen on deluusion määritelmä ja pahimmillaan se voi olla mielisairautta. Mm. Dawkins on todennut, että deluusion ja uskonnon määritelmä on sama.

• Anonyymi

Etkös sinä Hessu ole myös ateisti? Vai miksi puhut ’teistä’?

Ja kyllä se olemattomiin olentoihin uskominen on deluusion määritelmä ja pahimmillaan se voi olla mielisairautta. Mm. Dawkins on todennut, että deluusion ja uskonnon määritelmä on sama.

Hessusta en tiedä, mutta minä olen agnostikko, ateistinen tosin. Erotan puheessa usein meidät agnostiset ateistit positiivisista ja negatiivisista sekä tietysti antiteisteistä, joita "te ateistit" olette, jotka tällä foorumilla riehutte ja tuotte julki häpeitänne (ette osaa parat käyttäytyä ja valehtelette ummet lammet).

Niin, moni on sanonut presidenttiparia mielisairaaksi ja vajaaälyiseksi tällä foorumilla. Joku ehdotti heille jopa kastrointia, vankilaa tai mielisairaalaan sulkemista. Kuulemma hyviä keinoja päästä kristityistä lopullisesti eroon. :) Sitä tai tappamista kai se militantti ateisti Dawkins ja Harris myös kannattavat, ja sinä komppaat heitä, kun sinulla ei ole yhtä ainoaa omaperäistä ajatusta ikinä havaittu.

Olet jo syntymästä asti ammentanut lestadiolaista propagandaa, uskoa ja valheita, mitkä sitten vaihdoin näiden ateistiherrojen valheisiin, joissa olet sittemmin pysynyt, kun et omiakaan keksi, ellei sellaiseksi kutsuta satuiluasi juutalaisesta taustastasi yms. No, sadut eivät ole minun mielestäni valehtelua vaan viihdettä, joka voi olla jopa opettavaa, mutta vaikka ei, niin kyllä se viihdyttää, kun on hyvää - en nyt puhu enää sinun "huumoristasi", mutta sen kai jo tajusitkin? ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Hessusta en tiedä, mutta minä olen agnostikko, ateistinen tosin. Erotan puheessa usein meidät agnostiset ateistit positiivisista ja negatiivisista sekä tietysti antiteisteistä, joita "te ateistit" olette, jotka tällä foorumilla riehutte ja tuotte julki häpeitänne (ette osaa parat käyttäytyä ja valehtelette ummet lammet).

Niin, moni on sanonut presidenttiparia mielisairaaksi ja vajaaälyiseksi tällä foorumilla. Joku ehdotti heille jopa kastrointia, vankilaa tai mielisairaalaan sulkemista. Kuulemma hyviä keinoja päästä kristityistä lopullisesti eroon. :) Sitä tai tappamista kai se militantti ateisti Dawkins ja Harris myös kannattavat, ja sinä komppaat heitä, kun sinulla ei ole yhtä ainoaa omaperäistä ajatusta ikinä havaittu.

Olet jo syntymästä asti ammentanut lestadiolaista propagandaa, uskoa ja valheita, mitkä sitten vaihdoin näiden ateistiherrojen valheisiin, joissa olet sittemmin pysynyt, kun et omiakaan keksi, ellei sellaiseksi kutsuta satuiluasi juutalaisesta taustastasi yms. No, sadut eivät ole minun mielestäni valehtelua vaan viihdettä, joka voi olla jopa opettavaa, mutta vaikka ei, niin kyllä se viihdyttää, kun on hyvää - en nyt puhu enää sinun "huumoristasi", mutta sen kai jo tajusitkin? ;)

”...jotka tällä foorumilla riehutte ja tuotte julki häpeitänne...”

Ei minua tarvitse teititellä. Eihän täällä kirjoita muut kuin minä ja sadat sivunikkini. Odotahan kun saan lisää muljua ja bentsoja koneeseen niin muutkin heräävät ja alkavat kirjoitella palstalle ja kiusaamaan uskovaisia, erityisesti kristittyjä uskovaisia (jotka nekin ovat vain sivunikkejäni, joista teen mahdollisimman typeriä, jotta voin vetää kölin ali).

• Anonyymi

Elämäni tarkoitus on rakentaa parempaa, turvallisempaa ja puhtaampaa, tulevaisuutta seuraaville sukupolville.

Yksi osa sitä tulevaisuutta on uskonharhaisten vaikutusvallan minimointi, mahdollisuuksien mukaan yrittää myös pelastaa uskonharhaisia heiltä itseltään ja harhauskomuksiltaan, tosin monet heistä ovat jo menetettyjä tapauksia eikä heidän pelastamisekseen ole mitään muuta tehtävissä kuin palliatiivista hoitoa suljetulla osastolla.

Niinkauan kuin uskonharhaisten annetaan olla vallankahvassa, jyllää tässä maailmassa sodat, puute, sorto, kurjuus, köyhyys ja sairaudet. Vasta kun uskonnoista ja erityisesti uskonharhaisista on päästy eroon voi tämän maailman todellinen parantaminen alkaa.

• Anonyymi

Mitä pahaa Suomen päättäjät tekevät sinulle nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä pahaa Suomen päättäjät tekevät sinulle nyt?

Pippelini jäykistyy vastaustanne odotellessa ! siis!

• Anonyymi

Onneksi suurin osa ateisteista on niitä, joita uskonnot tai ateismi ei kiinnosta pätkääkään, joten he jättävät molemmat ryhmät rauhaan, ja elävät omaa elämäänsä, sen sijaan, että puuttuisivat toisten uskoon ja tekemisiin, niin kuin nämä palstan ateistit tekevät sotiessaan 24/7 teistejä ja etenkin kristittyjä vastaan.

• Anonyymi

Oletetaan että uskonnot, tässä tapauksessa vielä sellainen uskonto, joka vaikuttaa jokapäiväiseen elämään ei ole totta.

Jos se ei ole totta ja sillä on lisäksi mielestäsi negatiivinen kokonaisvaikutus yhteiskuntaa missä elät..

..niin kannattaako olla sellaista yhteiskunnallista voimaa vastaan aktiivisesti vai passiivisesti?

Lyhyesti, kristinusko ei ole totta ja sillä on yhteiskuntaan negatiivinen kokonaisvaikutus. Jos joku haluaa uskoa höpöjuttuja omassa elämässään niin siitä vain mutta kun niitä yritetään ulostaa ympäristöön niin silloin voi sanoa ei kiitos.

• Anonyymi

Miten lasket sen, että kristinuskolla on yhteiskuntaan negatiivinen kokonaisvaikutus?

Niin, ei sinulla ole siihen mitään matemaattisia kaavoja: kunhan jauhat paskaa.

Kristinuskon ja ateismin kokonaisvaikutusta voidaan auttavasti verrata toisiinsa, kun tutkitaan ateistisia kommunistivaltioita ja kristillisiä valtioita.

Ovatko asiat jotenkin paremmin Albaniassa, Pohjois-Koreassa, Kiinassa, Vietnamissa, Romaniassa ja Venäjällä kuin kristillisissä maissa? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten lasket sen, että kristinuskolla on yhteiskuntaan negatiivinen kokonaisvaikutus?

Niin, ei sinulla ole siihen mitään matemaattisia kaavoja: kunhan jauhat paskaa.

Kristinuskon ja ateismin kokonaisvaikutusta voidaan auttavasti verrata toisiinsa, kun tutkitaan ateistisia kommunistivaltioita ja kristillisiä valtioita.

Ovatko asiat jotenkin paremmin Albaniassa, Pohjois-Koreassa, Kiinassa, Vietnamissa, Romaniassa ja Venäjällä kuin kristillisissä maissa? :)

Puhut kommunistista yhteiskunnista, joiden johtajista tehtiin jumalia.

• Nahisteletko sinä ateisteja vastaan? Etkö löydä parempaa tekemistä?

• Anonyymi

Miksi sotisin veljiäni vastaan?

Olen itsekin ateisti. :)

• Anonyymi

Tosi harvakseltaan tänne kirjoitan, koska minulla on elämä ja parempaa tekemistä kuin täällä "uhrien" etsiminen, mikä näyttää olevan teille FOORUMIN ateisteille hyvin tärkeä asia elämässänne. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tosi harvakseltaan tänne kirjoitan, koska minulla on elämä ja parempaa tekemistä kuin täällä "uhrien" etsiminen, mikä näyttää olevan teille FOORUMIN ateisteille hyvin tärkeä asia elämässänne. :)

Hymy nousee huulille hihhuleiden tullessa ateistipalstalle hakemaan päivän uhriutumisensa ja marttyyrikokemuksensa! :D

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Hymy nousee huulille hihhuleiden tullessa ateistipalstalle hakemaan päivän uhriutumisensa ja marttyyrikokemuksensa! :D

Olet sinä kyllä erikoinen heppu tuon Moses_Zuckerkandlin ohella.

Sanotte vakaata ateistia hihhuliksi: no hupinsa kullakin.

Uskalsit sitten tulla takaisin palstalle. Moses kerskui pistäneensä sinua köniin tässä jokin aika sitten, kun olit epäillyt hänen uskoaan evoluutioteoriaan. ;)

• Anonyymi

Miksi luulet että teitä vastaan joku taistelisi? Ja mitä tästä taistelusta olisi hyötyä? Uskovaisuus on hiipumassa muutenkin, joten miksi nähdä vaivaa?

• Anonyymi

Ketä ihmeen "teitä" vastaan? Olen ateisti, joten ei minua vastaan kukaan muu taistele kuin toiset ateistit, ja sitä he tekevät, samalla kun sotivat kristittyjä vastaan mm. tällä foorumilla. :)

Jos uskovaisuus on hiipumassa muutenkin, niin miksi raivoatte heitä vastaan ja vaaditte uskonnoille (erityisesti kristinuskolle) rajoituksia, ja puututte toisten elämään? Sanotte, mitä on lupa tehdä ja mitä ei, mikä on oikein ja mikä väärin, jne. Kuka teille tuollaiset valtuudet on antanut? :)

• Anonyymi

Ateistitkin on ihan ok. Vaikka jotkut hihhuli ateistit säpiseekin pyhästä hengestään tälle palstalle. Yleensä ihmiset ovat aika samanlaisia. Vain jotkut harvat alkavat kategorisoimaan ja esittämään näkemyksiään totuuksina. Tai alkavat käydä eritekeskustelua, silloin kyseessä on ateismin olemus ja luonne keskustelu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9606
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3060
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2841
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2649
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2055
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      106
      1964
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1893
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      53
      1450
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe