Hei. Miksi kiusaat? Oletko parempi kuin muut ja onko aamulla ihana herätä uuteen päivään ja tehdä jonkun toisen päivästä paskaa!? Mietitkö että ketä kiusaat se ei koske pelkästään sitä kiusattua vaan satutat myös sen kiusatun läheisiä he kärsivät myös. Ajatteletko sitä?
Miksi kiusaatte?
11
684
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa hiljaista. Ne ohittavat asian ja jatkavat kiusaamista kerran se on mahdollista.
- Anonyymi
Joo ei paljoa ole kannanottoja kysyttäessä
Ymmärtäisivät että he oikeasti tuhoavat toisen/toisten elämän. Sattuu silmittömästi läheltä seuranneena mitä se saa aikaan😟
Ettei tule itse kiusatuksi. Niin ainakin oli meidän koulussa. Eipä ton ikäisillä ole empatiakyky eikä älykkyys kovin kehittynyt.
- Anonyymi
Mun mielestä näillä kiusaajilla on vain vitun hällä väliä asenne ja luulevat olevansa niin helvetin hienoi ja kovii tyyppei. Heräisivät päivään ja aidosti rohkeita eikä enään toiselle pahaa tekisi se olisi hatun noston paikka
- Anonyymi
Voi kun olisi taika sauva,lopetaisin perheiden sisäisen henkisen väkivalla ,joka on 1 kiusaamisen muoto,2 päiväkoti ja koulukiusauksen Työpaikkakiusauksen,Mutta kun sitä taikasauaa ei ole.
- Anonyymi
Tämäpä kunpa olisi😔
- Anonyymi
Mikä häpeä myös kiusaajien omille läheisille jälkeläisen riähkä käytös. Phyi
- Anonyymi
Totta. Hirveä häpeä olisi semmoista viestiä koululta tai jostakin muualta saada.
Ollaan immeisiks. Arvostetaan itseämme sekä toisia.
Eikä suljeta silmiä ja hyväksytä kiusaamista vaan tehdään osaltamme maailmasta hieman parempi paikka elää ja olla.
- Anonyymi
Maassa maan tavalla. Aikuiset näyttää esimerkkiä ja nuoremmat harjoittelee ja seuraa sitä.
- Anonyymi
Ei ne jouda vastaa kiusaamiseltaa
- Anonyymi
Terveydenhoitoalan opiskelijat eivät kiusaa. Tihihihi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984