Moi.
Aloitin tänä kesänä pelaamaan Nordicbetillä Wildswarm-nimistä peliä.
Se joille peli ei ole entuudestaan tuttu niin siinä on tarkoitus saada peli "läpi" eli viisi täyttä kierrosta jonka jälkeen on vielä "matkaa" päästäkseen parvitila-bonukseen.Parvitila bonuksessa saat 10 takuu kierrosta ja sattumanvaraisen määrän wild -jotka lisääntyvät myös pelin edetessä aikaansaaden takuulla ison tai sitten vielä isomman voiton En nyt muista paljonko on max-kerroin,mutta ihan parhaita ellei paras boonari mitä tarjolla.No se tietysti tuli minullekin maksamaan yli tuhat euroa päästäkseni edes kaikki 5 kierrosta jonka jälkeen on sitten mahdollista yrittää sitä parvitila-bonuksen .Aloitin viime kesänä pelaamaan em.peliä joten ei ollut "kerta "sijoitus.Olin pari viikkoa pelaamatta Wildswarmia ja vielä kesällä kyselin,että voiko pelin jättää "kesken" ja jatkaa myöhemmin peliä.Nordicbetillä sanottiin että voi jatkaa menettämättä ansaittua tasoa(5kpl.)
Nyt tällä viikolla Nordicbet illä oli päivitetty sivut ja minun pelaamani Wild swarm oli buutattu samalla!
Otin e-mail yhteyttä Nordicbet iin ja he ilmoittivat , että nyt on tullut "uudet tuulet" ja Max 2 vrk pidetään pelit "muistissa".
Minulle ei mitään "kompensaatiota".Ei edes pahoitellut asiaa vaan kun sanoin, että tuli kuule peli mulle kalliiksi enkä päässyt nauttimaan bonusosiosta jota tietysti tavoitellaan.Kylmä kusetus!!
Mitä mieltä?!
Voiko tässä tehdä mitään vai ollaanko ihan vietävissä?
Jan K
Nordicbet ja Wildswarm
Anonyymi
0
296
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4402528Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142360Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521475Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4171038Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41908- 153905
- 56859
- 79845