On jo vuosien ajan ollut baikkereiden kohtaamispaikka. Siellä suunnitellaan, kuinka aapolta 4vee kiristetään tekaistulla laskulla viikkorahat.
Hotelli korpilampi
4
579
Vastaukset
- Anonyymi
Vrumm vrumm
- Anonyymi
Sorsa kavereineen kävi siellä syyskuun alussa 1977 laittamassa ja munimassa talouspolitiikamme kuntoon.
Sen seurauksia lastenlapsemmekin ja vielä heidän lapsensakin tulevat maksamaan kauan.
Nuo mopedistit ovat ovat vain harrastelijoita heidän rinnallaan. Hyvä, jos edes tulpan vaihto onnistuu.- Anonyymi
Sorsan suurin saavutus oli kuitenkin torpedoida Solženitsynin kirjan, Vankileirien saaristo, suomeksi julkaiseminen. Hän totteli Urkkia ja hänen neukuista saamiaan uhkailuja ja toimi noin. Vankileirien saariston alkuosien suomennoksen julkaisi riikinruotsalainen kustannusyhtiö Wahlström & Widstrand 1974. Sen jälkeen julkaisemista jatkoi suomalainen pienyhtiö Kustannuspiste.
- Anonyymi
MC Underwear siellä ainakin savusaunassa kokoontuu silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908